[INTRESSEKOLL / SÄLJES] Formd T1 2.1 Ewhite

Permalänk
Medlem

[INTRESSEKOLL / SÄLJES] Formd T1 2.1 Ewhite

Tänkte kolla huruvida intresserade folk är att köpa mitt T1 chassi i färgen ewhite, då jag bytt till den silver färgade varianten.

Kommer med svarta CNC paneler och är i gott använt skick. Vid smidig affär kan jag även med handtaget från essentials kitet, har ingen större användning för det.

* OBS bilden är lånad då jag inte är hemma och chassit är nedpackat. Men kan klart bifoga bilder till intressenter.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna se lite mer bilder - kanske är intresserad
Kikar runt på lite olika itx-chassin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelian:

Jag skulle gärna se lite mer bilder - kanske är intresserad
Kikar runt på lite olika itx-chassin.

Självfallet. Borde förvarna att det nog är bland dem dyraste ITX chassin på nuvarande marknad. Nypris är närmare 3000 och finns inte många hundratals ex. i cirkulation globalt 😅

Permalänk
Medlem

Tja! Förutsatt att det inte är några större skavanker och allt finns med (Riser kabel, strömadapter och kablar tex) så tar jag det för 1500 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schwalan:

Tja! Förutsatt att det inte är några större skavanker och allt finns med (Riser kabel, strömadapter och kablar tex) så tar jag det för 1500 + frakt.

Bold move. Du får nog slita ganska hårt för att ens få tag på ett av dem vanligare färgerna i använt skick till det priset

Permalänk
Medlem
Skrivet av wmbirken:

Bold move. Du får nog slita ganska hårt för att ens få tag på ett av dem vanligare färgerna i använt skick till det priset

Hej!

Ja det enda problem nu är just lagersaldot, men det har fyllts på några gånger men jag har inte klickat på köp. Tänkte jag tar chansen nu när du la upp

Nytt på deras sida kostar ca 2040kr + frakten. Har su köpt till andra tillbehör som gör att du har betalat mer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schwalan:

Hej!

Ja det enda problem nu är just lagersaldot, men det har fyllts på några gånger men jag har inte klickat på köp. Tänkte jag tar chansen nu när du la upp

Nytt på deras sida kostar ca 2040kr + frakten. Har su köpt till andra tillbehör som gör att du har betalat mer?

Du har rätt i att svart/silver har restockat ganska frekvent dem senaste månaderna, men även då behöver du stalka Discord ganska ofta o hoppa på köp knappen inom någon minut.

Men även dessa billigare färger med CNC paneler kostar ca. 2550 SEK inkl. frakt. Ewhite kostar ~3000 SEK inkl. frakt. Denna färgen har dock knappt restockat. Sedan somras har det sålt <= 75 nya enheter ewhite. Innan dess hade denna färg inte restockat sedan tidigt 2024 Så finns ej så många där ute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wmbirken:

Du har rätt i att svart/silver har restockat ganska frekvent dem senaste månaderna, men även då behöver du stalka Discord ganska ofta o hoppa på köp knappen inom någon minut.

Men även dessa billigare färger med CNC paneler kostar ca. 2550 SEK inkl. frakt. Ewhite kostar ~3000 SEK inkl. frakt. Denna färgen har dock knappt restockat. Sedan somras har det sålt <= 75 nya enheter ewhite. Innan dess hade denna färg inte restockat sedan tidigt 2024 Så finns ej så många där ute.

Jag missade att det är 2.1. Jag fick för mig att det var ncased t1 v2.5.

Mitt bud ligger i alla fall kvar tills vidare så får du avvakta och säga till hur du vill göra.

Permalänk

Hej!

Jag budar 1700 + frakt.

Vore bra annars och veta vad du tänker att du ska ha för det så spar man lite tid 😌