Counter-Strike: Source släpps ikväll

Permalänk
Medlem

Jag köper detta i affären, ger inte ut kreditkortsnummer åt företag som fått sin största företagshemlighet stulen av en hacker.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
net_graph har ingenting att göra med textstorleken i spelet. Det visar bara värden på din uppkoppling.

Han ville veta hur man ändrar textstorleken på värdena.

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur/var man ändrar så att man bara får text i köpmenyn som man kunde ha i 1.6? Inte jobbiga rutor med bilder..

Permalänk
Medlem

Kan man tanka ner source å lira offline? Vill se om jag överhuvudtaget kan få igång liret på min sketna burk...dåligt sugen på testa spelet!
Annars väntar jag tills jag fått min nya burk o köper det då.

Permalänk
Medlem

xplizit: Ja, det följer med bottar som man kan spela mot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vb
xplizit: Ja, det följer med bottar som man kan spela mot.

Gör det?

Coolt, då ska jag ju utan tvekan träna lite, för det är lite pinsamt att spela på officiella servrar

Permalänk
Medlem

Är det ingen här som får "The memory could not be read error"
Jag får det hela tiden då jag försäker lira =/

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
Nån som vet hur/var man ändrar så att man bara får text i köpmenyn som man kunde ha i 1.6? Inte jobbiga rutor med bilder..

Hahah vad det du som klaga på det innan idag vid 3-4 tiden på en cs source server? Var en snubbe som svor utav bara fan p.ga av att han inte gilla köpmenyn

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harten
Är det ingen här som får "The memory could not be read error"
Jag får det hela tiden då jag försäker lira =/

En fråga här... du har inte ändrat
bind "~" "toggleconsole"
till
bind "§" "toggleconsole" ? Skriver du in någon bokstav som är svensk (åäö) + några andra tecken blir det memory error.
Har du ändrat configfilen så kolla det och ändra till "vanliga" engelska bokstäver.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
Hahah vad det du som klaga på det innan idag vid 3-4 tiden på en cs source server? Var en snubbe som svor utav bara fan p.ga av att han inte gilla köpmenyn

Haha nej tyvärr

Permalänk
Medlem

Ha ha ha

Valve stämmer alla som kör den cracka v av CS Source, alltså den man laddar ner och kör på en cracked/riktig server genom att fuska sig till det (Finns många metoder). Hsh så tänker de stämma ALLA som gör detta under SAMMA "stämmning" och så stämmer de ALLA på 10.000$ var )

http://www.steampowered.com/forums/showthread.php?s=&threadid...

Läs och skratta! (Forum detta då...)

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem

Det där kommer inte att funka iom att de som de ska stämma bor i olika länder med olika rättssystem, möjligen att de kan ta alla i USA men det är olika lagar i olika stater oxå, vet inte hur de skiljer sig i denna fråga dock..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilcoo
Ha ha ha

Valve stämmer alla som kör den cracka v av CS Source, alltså den man laddar ner och kör på en cracked/riktig server genom att fuska sig till det (Finns många metoder). Hsh så tänker de stämma ALLA som gör detta under SAMMA "stämmning" och så stämmer de ALLA på 10.000$ var )

läskigt, tar bort css nu

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

Jag hörde på en server att dem släpper "Inferno" imorrn

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Heh, en annan kan ju köpa guldpaketet för $40.00 + TAX + S&H
CS är inte mitt spel, väntar på HL2 Man får det ju gratis...

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZD
Heh, en annan kan ju köpa guldpaketet för $40.00 + TAX + S&H
CS är inte mitt spel, väntar på HL2 Man får det ju gratis...

solklart att man ska skaffa guld paketet

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem
Citat:

Ha ha ha

Scary. Tror att jag väntar tills HL2 kommer ut i affärerna nu istället för att lira den crackade versionen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ha ha ha

Fake...

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Fake...

Mmm tror det faktiskt då han inte har en källa. Dock har han citerat det viktigaste vilket betyder att det ska stämma... Fast jag skäter ä dät och kär mäd dän cräckade värsiänän.

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem

Om man har kompisar som har limits och måste få ner cs:s/hl2, går det att kopiera filer från ngn som dragit ner allt? Givetvis köpa spelet också....

Har ju sett en bunt med .gcf filer som ser ut att vara en bunt filer som ska användas til installationen....

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Mmm tror det faktiskt då han inte har en källa. Dock har han citerat det viktigaste vilket betyder att det ska stämma... Fast jag skäter ä dät och kär mäd dän cräckade värsiänän.

Efter att ha fått det påpekat för dig att du har en felaktig signatur och att du bör läsa på reglerna har du fått din gratischans att bättra dig.

§7 All antydan på innehav av piratkopierat material är förbjudet.

Grattis till varningen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Om man har kompisar som har limits och måste få ner cs:s/hl2, går det att kopiera filer från ngn som dragit ner allt? Givetvis köpa spelet också....

Har ju sett en bunt med .gcf filer som ser ut att vara en bunt filer som ska användas til installationen....

Jag tror det ska vara lugnt, bränn ner allt på en DVD....går ändå inte att använda dem utan ett Steam-konto.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Hoppas fan Valve stämmer skiten ur dom stackars fattiglapparna som inte har RÅD att köpa sitt favoritspel, utan tankar hem en crackad version av spelet...

Btw, varför kommer det så få banor? Varför gör inte folk massa maps?

Permalänk
Medlem

Tror väl inte att de har släppt ban-editorn (hammer?) ännu....men jag är inte säker (fanns ju lite egenkomponerade banor udner betan...fast inte "lagliga")

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Ja förstår inte hur en bana till CS:S kan vara olaglig...
Fast det spelar inte mig någon vidare stor roll.. För ja tror knappast att man får böter för att man spelar på en "olaglig" bana

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Ja förstår inte hur en bana till CS:S kan vara olaglig...
Fast det spelar inte mig någon vidare stor roll.. För ja tror knappast att man får böter för att man spelar på en "olaglig" bana

Eftersom det inte finns nån editor släppt utom den som finns i läcka hl2 betan så blir de "olagliga".

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Hoppas fan Valve stämmer skiten ur dom stackars fattiglapparna som inte har RÅD att köpa sitt favoritspel, utan tankar hem en crackad version av spelet...

Btw, varför kommer det så få banor? Varför gör inte folk massa maps?

Hur tror du i rätten att de ska kunna bevisa att just personen som äger abonemanget spelat? Det kan lika gärna vara hans bror. Knappast kan dom stämma ifall de inte har bevis att just han har spelat från anslutningen.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Öhhh det är väl föräldrarna som åker på smällen? Dom har fullt ansvar för sina barn till dom är 18 år och får stå för alla olagliga saker barnen gör. Det är bara barnen som slipper undan straff (om dom inte åker på en REJÄL omgång av sura mammor och pappor).
Får barnen böter eller en stämning på sig är det föräldrarna som får betala. Sen struntar nog Valve i vilken av bröderna som spelat.

Om du läser reglerna i ditt abonnemangsavtal så står det att du inte får ladda ner, dela ut eller använda olagligt material över internet med ditt abonnemang. Har du accepterat så är det DU som är ansvarig för hur den som lånar datorn använder den.
Det är abonnemangsägaren som får betala helt enkelt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
En fråga här... du har inte ändrat
bind "~" "toggleconsole"
till
bind "§" "toggleconsole" ? Skriver du in någon bokstav som är svensk (åäö) + några andra tecken blir det memory error.
Har du ändrat configfilen så kolla det och ändra till "vanliga" engelska bokstäver.

Nope, jag har inte ändrat något. Problemet kommer även tillbaka efter omformatringar och byte från sp2 till sp1.

Men det verkar inte som bara jag har problemet: http://steampowered.com/forums/showthread.php?threadid=96483&...

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk

Har någon annan problem med ljudet? Jag har väldigt brusigt ljud och allt upprepar sig. Tex om jag skjuter en gång så låter det som 2.

har ett Sounblaster SB live.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

Fy satan va roligt, underbar grafik, underbar fysik, fina ljud effekter, Känslan e på topp nivå =D ni som inte har det SKAFFA

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)