Permalänk
Medlem

Mycket trevlig artikel. Du är verkligen en genomgod människa, Salar. Kan dock inte sluta skratta åt namnet på journalisten, "Bänkt". Är det ett skämt?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Vad glad jag blir av att se ditt fantastiska engagemang, Salar! Håll oss gärna uppdaterade om Simonstiftelsen då jag tror att många är intresserade av att bidra på något sätt.

Krya på dig Simon! Du verkar vara en riktig kämpe som har fina människor omkring dig.

Permalänk
Medlem

Tack för alla hälsningar betyder mycket det kommer va roligt att kunna köra cs go igen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blir tårögd måste jag säga! Stor eloge till dig @salar5555! Hade mer än gärna hjälpt till med några spel o lite sånt men är tyvärr student utan inkomst! Hoppas allt blir bra med Simon och att han får ut många roliga timmar framför den nya datorn!

MVH Karl Johan

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk

Hej Allihopa!

Ikväll är kvällen då datorn blir färdigbyggd!

Så håll koll så kommer bilder!

Med vänlig hälsning, Salle

Permalänk
Medlem

Kul! ska bli kul att se hur det ser ut när det är klart

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Riktigt fint initiativ, all cred till dig. Önskar det fanns flera som du

Visa signatur

Define Nano S | Gigabyte Z170n WIFI | Intel I5 6600k @ 4.0 GHz | Cooler Master 212 EVO |Asus GTX 970 STRIX OC | HyperX 16GB DDR4 2133MHz | Crucial M.4 120GB SSD | Samsung 850 250 GB SSD | WD Black 1TB

Permalänk
Medlem

Spännande att se den färdigbyggd ☺👍👌

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simon02:

Tack för alla hälsningar betyder mycket det kommer va roligt att kunna köra cs go igen

Skickades från m.sweclockers.com

Tror du verkligen datorn fixar CS? XD

Till Salar, du får gärna skriva ut uppgifter till Simonstiftelsen så ska jag be alla mina släktingar att skänka en slant istället för att ge julklappar. Vi på Sweclockers måste sprida vårat datornörderi till alla människor vi kan!

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360.
DATOR 2011 års modell: Underbara Sandy Bridge, i7 2600K@4,7 GHz på ett P67 Sabertooth-bräde. Radeon HD 7770

Permalänk

väntar förbrylt på galleriet!

ta gärna med bilder när datorn levereras dvs om dom vill vara med på bild
alltid kul att se reaktioner

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Spännande att se den färdigbyggd ☺👍👌

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med. Väntar med spänning.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

@salar5555:

Asså du är helt fantastiskt, att göra detta är en klass för sig att hjälpa på riktigt. Önskar dig all lycka och en god jul, du har verkligen försatt sweclockers i jul anda en månad innan jul!
@Simon02
Och till Simon, du kommer bli grymt nöjd med dator och lycka till med allt och ha en fantastisk jul med din familj och givetvis många goa timmar framför skärmen!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

Jag är spänd att se när du visar bilder på datorn du har gjort längtar att spela på den

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

@salar5555:

Asså du är helt fantastiskt, att göra detta är en klass för sig att hjälpa på riktigt. Önskar dig all lycka och en god jul, du har verkligen försatt sweclockers i jul anda en månad innan jul!
@Simon02
Och till Simon, du kommer bli grymt nöjd med dator och lycka till med allt och ha en fantastisk jul med din familj och givetvis många goa timmar framför skärmen!

Tack ha godjul du okså

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Blev så kärleksfull nu haha <3 Jättefint gjort verkligen

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 8700K | MOBO : MSI Z370-A PRO
GPU : Nvidia Geforce GTX 1060 6GB |
RAM : Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2600MHz
SSD : Samsung EVO 850 500GB SSD x2
https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#/m...

Permalänk

Vældigt sællan læser jag en hel tråd hær... men
Berørd och upplyft av mænniskans godhet skall jag nu lægga mig, fyra sidor och 20 min senare

Tummen upp før din pc Simon

Tack Swec

Visa signatur

Jag har sällan rätt, men bevisa mig gärna inte motsatsen :) Sinnesro bivras. Gömmer mig bakom Thinkpad L580 & PS4

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Så jäkla fint gjort Salar! Bra jobbat alla som hjälpt till! Det här förtjänar du Simon. God jul på er alla!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

Kan bara säga wow!

Project som dessa är bara så underbara att veta händer.
Vanligtvis är internet en hård och kall plats men inte här inte
Keep up the good work.

Visa signatur

Jag gillar datorspel!

Permalänk
Medlem

Så stolt över att vara medlem här. Hade jag något övers så hade jag skickat det.
Kämpa på Simon. Du kommer övervinna din sjukdom.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

kommer få en kniv på cs go m9 bajonett kommer va fett roligt att ha ett skin

Permalänk
Medlem
Skrivet av salar5555:

Hej Allihopa!

Ikväll är kvällen då datorn blir färdigbyggd!

Så håll koll så kommer bilder!

Med vänlig hälsning, Salle

Är det så klart att vi kunde meddela dig angående saker till steam? Annars såg jag på din facebook att du fått en hel hög kontanter via swisch till Simon, är det en annan väg att gå för det?

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk

@Gurk: Tjena!

Sakerna till steam kan du meddela via PM, crowdfundingen från facebook kommer gå till skärm och bf1 om det räcker till! Annars blir det spel för hela slanten! 😄 Kul med många paket på julen! Jag inväntar de sista tillbehören på posten så kommer en bild på allting!!!

PMa om spelen så fixar vi in de i Simons nyskapta Steam!

@simon02 vill du ha spelen på ett nytt steamkonto eller det kontot du har idag, isåfalö skicka PM med ditt steam nick så fixar jag in allt där!

Med vänlig hälsning, salle

Permalänk
Skrivet av Simon02:

Jag är spänd att se när du visar bilder på datorn du har gjort längtar att spela på den

Skickades från m.sweclockers.com

Ja snart behöver du inte vänta längre @Simon02 jag kommer ta en bild så fort det sista från posten har kommit. Och sen åker jag upp med allting om 1-2 veckor. Lagom innan jul!

Men bilderna kommer nog väldigt snart, ska gå till posten idag och se vad som kommit. Så långa leveranstider just nu efter black friday också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av salar5555:

@Gurk: Tjena!

Sakerna till steam kan du meddela via PM, crowdfundingen från facebook kommer gå till skärm och bf1 om det räcker till! Annars blir det spel för hela slanten! 😄 Kul med många paket på julen! Jag inväntar de sista tillbehören på posten så kommer en bild på allting!!!

PMa om spelen så fixar vi in de i Simons nyskapta Steam!

@simon02 vill du ha spelen på ett nytt steamkonto eller det kontot du har idag, isåfalö skicka PM med ditt steam nick så fixar jag in allt där!

Med vänlig hälsning, salle

Jag vill helst ha don på mitt konto

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kanske lite redundant att skriva det här men hoppas du blir bättre så snart som möjligt Simon.
Med ny dator och så kommer tiden gå fort när man spelar och har kul, trots den skitiga sjukdomen

Kyra på dig

Permalänk
Skrivet av Simon02:

Jag vill helst ha don på mitt konto

Skickades från m.sweclockers.com

Skicka PM med ditt nick! 😊

Permalänk
Medlem

Man kan inte annat än bli berörd av swec´s medlemmar och i synnerhet @salar5555 ´s och vissa leverantörers engagemang i en sån här situation. All heder åt er alla. Detta får en verkligen att tro på att det trots all ondska i världen idag ändå finns hopp om mänskligheten och dess goda sida och att mirakel kan inträffa då man minst anar det.

@salar5555 : Du är otrolig! Det du gör värmer gott i hjärtat ska du veta.
@Simon02 : Kämpa på med din sjukdom och se till att vinn över både den & i alla spel nu på din nya dator.
@Simons mamma : Du är en riktig hjältinna som offrar otroligt mycket av dig själv för din sjuka son.

All kärlek till er ovan samt en varm önskan att ni alla får en riktigt god jul!

Permalänk
Medlem

Vem äre som håller på och hackar lök?!.. Bara rinner i ögonen.
Fint gjort utav dig @salar5555 och övriga som är inblandade.
Krya på dig och ge inte upp @simon02!

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjemrdeil:

Vem äre som håller på och hackar lök?!.. Bara rinner i ögonen.

Salar5555?

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Fantastiskt fint initiativ allihopa jag blir alldeles rörd och har svårt att greppa vad fina människor det finns! All lycka till dig Simon!

Visa signatur

Nytt hela tiden