Vilka högtalare ska jag välja ?

Permalänk
Medlem

Föresten.. antar att kablen för att ansluta dom till digitala ingånge på mitt soundblaster live 5.1 följer med till Creative Megaworks eller måste man köpa till nåt?

Permalänk
Medlem

Bilbas 12" Kicker XPL alu , 400watts "RMS" basslutsteg , köptes begagnat för 1700:- itne samtidgt men endock , sen ett halvsunkigt creative fps 1000 för 400-500:- .... plus lådmatrl 70 liters låda i 22mm spånplatta m.m. Får garanterat allt o skako lite till , gräver sig ner djuuupt , o små högtalarna klarar sig riktigt hyffsat när man inte lägger all bas på dem...

Men i framtiden ska väl subben användas till hemmabiosystem & en riktig 5.1 7.2 stärkare osv osv .... men studentekonomin tål ju itne direkt de

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
hehe.. ne inte sedan slutet av 2002 så är det ej... du kan ta hempackte bara men det är slött som postpacket så.
Du vet när dom gjorde om posten la dom ner sånt så det gör det inte.

Men lol ! wtf ... jag inhandla två nya datorer så sent som i mars i år ! och dom kom på en dag seddu :P! hehe,. har beställt diverse andra grejor med företags paket också som kommit på en dag ditt post kontor suger :P!

Visa signatur

Aint that enough ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MalZon
Jag köpte ett par Creative Inspire 5.1 Digital 5500, Hade en jäkla röta, fick dem för 1339:- på datorbutiken.se, kostar väl 1800-1900:- nu väl?
Grymmt skönt ljud! Trodde att de skulle skallra bara man höjde volymen - kan maxxa dem utan att det hör de minsta oljud...!
*REKOMENDERAR STARKT*

EDIT -> Ska bara tillägga det att Megaworks är bland det grymmaste man kan hitta i datorhögtalarväg, därav priset... Å ja, de är värda priset anser jag!

Kan bara HÅLLA MED, Mycket bra H-talar sys

Visa signatur

[RC-Racing is my future after my family!!]
Min blogg - LGS900 - 500gb..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swe Kings Hollow
Men lol ! wtf ... jag inhandla två nya datorer så sent som i mars i år ! och dom kom på en dag seddu :P! hehe,. har beställt diverse andra grejor med företags paket också som kommit på en dag ditt post kontor suger :P!

Varför säger dom så om du ringer dom da?
Problemet är inte att packetet inte kommer på en dag utan att jävla avin dröjer 2 dar.

Permalänk
Medlem

Nu har jag bestält Creative Megaworks 550THX, 5.1 från jmedata.
Får hoppas dom är varda 3347Kr eller vad det kostade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983
Varför säger dom så om du ringer dom da?
Problemet är inte att packetet inte kommer på en dag utan att jävla avin dröjer 2 dar.

'

va spelar det för roll om avin dröjer lite ? huvudsaken är väll att du fick grejorna du beställde ?! föresstn. du blir nog skit nöjd med ditt nya högatalar paket ! grattis grattis

Visa signatur

Aint that enough ?

Permalänk
Medlem
Citat:

'

va spelar det för roll om avin dröjer lite ? huvudsaken är väll att du fick grejorna du beställde ?! föresstn. du blir nog skit nöjd med ditt nya högatalar paket ! grattis grattis

Jo.. problemt är att posten sedan några månader har en ny jävla pollesy att man måste ha avin får dom på fredag om det är levererat. ska kolla det nu

Permalänk
Medlem

Satans jävla skit ska allt ta slut precis när jag beställer... står i lager och så är det slut dan där på. Fan fan fan fan!!!!

Permalänk
Medlem

Re: Vilka högtalare ska jag välja ?

Citat:

Tjenare. jag ska köp nya högtalare och skulle gärna vilja ha tips på bra sådana. min budget är begränad till ungefär 2000.

Ge gärna förslag på både billigare och dyrare

mvh/marcus

Ja köpte mina Creative inspire 5.1 för 795
Bästa ljudet jag har hört iaf, om man jämnför med dom högtalare jag har hört.