Permalänk
Medlem

sandvik, det känner jag igen det är ju dom som tillverkar grymt bra sågar?

Visa signatur

Workstation: XP1800 | 512MB | 120GB | Rage 128 | 21" CRT | CDRW

Permalänk
Medlem

he he ja dom tillverkar bra sågar...
dom är ett värdsledande företag innom verktygsindustrin!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Film dator: AMD 900 MHz..512 sdram 45gig hdd 15" compaq skärm,Gforce2 gts 64 mb, cdrom och cdbrännare, +lite andra saker
DatorII:Amd xp 2500+@2366 mhz, moderkort: Abit nf7-s rev 2.0 nforce2 2x 256mb pc 3200. Radeon 9200 256 mb. Brännare, cdrom,

Permalänk
Medlem

smile: sponsrad?

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk
Medlem

faktiskt inte men det är sant!
sandvik, bacho och kamaza tools är de tre största verktygs tillverkarna i värden!!
så är det...
sponsras av pappa... han kör mest bacho men har de andra märkena också!
faktiskt tilloch med några krafthyllsor i från biltema...

Visa signatur

Film dator: AMD 900 MHz..512 sdram 45gig hdd 15" compaq skärm,Gforce2 gts 64 mb, cdrom och cdbrännare, +lite andra saker
DatorII:Amd xp 2500+@2366 mhz, moderkort: Abit nf7-s rev 2.0 nforce2 2x 256mb pc 3200. Radeon 9200 256 mb. Brännare, cdrom,

Permalänk
Medlem

ööööö... jaaa...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [lum]
Fins diamantskivor till dremeln...dyrt var ordet eftersom de också lär slitas då diamantlagret inte så vidare tjockt ut.

Följde med några Glasfiber kabskivor till min Black and decker.. ( som en dremel) .. dom är skit bra.. en räckte iaf till 2 st 80mm fläkthål för mig.. provade med dom vanliga man får med oxå.. dom behövde man typ 6st till ett hål..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smile

Som av en slump råkar jag jobba där....

Visa signatur

"It's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slo'Bed
... Vad vill du uppnå? [/B]

Orgasm såklart!!!!

Visa signatur

Uncle ben's såser!!!
"Känn mig i fickan"-FLAGEL | Jag är väl inte lätt LURAD?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smile

Inget personligt påhopp, men din stavning är verkligen urkass. Kan du inte kolla igenom texten innan du postar, snälla? Så svårt är det inte att stava rätt.

Att använda titan till en HTPC tycker jag verkar dumt. Fast den borde väl väga väldigt lite
samtidigt som den är stryktålig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silfver
Inget personligt påhopp, men din stavning är verkligen urkass. Kan du inte kolla igenom texten innan du postar, snälla? Så svårt är det inte att stava rätt.

Att använda titan till en HTPC tycker jag verkar dumt. Fast den borde väl väga väldigt lite

Aluminium väger mindre än titan, men titanet går att göra tunnare så vikten blir kanske lika. Det går dock inte att komma undan att titan är mycket besvärligare att bearbeta. För en "hempulare" är det i stort sett omöjligt.

Men skulle jag göra ett chassi i aluminium så skulle jag lämna in det på anodisering efter det blivit klart. Går att göra nästan hur snyggt som helst.

Visa signatur

"It's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silfver

jo kanske det! jag har aldrig orkat lära mig att stava ordentligt...
så det är lugnt!
jag brukar kolla igenom texterna men ser då inga stavfel!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Själv föredrar jag rostfritt och aluminium. Men jag har ändå förståelse för någon som vill bygga en HTPC i Titan. Färgen är underbar! att sedan materialet känns som "plast" när det sitter på en klocka är väl en anna sak...

Permalänk
Medlem

jag tycker min klocka käns som riktig metall men att man inte känner att man har på sig den är ju en annan sak...

Visa signatur

Permalänk

Gör i vanligt plåt och futura bälägg den... hårdare än titan, typ 10x hårdare har jag för mig

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)