A][Fresh Server][Casual] 18+ Svensk som letar guild?

Permalänk

A][Fresh Server][Casual] 18+ Svensk som letar guild?

Tjena!

Jag och ett gäng svenskar ska försöka dra ihop en casual grupp med sköna människor som vill downa allt som WOTLK har att erbjuda även 25man och senare på heroic. Just nu är vi ca 10 pers som kan tänka sig lira. Några mer oklara än andra men vi har en ganska stark grund. Så jag vill mest bara kolla om det är fler folk som är sugna på att lira lite WOTLK med oss och se om vi kan bli 25+ för att kunna raida allt. Vi kommer inte ha några hardcore krav men vi kommer om vi kan förvänta oss att folk försöker lära sig så mycket de kan om sin class och om de raids vi gör så att vi ändå lyckas döda i den fart vi vill.

Och för tillfället håller vi på att sätta upp en discord server som vi kommer senare använda oss av.

Så om du är sugen skriv gärna här så kommer jag försöka hålla mig uppdaterad eller skriv till min discord Aeppleskrutt#7459.

Detta är en copypaste från min forumpost på wow classic forumen och tänkte bara sprida vidare den här också. Vi kommer raida 2 gånger i veckan varav en är söndag. Sen kommer vi se när det passar folk som bäst

Permalänk
Medlem