Sökes billig fungerande iPhone 5S, iPhone 6, iPhone 5C, Android Mobiler

Permalänk

Sökes billig fungerande iPhone 5S, iPhone 6, iPhone 5C, Android Mobiler

Hej är i behov av en jobbmobil men vill då ha en smartphone för att jag helt enkelt tycker de är lättare att hantera men det får inte kosta för mycket då smartphones lätt kan gå sönder på jobbet. Därför får den av den anledningen inte kosta för mycket.

Gör inget om det skulle vara lite smårepor så länge det är en fullt fungerande mobil.

Söker: iPhone 5S, iPhone 6, iPhone 5C, Enklare, budget Android mobiler.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Intresserad av en OnePlus X ?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Syrra har en iPhone 5S guld i fint skick. Hur mycket vill ni ha för den? Kan återkomma om hon tycker det är ett acceptabelt pris.

Permalänk
Skrivet av Nima2001:

Hej,

Intresserad av en OnePlus X ?

Vad hade du tänkt dig att sälja den för?

Permalänk
Skrivet av minefrost:

Syrra har en iPhone 5S guld i fint skick. Hur mycket vill ni ha för den? Kan återkomma om hon tycker det är ett acceptabelt pris.

Sett i olika Facebookgrupper att de går för omkring mellan 700-1000 beroende på vem det är som säljer och hur snabbt personen vill få sålt. Så nånstans där också skulle jag kunna tänka mig. Såg att du bodde i Stockholm och då är problemet att det tillkommer frakt alternativt att jag måste resa dit och hämta. Så jag vet inte

Permalänk

Frakt via PostNord kostar vad jag har för mig 53kr. Men jag kan återkomma imorgon och se vad hon tycker.

Mvh,
Erik

Permalänk

Helt ny iPhone SE av intresse ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av SvenskGaming:

2000. Den är silver /vit 16 gb. skal och laddare till bilen medföljer och som sagt helt oöppnad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@SvenskGaming: Hur går det med mobiljakten?
Har nämligen en Sony Xperia Z1 Compact liggandes.

Visa signatur

MAIN: NANOQ R | Ryzen 5700X3D | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop
I/O: Keychron K4 Pro | Logitech G502 Lightspeed + Powerplay | LG 27GN950 | Samsung UE850 | Arctis Pro Wireless | Flydigi Vader 3 | HTC Vive Pro Wireless

Använder Better SweClockers

Permalänk

@Zilanto: söker fortfarande