Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Borde kanske kört orb men det gjorde jag inte. Och nepp inte glömt Coldmastery.. fick helt enkelt inte plats i min setup jag tänkt mig.. Blir jag lvl87 så satsar jag 1pt på det=)

Edit: ändrar iceblast till 17 och tar 1pt i coldmastery. Tjänar nog mer på det!=)

Visa signatur

dator yay

Permalänk

Har startat en hammerdin nyligen. Ska man ha bara så mycket dex att man hela tiden har 75% block, eller är det nåt mer man ska tänka på?

Permalänk
Medlem

Nepp inte så mycket o tänka på med hammerdin, dom blir bra hur man än gör

Permalänk

Är en lvl70 freezeadin nu, jag behöver rush i hell! Är i act1 :). Fan vad den suger, måste skaffa ett värsting 1h vapen. (SCL)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r0ni
Borde kanske kört orb men det gjorde jag inte. Och nepp inte glömt Coldmastery.. fick helt enkelt inte plats i min setup jag tänkt mig.. Blir jag lvl87 så satsar jag 1pt på det=)

Edit: ändrar iceblast till 17 och tar 1pt i coldmastery. Tjänar nog mer på det!=)

att köra en cold-sorc utan coldmastery är som att köra en hammerdin utan concentration..

Permalänk
Medlem

Jahap.. Då hoppas vi att 1pt räcker samt massa +cold/sorc skills..=)

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Avstängd

Varför kan jag bara köra i Direct2D 1.11? jag hade inga som helst problem att köra i Direct3D när jag använde 1.10 patchen. Fixa det snabbt Blizzard

Nån mer som använder X800XL här på denna tråd?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Jag kör i direct3D med mitt x800xl, men däremot så försvinner min bakgrundsbild på skrivbordet varje gång jag stänger av D2. Ganska störande faktiskt.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

om någon har något till coldsorc eller om ni har ett spjut till javazon med mer än 40 spjut så needar jag verkligen det. aman är bara på runt lvl 50 än så inte så hög req på den. sorcen är på lvl 66 så, ja. till sorcen needar jag vapen, armor allt möjligt..

Permalänk
Medlem

Argh.. Har en liten fråga. Är nu uppe i lvl40 med in barb (efter en massa baalruns) och en gång var det en som dödade Baal och då liksom klarades spelet och jag blev en Slayer.. Men nu när jag joinar någon så är alla waypoints borta. Dock när jag skapar ett spel själv så är alla där igen.. Jobbigt att fixa fram alla waypoints igen när man måste joina en annans spel.

Btw, har varit med och dödat Baal förut men då "klarade" jag det inte.. Gjorde jag det nu bara för att jag snacka med Cain efteråt?

Permalänk
Medlem

Du har klarat normal med andra ord.. När du skapar ett eget game så om du kollar lite så kan du välja mellan normal och nightmare.
Alla spel du hittar när du trycker på join är nightmare, där av är alla dina wp:s borta.

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk
Medlem

Jaha, så det är så det är.. Tyckte det kändes lite svårare.. Då vet jag.

Permalänk

sebbey. Lira med mig så ska du få trada

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
om någon har något till coldsorc eller om ni har ett spjut till javazon med mer än 40 spjut så needar jag verkligen det. aman är bara på runt lvl 50 än så inte så hög req på den. sorcen är på lvl 66 så, ja. till sorcen needar jag vapen, armor allt möjligt..

Jag har en Orb med +2 sorc om du ska ha. Även en Circlet med +1 ama 14 dex om du så behöver.

/w *onix_mattias

Jag kör SCL.

Permalänk

LOL då har man en griswold haha..

Bytte 6 ral mot 2 high Lidless och bytte den ena lidless mot griswold armor haha

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Har startat en hammerdin nyligen. Ska man ha bara så mycket dex att man hela tiden har 75% block, eller är det nåt mer man ska tänka på?

Du ska sätta tillräckligt med dex för att ha 75% block när du har Holy Shield aktiverat.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Har någon Oculus, Lidless, Shako, War Traveler eller Tal Rasha grejjer att trada ?
Behöver NU !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiaBol1c
Har någon Oculus, Lidless, Shako, War Traveler eller Tal Rasha grejjer att trada ?
Behöver NU !

Jag har Tal Mask och Lidless. Vad erbjuder du?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Jag har Tal Mask och Lidless. Vad erbjuder du?

Jag har typ lite mer än 40 pgs.
Hur många vill du ha för lidless ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiaBol1c
Jag har typ lite mer än 40 pgs.
Hur många vill du ha för lidless ?

Vill verkligen inte ha pgems. Har redan fullt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
sebbey. Lira med mig så ska du få trada

vad har du för något? nu har jag iaf en stav med 3 sorc skills typ. och till aman ska jag försöka fixa titans..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix

Jag har en Orb med +2 sorc om du ska ha. Även en Circlet med +1 ama 14 dex om du så behöver.

/w *onix_mattias

Jag kör SCL.

hm, du får visa orben sen. har redan en circlet med 1 sorc skills tror jag. btw, ditt acc vet jag, och jag vet att du lirar scl ^^..jag är ju baiz hehe..

Permalänk
Medlem

Hahaha Jaha! Trodde jag skrev till någon annan här på swec. Ptja Orben kan du få om så vill

Hittade även en Eschuta's Temper igår Har nu Realm Down, hoppas det inte sitter i allt för länge

Permalänk
Medlem

stats på eschutas temper?

Permalänk

sebbey: Jag behöver all dexterity jag kan få för Wizardspike nu. Så jag vill ha circlet!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

stats på eschutas temper?

Det var iaf +3 skill 10/14/26 var resten om jag inte minns fel. Det blir nog att använda den om jag inte kan få en Titan för den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det var iaf +3 skill 10/14/26 var resten om jag inte minns fel. Det blir nog att använda den om jag inte kan få en Titan för den.

okej..men kom på att jag har ju fan en ama..hahahaha..så jag tar gärna circleten..eller ja, beror på vad du vill ha för den..

Permalänk
Medlem
Citat:

okej..men kom på att jag har ju fan en ama..hahahaha..så jag tar gärna circleten..eller ja, beror på vad du vill ha för den..

Det är klart du får den gratis. Har nog även en +1 Sorc Circlet med lite mer stats på.

Permalänk

Jag håller på med en T-Storm sorc och undrar hur mycket man bör ha på Energy Shield?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är klart du får den gratis. Har nog även en +1 Sorc Circlet med lite mer stats på.

nice ^^. har en +1 sorc circlet på min sorc redan :). fast din kanske har bättre stats. annars om du inte ska ha den är jag kanske intresserad av den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Jag kör i direct3D med mitt x800xl, men däremot så försvinner min bakgrundsbild på skrivbordet varje gång jag stänger av D2. Ganska störande faktiskt.

http://www.battle.net/forums/thread.aspx?fn=opensupport&t=374...
Testat det?

OFT:
Har fortfarande Realm down