Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

well, nu har jag installerat och börjat=) Undrar ifall nån har lust att ge mig lite gear? Vill ha en mf char och tänkte köra en sorc..=) softcore ladder char är det tror jag=)

Accname: r0ni

char name: Ceressa

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Medlem

härligt o se att folk fortfarande spelar detta spel tror jag ska installera mitt nu

Visa signatur

| Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2| Ryzen 7 9800X3D 4,7Ghz | 32Gb Corsair DDR5 6000Mhz | Asus TUF RTX 4080 Super OC| Kingston FURY 2TB | Corsair RM850x | Fractal Design North TG|

Permalänk
Medlem

http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords.shtml

Arreat Summit har nu uppdaterat sidan med nya runord. Gjordes dock igår men men.

Permalänk
Medlem

Fortfarande tråkigt efter item stölden;D

Permalänk

Vad tror ni om min build? Funderar på att börja SCL, d.v.s. jag har inga items.

Zealot:
Max Zeal
Max Frozen Aura
Max Holy Shield
sen max resistskillsen.

Vill inte sätta nån point på concentration eller fanatism. Hur långt tror ni jag kommer med en sådan build? Blir jag populär i partyt?

Permalänk
Medlem

du blir en sk buffare eller så, du kan inte göra så mycket dmg som pala utan fanatism/concen/might, så om du inte ska ha det, droppa zeal och skaffa nån annan buff skill

Permalänk

Ok alltså jag vill göra en build som kan klara sig långt utan toppengrejjer och jag är less på sorcs! Hammerdins lockar inte så mycket, alldeles för vanligt.

Permalänk
Avstängd

Jaha ja, när släpptes den patchen? har inte spelat diablo på ett tag nu.

Jag tappade lusten då jag inte klarar av Hell level tydligen. Normal och Nightmare är inga problem alls men sedan är det kört, speciellt när jag kör singelspel

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Någon som vill boosta mig till Baal i NM? Är just nu i början av act 2 på NM i lvl 48. Tack !

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Avstängd

hej i dag när jag hadde tänkt installera diablo 2 + expansion då upp täkte jag att cd 2 var trasig... det var ett år sen jag spelade sist men jag håller på att tanka ner cd 2 nu. började för ett tag sen. ingen värsting hastig het jag laddar från någon med typ modem. men vill någon hjälpa mig upp sen med gubben. ni kan adda mig på msn fhfgi@hotmail.com

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk

Behöver Sol Runa, illa kvickt!

EDIT: NOOOOO Råkade Socka den med fel saker Nu får jag inte min Insight FAN FAN FAN!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Behöver Sol Runa, illa kvickt!

EDIT: NOOOOO Råkade Socka den med fel saker Nu får jag inte min Insight FAN FAN FAN!

Haha! Råckade göra det med mitt första också Trodde det var två Tir efter varandra, men ack! Så var det Tir Tal.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Haha! Råckade göra det med mitt första också Trodde det var två Tir efter varandra, men ack! Så var det Tir Tal.

Hjälp mig nu din gris!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_jonas
Vad tror ni om min build? Funderar på att börja SCL, d.v.s. jag har inga items.

Zealot:
Max Zeal
Max Frozen Aura
Max Holy Shield
sen max resistskillsen.

Vill inte sätta nån point på concentration eller fanatism. Hur långt tror ni jag kommer med en sådan build? Blir jag populär i partyt?

Om du ska köra Zeal på paladin så kan du kika på första sidan i denna tråd en bit ner där jag skrivit en lista med skillsen...:)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malteman
hej i dag när jag hadde tänkt installera diablo 2 + expansion då upp täkte jag att cd 2 var trasig... det var ett år sen jag spelade sist men jag håller på att tanka ner cd 2 nu. började för ett tag sen. ingen värsting hastig het jag laddar från någon med typ modem. men vill någon hjälpa mig upp sen med gubben. ni kan adda mig på msn fhfgi@hotmail.com

Ladda ner är olagligt och sånt får du inte prata om här. Det finns ett program som heter badcopy som kan reparera trasiga skivor

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd

jag har kört badcopy men det funkade endå inte så vad gör man då??? fast jag håller på att instalera spelet nu

Visa signatur

Permalänk

Men Shit Misslyckades med Insight igen. Funkade inte i en Brandistock Sjukt ju.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hahaha Vigge du är fan sämst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vendin
Om du ska köra Zeal på paladin så kan du kika på första sidan i denna tråd en bit ner där jag skrivit en lista med skillsen...:)

Nice! Det får bli en sådan build!
Max Sacrifice
Max Zeal
Max Fanaticism
Max Holy Shield
Resten i Defiance. 88 skill points(1 i Defiance och maxat de andra).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Hahaha Vigge du är fan sämst

haha Du är sämre

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

haha Du är sämre

Ni suger båda två
Ge runorna och den sockade itemet till mig så fixar jag det

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Avstängd

men ka nån hjälp mig imorgon??? jag har en gubbe på LVL 17 och act 5

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Men Shit Misslyckades med Insight igen. Funkade inte i en Brandistock Sjukt ju.

And the price to the biggest einstein goes to....

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk
Medlem

behöver Nm rush scl o hf act 2-5 + ancients =>

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

myrus: jag kan nog hjälpa dig..imorgon..håller på gå igenom hell nu, plus att jag ska fixa alla wps i nm..eller dom som behövs..om det går bra imorgon..tror jag har dig på min lista, annars är väl ditt acc myrus va? tror jag hade dig förut på min lista då du ville typ döda dia eller något sånt..

Permalänk
Medlem

hehe okej ...sure det går fint japp acc är myrus

edit: är det okej om en polare också hakar på? inte helt säkert att han är med men du får hans hellforge också dock äre från act 1 som gäller då

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

sebbey, skulle du kunna hjälpa mig också?

Du kan säga åt Myrus att ge mig din MSN i så fall. För jag har redan honom på MSN!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

myrus: inga problem..andy går ju rätt fort :)..

vigge: javisst, i nm eller?

f.ö. så jag har en viper35(jah,279def) och en viper48(um,880def) i scnl för trade. needar ni inte eller är inte scnl så kan ni kanske iaf berätta vad dom är värd ungefär.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbey
myrus: inga problem..andy går ju rätt fort :)..

vigge: javisst, i nm eller?

f.ö. så jag har en viper35(jah,279def) och en viper48(um,880def) i scnl för trade. needar ni inte eller är inte scnl så kan ni kanske iaf berätta vad dom är värd ungefär.

Ja, behöver någon att MFa och lvla med i NM För att sedan efter man fått bra saker köra lite mot andy och meph i Hell

PM me med din MSN!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

det verkar som att det är flera som jag ska boosta, så jag boostar alla samtidigt för jag orkar inte göra det flera gånger. så alla som vill att jag ska boosta så får ni säga en tid ni kan eller något så vi vet att alla kan samtidigt..ni vet vilka ni är