Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Skrivet av Entash:

Var slut snabbt

Skrivet av lifeisgood:

Jo, jag såg det och justerade tipset.
Ha koll på sidan så är det förmodligen tillbaka i lager någon gång nästa vecka.

Det är för övrigt inte första gången just den här butiken har missat prissättningen på sina nyheter. Har köpt riktigt billigt där flera gånger.

Back in stock, now 179 SEK.

Just ordered 4 pieces for the team. Thanks for the great tip.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Beställde dessa i våras, samma ASIN osv. Tre olika storlekar och inga av dem kändes rätt i kvalité.
Alla hade en rosa/röd nyans i sig, inte helvita mao samt att där sulan möter ovandelen så var limningen o passformen dålig.

Det är märkligt eftersom jag också köpte dessa och har inte de problemen eller färgen du nämner.
Jag är jättenöjd med skorna och de kan inte bli mer kritvita än vad de är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Man kanske skulle börja med tennis

Men hur vet man vilken av storlekarna som verkar finnas man bör hålla utkik efter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lime3003:

Jag uppskattar tipset av skorna men uppskattar ännu mer dessa inlägg.
La en order men avbeställde när jag såg era inlägg.
Tack.

Gjorde exakt samma sak. Även jag tackar för inläggen

Permalänk
Skrivet av Aene:

Man kanske skulle börja med tennis

Men hur vet man vilken av storlekarna som verkar finnas man bör hålla utkik efter?

I have medium size hands, so I stick to size 2 and put grip if needed. There are however online guides which you can use to measure your hand and it will recommend which size will work for you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Den kostade 6643 genom mecenat och frakten var gratis. Iaf för mig. Hämtade ut den på elgiganten efter några timmar.

Jaha? Jag trodde Mecenat var en länk till Samsungs hemsida?Eller kunde man välja Elgiganten på något sätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Don't know if you noticed but this time they messed up a lot off their pricing. Only for the tennis rackets though as far as I can tell. No idea how long it'll take before they notice or what they'll do when they do. Previously I've only seen a few rackets at a time with wrong prices.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lifeisgood:

Don't know if you noticed but this time they messed up a lot off their pricing. Only for the tennis rackets though as far as I can tell. No idea how long it'll take before they notice or what they'll do when they do. Previously I've only seen a few rackets at a time with wrong prices.

Märkte också detta, köpte mig det Wilson rack som länkades tidigare för drygt 400 kr samt ett Yonex Percept 100L för ca 500 kr

Tack för tipset!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Jaha? Jag trodde Mecenat var en länk till Samsungs hemsida?Eller kunde man välja Elgiganten på något sätt?

När man valde leverans så kunde man välja att hämta ut den på Elgiganten.

Visa signatur

Ryzen 7 5700x @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem

Det är ju sjuka priser på racketen. Allihopa är ju nedsatta typ. Är det verkligen något fel?

Permalänk
Medlem

Undvik adidas skorna. Som det nämndes innan är det konstig limning på insidan som gör att det skaver mot foten. Ska se om jag kan skicka tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Det är märkligt eftersom jag också köpte dessa och har inte de problemen eller färgen du nämner.
Jag är jättenöjd med skorna och de kan inte bli mer kritvita än vad de är.

För att förtydliga ang det jag nämnde om färgen så var det svårt att se utan att jämföra med ett par andra adidas jag hade köpt på stan veckan innan. Den rosa färgen var mer som en "hinna", svårt att förklara, det var också mest märkbart på gummisulan.

Permalänk
Skrivet av wootz91:

Det är ju sjuka priser på racketen. Allihopa är ju nedsatta typ. Är det verkligen något fel?

Är passasports sidan legit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

Ser ut som att de kör 1 sek=1 Eur.
På den tyska sidan ser priserna rimliga ut.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 // Macbook Pro 14" 2021 //MacbookPro M4Pro 12/16 late 2024 24GB/1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av wootz91:

Det är förmodligen en höstrea där det blivit fel vid valutakonverteringen. Tänker man sig att det är euro istället för kronor hade det varit rimliga priser. De skickar från Nederländerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

Ja fick hem ett racket för 87 kr som jag beställde förra veckan. Men den här gången är väldigt många rabatterade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

Fick aviseringar om två leveranser från DHL. Jag beställde två gånger eftersom den första var av misstag. Jag bad dem avbryta direkt, men de sa att den var klar att skickas.

Permalänk
Skrivet av delta76:

Fick aviseringar om två leveranser från DHL. Jag beställde två gånger eftersom den första var av misstag. Jag bad dem avbryta direkt, men de sa att den var klar att skickas.

När beställde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

När beställde du?

Idag, runt 13:00

Permalänk
Medlem

Nu har de avbeställt min order.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wootz91:

Ja, @delta76 var ju vänlig nog att kontakta dem "Eh kan ni avbryta min order, jag köpte ett riktigt billigt racket, det lär ju va prisfel, men jag vill ha ett annat istället..."

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbe_a:

Produkt: adidas Grand Court Base 2.0
Länk: https://www.amazon.se/-/en/adidas-Grand-Court-Sneaker-Cloud/d...
Kategori: Skor
Pris: 239kr

Finns i storlekarna 38, 40, 42 , 43 1/3 , 44 , 46

Tyvärr ingen prisjaktlänk just nu, hittade liknande på intersport för 399kr:
https://www.intersport.se/skor/sneakers/adidas-breaknet-20-sn...

Väldigt billigt. Jag köpte två par i storlek 43 1/3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wootz91:

Min order är inte avbeställd ännu men beställde med strängningsservice. Får se om den dyker upp då annars lägger jag också ett tack till Delta...

Permalänk

Update on order regarding the tennis rackets-

I placed 2 orders, one went through (just got the delivery) and the other order was cancelled.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Väldigt billigt. Jag köpte två par i storlek 43 1/3.

Fick hem dem idag. Strl 44. Fina, ser äkta ut. Men för små så de åker tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av svintooo:

Fick hem dem idag. Strl 44. Fina, ser äkta ut. Men för små så de åker tillbaka.

Ok, får hoppas att mina inte är för små då. Men jag har skostorlek 43 så jag har lite marginal till 43 1/3.

Permalänk

Köpte adidas skorna från Amazon.
De ser väldigt fina ut. Bra limmat, sytt och text är tydlig. Fast sula.
Dessutom köpt från adidas store på Amazon, vilket gör det ännu mindre troligt att är fake.

Hur som, 239 spänn kan man ju ändå gambla på eftersom det är gratis retur.

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Update on order regarding the tennis rackets-

I placed 2 orders, one went through (just got the delivery) and the other order was cancelled.

Fick precis återbetalning för en av mina ordrar, håller tummarna för att jag i alla fall får en som du!

Permalänk
Skrivet av Maiooo:

Fick precis återbetalning för en av mina ordrar, håller tummarna för att jag i alla fall får en som du!

Did you get tracking number from DHL? Check if it has left the warehouse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebbe_a:

Produkt: adidas Grand Court Base 2.0
Länk: https://www.amazon.se/-/en/adidas-Grand-Court-Sneaker-Cloud/d...
Kategori: Skor
Pris: 239kr

Finns i storlekarna 38, 40, 42 , 43 1/3 , 44 , 46

Tyvärr ingen prisjaktlänk just nu, hittade liknande på intersport för 399kr:
https://www.intersport.se/skor/sneakers/adidas-breaknet-20-sn...

Snyggt tips, jag köpte 2...Sen kom jag på att man får 100kr i rabbatt på amazon via Benify
Tips till er som inte beställt än.