Hur skulle du förbättra Samsungs mobiltelefoner?

Permalänk
Medlem

i landskapsläge är ju skärmkameran i centrum av skärmen, ffs! att ha pounchouten i nedre hörnet är ju op! förstår inte valet att välja centrumdesign...

Permalänk

Tre förbättringar jag vill ha: Inget Exynos, minneskortplats och så vill jag ha hörlursuttag...

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Kul med en aktiv tråd! Feedbacken tas hjärtligt emot så det tackar vi på Samsung för

Tyvärr kan man inte göra alla nöjda men jag hoppas att ni litar på att vi försöker.

//Pontus

Jag har svårt att tro att min feedback faktiskt gjorde skillnad, men i en uppdatering till min S10a för kanske två månader sedan så fanns plötsligt en inställning att automatiskt sluta ladda vid 85%! Tack i alla fall Samsung!

Nu få ni se till att fixa autorotering som blev helt trasig i samma uppdatering bara.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Jag har svårt att tro att min feedback faktiskt gjorde skillnad, men i en uppdatering till min S10a för kanske två månader sedan så fanns plötsligt en inställning att automatiskt sluta ladda vid 85%! Tack i alla fall Samsung!

Ja, den funktionen kom till alla Samsung telefoner som fått Android 12 om jag minns helt rätt

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Efter att jag bytte ut min mobiltelefon från Samsung har jag en bekymmersfri användarupplevelse.

Är det något som är nödvändigt att berätta här? Det går att diskutera men i mitt tycke är det en form av feedback att missnöjet med Samsung, primärt mjukvaran, är så stort att jag bytte till Apple efter över tio år med tre Android-telefoner.

Nu får jag senaste iOS i flera år, inga bloatware, ingen reklam i Apples egna appar och inget påtvingat skit från Meta. Apple är ljusår före när det gäller funktionalitet och integritetsskydd. Efter ett halvår är jag fortfarande supernöjd med min iPhone 13.

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.