SweClockers stora medlemsundersökning – hjälp oss bli bättre!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunix:

Orkade inte

antecknar

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Jag tror mer på ett avtal med Ace of Sweden om man vill att det ska bli mörkt på skärmen.

Det var ju ett seriöst försök till en skärmsläckare av dom.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Kunde inte komma på tre svar på många frågor….

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk

Att gå igenom enkäten och svara på frågorna tog mig mellan fem och tio minuter.

Tiden jag spenderar här varje dag sedan många år tillbaka med att läsa nyheter, forumet etc.? Avsevärt mer tid än så.

Jag kanske (snarare helt säkert) börjar bli gammal men har man nytta och utbyte av någonting utan att betala en spänn för det så är det inte särskilt smärtsamt att bjuda på opersonlig, ej riktad marknadsinfo som hjälper till att få sponsorer som betalar för journalistik och drift av SweC.

Får väl skylla det på att jag är gammal och inte hänger med, borde givetvis istället ha lagt min tid på att skriva i tråden hur jag inte orkar svara på undersökningen...

Visa signatur

i7-13700K, ASUS ROG Z790 Hero, 64 GB Corsair Dominator CL36, Gigabyte Gaming OC GeForce RTX 4090, Samsung 990 Pro SSD 2TB M.2, Samsung 870 QVO 8 TB SSD, Corsair iCUE 7000T chassi, ASUS ROG Thor II 1200W, Corsair iCUE H150i Elite, Asus 32" Mini LED 4K PG32UQX

Permalänk
Inaktiv

Det började bra men tröttnade och stängde ner den, det är marknadsundersökning och inte medlemsundersökning 🥴

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu har vi avslutat undersökningen. Vi har fått in massvis av bidrag, stort tack till alla som bidrog!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015