Permalänk
Medlem

Problem med Binance?

Tjenare.

Skapade konto rätt nyligen hos Binance, tyvärr har jag redan glömt bort mitt lösenord... -.-
Har försökt att begära ett nytt lösenord men varjegång jag trycker "glömt lösenord" och sedan fyller i min mail så får jag ett fel meddelande att servern är busy... "tyvärr är våra system upptagna, försök igen senare"
Har varit så här nu i 2 dagar, någon mer som har problem med siten? Eller upplevt liknande problem?

Mvh

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk

Verifiering
Hej
Jag har ett problem på Binance!
Jag kan inte verifiera mig för att det står att jag redan har ett verifierat konto !
Jag har verifierat mig förr och blivit godkänd mm.
Jag kan se mina pengar när jag loggar in men kan inte röra dom ! Har provat 100 ggr att fota mitt pass samt tagit selfie !
Kan detta vara ett problem då jag gjorde ett nytt pass i juli förra året ?
Har någon annan behövt att verifiera sig 2 ggr på samma konto ? Vad gör jag för fel 😑
Support verkar dom ju inte ha

Permalänk
Skrivet av Lehto:

Tjenare.

Skapade konto rätt nyligen hos Binance, tyvärr har jag redan glömt bort mitt lösenord... -.-
Har försökt att begära ett nytt lösenord men varjegång jag trycker "glömt lösenord" och sedan fyller i min mail så får jag ett fel meddelande att servern är busy... "tyvärr är våra system upptagna, försök igen senare"
Har varit så här nu i 2 dagar, någon mer som har problem med siten? Eller upplevt liknande problem?

Mvh

Jag har också samma problem

Permalänk

Jag har också samma problem !!
Jätte irriterande 😡