Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Vid installation så funkar inte Mohaa

Permalänk
Medlem

Vid installation så funkar inte Mohaa

En kompis till mig installerade ett GFX 5950 Ultra kort i sin dator och när han skulle in o praca på Mohaa så funkade inte spelet.Fick upp en ruta att han var tvungen att installera Allied assult först men han har ju inte rört ngt.
Någon som vet ngt om det är drivrutiner till kortet som spökar lr att det inte funkar att spela Mohaa med det kortet.
Inte bra isf för jag har ett likadant på gång för 1700:-(helt nytt,retail)

Visa signatur

Amd 7600xl Asus B650E-F gaming l 2x16GB DDR5 6000mhz cl30 l Noctua NH-U14s l RX 6600XTl Define R5 l Crosair RM1000x l Crucial P5Plus cooler 1TB l Razer viper mus l

Permalänk
Medlem

DirectX?

Permalänk
Medlem

Kört Autoconfigure i spelet efter kortbyte? prova annars att installer om spelet.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

Jag har själv haft problem med att starta Medal of Honor Allied Assult, men jag vet inte om det är samma som för dig. För att fixa problemet provade jag olika drivrutiner till grafik kortet och efter ett tag fick jag det att funka. Vet ej om det fungerar för dig men du kan ju alltid försöka:)

Visa signatur

<NE>