Problem med Binance?

Permalänk
Medlem

Problem med Binance?

Tjenare.

Skapade konto rätt nyligen hos Binance, tyvärr har jag redan glömt bort mitt lösenord... -.-
Har försökt att begära ett nytt lösenord men varjegång jag trycker "glömt lösenord" och sedan fyller i min mail så får jag ett fel meddelande att servern är busy... "tyvärr är våra system upptagna, försök igen senare"
Har varit så här nu i 2 dagar, någon mer som har problem med siten? Eller upplevt liknande problem?

Mvh

Permalänk
Medlem

Verifiering
Hej
Jag har ett problem på Binance!
Jag kan inte verifiera mig för att det står att jag redan har ett verifierat konto !
Jag har verifierat mig förr och blivit godkänd mm.
Jag kan se mina pengar när jag loggar in men kan inte röra dom ! Har provat 100 ggr att fota mitt pass samt tagit selfie !
Kan detta vara ett problem då jag gjorde ett nytt pass i juli förra året ?
Har någon annan behövt att verifiera sig 2 ggr på samma konto ? Vad gör jag för fel 😑
Support verkar dom ju inte ha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lehto:

Tjenare.

Skapade konto rätt nyligen hos Binance, tyvärr har jag redan glömt bort mitt lösenord... -.-
Har försökt att begära ett nytt lösenord men varjegång jag trycker "glömt lösenord" och sedan fyller i min mail så får jag ett fel meddelande att servern är busy... "tyvärr är våra system upptagna, försök igen senare"
Har varit så här nu i 2 dagar, någon mer som har problem med siten? Eller upplevt liknande problem?

Mvh

Jag har också samma problem

Permalänk
Medlem

Jag har också samma problem !!
Jätte irriterande 😡