Produkttest: Zalman Reserator 1

Permalänk
Medlem

Skulle varit intressant om ni mätt vattentempen i de olika systemen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PutteH
Frågan kanske e korkad å oföskämd - men hur tusan kommer det sig att datorbranchen lägger ner så mycket krut på att få tysta kylningar av olika slag samtidigt som man monterar på DVD/CD spelare som låter som ett flygplan när de läser igång ?

eller så har man ingen...

Permalänk
Medlem

Nått i denna stil hade jag tänkt att bygga oxå alltså en "utombordare" hehe.

Fast då upphängd i sidan av chassit antagligen .. hoppas de kommer fler av denna typen av paket! Skulle gärna sett bilder på den stående på bordet bredvid datorn !-

Visa signatur

"reboot is for adding new hardware"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem

Fin fin resencion.
Blir mycket sugen på att köpa ett sådant. Men jag ska även kyla VGA:n och undrar då om man kan köpa till ett vattenblock och sedan bara koppla in den i "systemet" och om vattnet blir varmt av att gå först igenom AVG-blocket så att det är varmt när det kommer till CPU:n så inte vattnet tar upp någon verme från den och överhettar.

Permalänk

PutteH: Du tänker nog på Kenwoods TrueX serie där man använde sju huvud istället för ett. Sålunda kunde skivan snurras 7 gånger långsammare med samma läshastighet......Dessa enheter försvann dock rätt fort. Man släppte en 52x och en 72x CD-ROM om jag inte minns fel.....

Sen till alla som klagar på CDns spinnupp ljud... Nero DriveSpeed någon?

Visa signatur

A64 3500+ | DFI LP NF3 Ultra-D | 1024MB | 120GB | TruePower 480W | 6600GT 256MB | SB Audigy | Copperhead | G15
AMD Athlon64 X2 4600+ säljes! http://marknad.sweclockers.com/visa_annons.php?aid=31316

Permalänk
Medlem

Likheterna är slående med Innovateks dito...

Permalänk
Medlem

N'tagg?

Finns det anslutningar till natagg for det vore ultimat ju!

kan tanka mig att det aer lite lurigt men det kanns ju inte vart att kopa ett flaktlost for flera tusenlappar..

Visa signatur

ang. de, dem och dom. Det är i skillnaden mellan subjektsform och objektform som skillnaden mellan de och dem ligger; De åt bananen men bananen åts av dem.
Tips: de kan bytas ut mot han och dem mot honom. Om du inte kan skilja använd dom, funkar till allt!

Permalänk
Medlem

Re: N'tagg?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Inf00n3
Finns det anslutningar till natagg for det vore ultimat ju!

kan tanka mig att det aer lite lurigt men det kanns ju inte vart att kopa ett flaktlost for flera tusenlappar..

ÅÄÖ ?