Permalänk
Avstängd

Nej du, har du jobbat nåt mer på ditt monster? Jag vill för bövelen se lite mer bilder nu...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nozzie
Nej du, har du jobbat nåt mer på ditt monster? Jag vill för bövelen se lite mer bilder nu...

Håller på! kommer kommer:)

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Hände med gamla bygget? Det kan jag gärna ta över om du vill??

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
Hände med gamla bygget? Det kan jag gärna ta över om du vill??

Skrotat om jag inte minns fel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jetage
fult med cd:n som verkligen inte passar in..

sen borde du ha satt fläktarna rakt.. de ser sneda ut på bilderna..

annars var det en bra tanke.. inte så där jättebra utförd bara...

Hmmm... Du gillar att klaga, va? Detta var bland de mest stilrena byggen jag har sett. Och jag tycker inte att du ska säga ett skit så länge du inte har gjort något bättre (är det möjligt?) själv. Om du har ett snyggare bygge än detta vill jag gärna se det.

Visa signatur

Ät billy's, drick jolt, lev gott...

Permalänk

Tyckte inta att det blev nå snyggt så här

Så jag tog och satte dit en skiva över

Och borrade hål i botten på skivan.Där satte jag in ett cclf rör

Och resultatet blev så här

Köpte även nya fläktgaller

Med mina blåa 120 mm fläktar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

MER MER MER:P

Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com

Permalänk
Medlem

underbart stilrent... fast inte så snygga fläktgaller men smaken är som baken..

Permalänk

vattnet kommer nog se ballt ut, antar att du ska ha fönster?

Permalänk
Medlem

Om du skrotar det här nu ska jag fan strypa dig!! Kan ju iofs bli lite svårt, vet ju inte var du bor =/

Blir verkligen kanon snyggt. Lysrörs effekten blir eller är jäkligt ball, mycket roligare än att se själva röret... Fortsätt så!!

Visa signatur

/ Tobbe

Permalänk
Medlem

får man fråga vad det är för svart kabel som mynnar ut från nätaggregaten? som sen sticker ut till en rund svart sak utanpå chassit...?

Visa signatur

Laptop HP ZV6148, Athlon XP 64, 3500 @ Ubuntu
I'l smack you so hard that your kids will inherit the bruises!

Permalänk

Baaah.. urka bygga =P gjorde ett för nåra veckor sen hehe.. har du vatten kylning ska du fan försöka få i neontetra fiskar i slangarna.. haha

Visa signatur

amd64@vatten, no more. Mini-itx.
Min kompis är överkluckad.

Permalänk
Medlem

väntar på en uppdate

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Medlem

Hehe, hur mycket väger inte den där täckplattan? Lär bli en tung fan när den är klar!

Me like it!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikWit
får man fråga vad det är för svart kabel som mynnar ut från nätaggregaten? som sen sticker ut till en rund svart sak utanpå chassit...?

Det är ett at agg som jag startar med knappen där bak,på den skall jag driva pumparna
cd dvd hårdiskar fläktar m.m

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Elitemodd: Håller med om att det är skönt att ha ett gigantiskt chassi.. men man ska också kunna ta det på lan.. så nånstans mittemellan är nog bra.. Gjorde nyss ett Chassi.. NuclearBox.. för att få lådan så liten som möjligt med ett vanligt Moderkort och ATX nätagg.. visst vart det litet och behändigt.. men ingen för min smak.. ska byta tillbaks till mitt Chieftec nu.. :)... Snyggt bygge!

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Elitemodd: Du kan dina saker, du! Jag fattar bara inte riktigt varför det är nädvändigt med ett akvarie i botten.... hmm... Fint som fan blev det iaf med hålen och lysröret! Ska du ha plexi å siden sen då, eller?

Visa signatur

Ät billy's, drick jolt, lev gott...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dope
Elitemodd: Du kan dina saker, du! Jag fattar bara inte riktigt varför det är nädvändigt med ett akvarie i botten.... hmm... Fint som fan blev det iaf med hålen och lysröret! Ska du ha plexi å siden sen då, eller?

tänk akvarium, tänk vattentank

Permalänk

ussh va stor..usssh trä frågetecken varför

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ice_Cold_Ace
ussh va stor..usssh trä frågetecken varför

Varför plåtchassi???

Visa signatur
Permalänk

vaför inte ett cd fodral

vill ge lite negativ kritik bara för jag tycker den är för stor och ful om du ursäktar

fast det är klar om du själv gillar det så är det bra skit i vad jag tycker:rolleyes:

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ice_Cold_Ace
vaför inte ett cd fodral

hmmm:rolleyes:

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser ut att kunna arta sig! Ett akvarie av vattentanken kanske?

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoBu
Ser ut att kunna arta sig! Ett akvarie av vattentanken kanske?

Nej ett akvarie till vattentank .. om du menar att han ska ha fiskarna i tanken så mår dom nog inte så bra av det..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Nej ett akvarie till vattentank .. om du menar att han ska ha fiskarna i tanken så mår dom nog inte så bra av det..

hmm, kanske ett par tropiska fiskar som vill ha det varmt o mysigt

OnT: riktigt fint bygge, jag hoppas att det blir färdigt o ser bra ut.

Permalänk
Medlem

En fråga, varför välja att bygga i laminat? Det ser ut som en billig "billyhylla" ifrån IKEA. Det är nog praktiskt taget omöjligt att få fläktar, knappar, leds osv att se snyggt ut tillsammans med det där byggmaterialet.
Smaken är iofs som baken, men just det där materialet tycker jag dock inte var nån höjdare. Jag bara funderade på varför du just valde att bygga i det där, då ditt "betachassi" var betydligt snyggare. Och ja, jag vet att bygget inte är klart så jag ska väl egentligen inte dömma det innan dess

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk

Nu har jag kasserat bygget blev inte nöjd så nu får jag börja bygga en ny

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Men herregud, du måste skämta =/

Hur många byggen hade du tänkt göra?

Visa signatur

/ Tobbe

Permalänk
Medlem

daemn, skit snyggt. vad har det kostat än så länge? och förresten vad är det för fräcka fläktar du har som lyser i fronten?

Visa signatur

krettan

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Nu har jag kasserat bygget blev inte nöjd så nu får jag börja bygga en ny

men blir du aldrig nöjd!? nu måste jag ju vänta ännu längre!

skynda på så vi får se mer!

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.