World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

för då kommer NL och slaktar oss...

samma NL som inte attackerar folk om de inte är med på det? PvE NL?

och effektiviteten ja... den märkte iaf inte jag något av, skall fråga kjalve oxå

Permalänk
Medlem

Har seedat filmen med warrior och paladin ifall någon vill ha. Sitter på 10/10

http://thepiratebay.org/download.php/3281162/Warrior.wmv.torr...

inte på något sätt warez. En hemmagjord film från WoW. Hoppas det inte strider mot reglerna.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
edit: Varför inte några Rouges? Hatar dom sedan jag spelat som preist, dom dör som flugor och klagar på att man inte kan hålla dom vid liv ^^ Ni som är rouge: försök inte leka tank, ni är för veka för det [/B]

Märks att min herre aldrig spelat med en riktigt bra Rogue.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
för då kommer NL och slaktar oss...

samma NL som inte attackerar folk om de inte är med på det? PvE NL?

och effektiviteten ja... den märkte iaf inte jag något av, skall fråga kjalve oxå

Men seriöst det där var ett skämt;) okey?

kan man få svar på sin fråga, är druidens björnskepnad bra som tank ?

Permalänk
Medlem

Orkar inte läsa igenom 363 sidor , nån som vet vad det kostar exakt i månaden?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Är inte druidens björn skepnad ganska effektiv oxo ? det tycker i alla fall jag (spelar med en lvl 18 druid)

Ja, de är faktiskt en rätt bra tank sen patchen då Blizzard uppade björnbonusen på armor rejält. Det kommer inte upp i samma klass som en warrior/paladin med sköld, men tar man bort skölden så kan de faktiskt ha lite mer i armor. Det trevliga är ju att de snabbt kan byta och bli en mycket effektiv healer också.

När jag körde WC med en blandad grupp för någon dag sedan så var jag healer först och främst. Eftersom vi inte hade någon warrior i gruppen, så tankade jag Verdan the Everliving som björn medan en Shaman healade mig. En bild från det

Permalänk
Medlem

13$ tror jag

Permalänk
Medlem

Okidok, hur är det nu igen, finns det ute i USA? Om man beställer det från amazon.com nu ,när får man det och kan man spela direkt?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |

Permalänk
Medlem

skall du spela i USA ?

http://www.megastore.se/template/next,Product.vm?itemid=85831...

förbeställ det här o få betan nu o så det hemskickat när det släpps

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Okidok, hur är det nu igen, finns det ute i USA? Om man beställer det från amazon.com nu ,när får man det och kan man spela direkt?

Om du vill spela på US servers så ja.
Det har varit igång ett tag där nu Finns gott om lvl60 osv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geezer
Ja, de är faktiskt en rätt bra tank sen patchen då Blizzard uppade björnbonusen på armor rejält. Det kommer inte upp i samma klass som en warrior/paladin med sköld, men tar man bort skölden så kan de faktiskt ha lite mer i armor. Det trevliga är ju att de snabbt kan byta och bli en mycket effektiv healer också.

När jag körde WC med en blandad grupp för någon dag sedan så var jag healer först och främst. Eftersom vi inte hade någon warrior i gruppen, så tankade jag Verdan the Everliving som björn medan en Shaman healade mig. En bild från det

Vilken skin?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Vilken skin?

Skulle gissa på Gypsy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
Har seedat filmen med warrior och paladin ifall någon vill ha. Sitter på 10/10

http://thepiratebay.org/download.php/3281162/Warrior.wmv.torr...

inte på något sätt warez. En hemmagjord film från WoW. Hoppas det inte strider mot reglerna.

Värt att nämna är att den är riggad, riktigt så dåliga är inte warriors.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk

Jag vill inte sätta i gång ett krig mellan Paladin fans och Warrior fans, men jag blir tvungen att fråga en fråga.

Warriorn kan ju ha Heroic Rage, Rage, Carche, Thunder Clap, Execute mfl.

Men kan Paladinnen också ha sånna specialsaker eller bara Seals?

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

Mest seals.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

definition och SkAliz: Japp,tror jag ska lira amerikanska versionen i.o.m att mina polare ska spela den (fråga mig inte varför)...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Okey, känns ganska dumt men okey, då är det bara att köpa den då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Värt att nämna är att den är riggad, riktigt så dåliga är inte warriors.

det visste jag faktist inte. Okej.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Kan ingen lägga upp den utan att det är en torrent, bittorrent cpar för mig =\

Permalänk

Myris: Ok, men du säger "mest Seals", så vad har den mer för atacker?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

definition och SkAliz: Japp,tror jag ska lira amerikanska versionen i.o.m att mina polare ska spela den (fråga mig inte varför)...

Hade gärna lirat den också men mina polare kör eu
Kör hellre med amerikaner än tyskar osv.

Tyskarna kommer paja wow som dom gjorde med D2.

Permalänk
Medlem

Aa ,precis, lirar det delvis för att slippa svenska fjortisar osv

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Levla upp lite på PvP 8 så slipper du dom också

Permalänk
Medlem

när man nu köper WoW, ingår det några fria månader då eller?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
när man nu köper WoW, ingår det några fria månader då eller?

En månad ingår.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Kan man lira US version i europa över huvudtaget då? Månadskostnaden osv, är det nån är som lirar US just nu??

Visa signatur

Permalänk
Medlem

En fri månad, eller var det 60 dagar, tror det var en månad, samt att en betakey ingår om du köper beta versionen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Kan man lira US version i europa över huvudtaget då? Månadskostnaden osv, är det nån är som lirar US just nu??

Jag lirar US just nu :).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

Okej och hur "sköter" du betalningen? Vad ligger månadskostnaden på i svenska kronor?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

läste någonstans att det skulle finnas typ betalkort eller nått, typ man köpte tre månader för 300 spänn, eller det kanske bara var i usa det skulle finnas?

Visa signatur

mjau