Permalänk
Medlem

Äldre uppgraderingspaket

Min dator börjar nu närma sig en ålder på åtta år, och jag känner jag behöver en uppgradering. I och med att jag bara spelar world of warcraft, samt är student, letar jag efter prylar från ~2015 eftersom wow inte direkt behöver jätteny hårdvara.

Jag behöver enbart moderkort, processor, grafikkort och ram, men jag är beredd på att köpa ett helt paket om de övriga delarna inte ökar priset märkbart. Jag har inte hållit mig jätteuppdaterad på nya processorer, men någonting i stil med en 770 och en cpu som stöder ddr4 känns passande. Jag är dock öppen för alla förslag.

Min "maxgräns" på kostnad är runt 4000, men lite över är okej. Jag är beredd att åka och hämta prylarna i Stockholm direkt om ett bra erbjudande ges. Som sagt är jag öppen för alla förslag!

Läs hela annonsen här

Permalänk

@Hmmster Jag kan tänka mig sälja min i7 4790k, 16gib ram och mitt mitx mobo för 4000kr. Dessvärre inge grafikkort. Kan träffas i Stockholm efter nästa vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

14900KF (57/46/50) / AsRock Z790i Lightning / 2x16 A-die G.Skill 6800c34 OCad till 8000c36 med tighta timings / 7900XTX Hellhound med flashad vbios till Aqua bios (552w) / 011 EVO XL / Custom loop with SCC DD CPU block + SCC DD RAM block + GPU block + massa radiatorer och tre D5 pumpar.

Permalänk
Medlem