Permalänk
Avstängd

ok hehe!! Blev lite grammatiks fel, hehe, ber om ursäkt!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

gillar inte mitt nya moderkort, kan bara ha 5 bosktäver som startkod, kom bara på "boot" vilket jag tyckte va lite ballt

Permalänk
Avstängd

ja har åsså bara 5bokstäver/siffror.....
på min syrras dator kan man inte alls ha detta!

Jag har mitt nick---> neoN -som "kod"

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

Man blir ju riktigt rörd när man läser vissa inlägg,man får väl tacka för alla fina ord:)

Angående start med tangentbord

Abit NF7 rev 2.0

Power management setup meny

Power in function
Kb power on password

Nåt sånt heter det:)

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Man blir ju riktigt rörd när man läser vissa inlägg,man får väl tacka för alla fina ord:)

Varsågod grabben... Hoppas du lyckas med alla dina fiina modifikationer/konstverk -igentligen är det ju inga modifikationer längre, du bygger ju det som är en omöjlighet för många!

Lycka till med arbeterna Elitemod! Ha de gött, ska snarka nu -skola imorrn

Visa signatur

Permalänk

hmm det där med att starta med keyboard har jag också, men jag tror jag bara kan använda förinställda kommando t.ex. Ctrl+Esc eller Ctrl+Alt, etc.

Ja fint bygge, själv e jag också svag för stora "chassin" så detta ska nog fan bli intressant.

Jag behöver en liten modd på mitt chiftec, men jag har så dålig fantasi, vad tar du i timmen Elitemodd?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palleballe
hmm det där med att starta med keyboard har jag också, men jag tror jag bara kan använda förinställda kommando t.ex. Ctrl+Esc eller Ctrl+Alt, etc.

Ja fint bygge, själv e jag också svag för stora "chassin" så detta ska nog fan bli intressant.

Jag behöver en liten modd på mitt chiftec, men jag har så dålig fantasi, vad tar du i timmen Elitemodd?

modd på chieftec.. vad tänkte du? . såhär har jag gjort

Lite offtopic kanske men

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

hehe nja inte "snygghets" modd, jag har 2 st gamla HDD rack från ett annat chassi ett på 4 diskar och ett på 3 diskar, varav dem passar perfekt i det chassit, 4hdd racket ovanför nätagget och 3hddracket under dem 2 racketsen som redan finns, men har ingen aning om en smart lösning på att fästa dem. ska ju vara lätta att ta ut men ändå sitta stabilt, och det känns som det krävs en Elitemodd eller en Wolverine på det

Permalänk
Avstängd

hehe MasteraCe, först tänkte jag "va fan har han gjort nu då, så där ser mitt ut med" men sedan såg jag
tufft

Permalänk
Medlem

Re: En COOOL Knapp !!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThaBoy
En rätt grym knapp att använda, men den kostar typ 195:- på www.ljudia.se

Men den är snygg !

P.s Coolt bygge keep the work going !!!

Under vilken kategori ligger den där knappen?

Permalänk
Medlem

Re: Re: En COOOL Knapp !!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DevilDuck
Under vilken kategori ligger den där knappen?

den finns också på www.danmobility.se

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.

Permalänk
Medlem

Skulle fortfarande vilja veta vad den heter

Permalänk

Nya bilder

Har nu satt dit sidan

Obs det som ser lite ljusblått ut det är tomma 5,25 fack

Jag vill nog ha ett fönster på sidan(Kan vara gått när man har vattenkylning,då ser man om nåt är fel;)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

om du ska göra ett fönster tycker jag att du ska lösa det så att du sågar ut förslagsvis ett hål med lite svängar, typ som en grodfot, a du kanske fattar... sen fäster du rutan så att den fasar med yttre kanten

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Medlem

oki !!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DevilDuck
Skulle fortfarande vilja veta vad den heter

Nu ska vi se

sortiment/bil/tillbehör

andra sidan

Hoppas du hittar annars säg till

Visa signatur

-=[ Tänk efter ]=-

Permalänk
Medlem

Fint.. ska bli kul att se hur du löser så att fönstret blir snyggt o.s.v ..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Var är bilderna på allt kablage o slanga o sånt inkopplat?. Är det inte gjort än eller det är inte av intresse?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palleballe
Var är bilderna på allt kablage o slanga o sånt inkopplat?. Är det inte gjort än eller det är inte av intresse?

Håller på för fullt att gör iordning nätagget kablar m.m bilder kommer med tiden

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

ser riktigt bra ut.
men tänk igenom om du verkligen vill ha ett fönster.
tycker den var riktigt stilren nu.

Permalänk

Fönter o några små fiskar hade fan varit kungligt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mockan
ser riktigt bra ut.
men tänk igenom om du verkligen vill ha ett fönster.
tycker den var riktigt stilren nu.

Nja jag sitter å funderar hur jag skall göra hmmm

Visa signatur
Permalänk

Gör nått "ovanligt" fönster eller nått, alltså inte bara en cirkel eller en rektangel, nått mönster i form fönster, mönster fönster

Permalänk
Medlem

Sätt ditt sådana "ploppar" man får med IKEA-möbler för att dölja skruvskallarna

Visa signatur

[Workstation] CPU: Intel Xeon E3-1240v5 + Noctua NH-U12S | MB: Supermicro X11SSH-LN4F | RAM: Samsung 32GB 2133MHz ECC DDR4 | SSD: 2x Samsung 850 Evo 500GB | GPU: Asus GeForce GTX 970 OC | CHASSI: Fractal Design Node 804 | PSU: Corsair RM650x |

| iMac 27" Late 2013 | MacBook Pro 13" Early 2015 | Server/NAS 36TB |

Permalänk

tar ju halva rummet den ?
men den är säkert nätt och tyst.

Fint bygge

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk

Har nog bestämmt mig nu,skall ha ett 40*30 fönster,så jag kan se om det händer nåt märkligt i burken.Sätter nog den centrerat ???????

hmmm så får det nog bli!

Visa signatur
Permalänk

blir säkert bra ska du se

Permalänk
Avstängd

Blir säkrt snyggt med det fönstret du ska ha! Ska du ha ett transparent plexi fönster?

Du ska ju ha ett med "akvarium" i, elelr något blått fönster....
Kamelont färgat, så att det byter färg i olika vinklar....

Ha de å lycka till!

Visa signatur

Permalänk

Upptäckt att du har förstorat håler på 5,25" platserna av nån anledning?

Tycker itne riktigt om dina fläktgaller, dem e lite för vanliga dem här från gtek e snyggare enligt mig.

Permalänk

Håller med Palleballe det är skit många som hat biohazard, jag själv som t.ex.