Permalänk
Medlem

Tyst mus med blåtand till bärbar dator?

Jag letar efter en riktigt bra mus till min laptop, alltså en lite mindre mus. Då jag sitter mycket i möten vore det praktiskt med en extra tyst (klickningar) helst skulle jag vilja ha en Logitech MX Anywhere 3 men antar att denna inte är så tyst? Finns det något bra alternativ?

Permalänk
Medlem

Vad som är en mindre mus skiljer nog från person till person (och då talar jag så klart om datormöss) men t.ex. senaste Logitech MX Master 3S ska väl ha extra tysta klicka har jag för mig och även BT. Den är dock inte direkt liten.

Permalänk
Medlem

Lär väll komma en mx anywhere 3s nångång iomed att mx master fick 3s uppgraderingen förra året.

Permalänk

Ja, Logitech MX Anywhere 3 är inte särskilt känd för att vara en tyst mus. Det finns dock andra alternativ på marknaden som kan passa dina behov. Här är några alternativ att överväga-

Logitech M330 Silent Plus
Microsoft Surface-mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilhjalmarsson:

Ja, Logitech MX Anywhere 3 är inte särskilt känd för att vara en tyst mus. Det finns dock andra alternativ på marknaden som kan passa dina behov. Här är några alternativ att överväga-

Logitech M330 Silent Plus
Microsoft Surface-mus

Logitech M330 Silent Plus Har jag kollat på, men verkar inte ha blåtand? Vill inte köra med USB-mottagare

Permalänk

Logitech M650M är väldigt tyst och liten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MagnusJ_78:

Logitech M650M är väldigt tyst och liten.

Tack, den ska jag kolla närmare på!