Counter-Strike: Source släpps ikväll

Permalänk
Medlem

om och spela påo en simpel adsl lina 213.67.27.103:27015

Permalänk
Medlem

Den servern funkar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Now that is a case for Vivendi.

Hell Yeah! Hoppas dom får tummen ur och släpper det snart då Inte omöjligt att det kommer lagom till julhandeln.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Droogie
Den servern funkar!

hur kommer man in då? jag hittar inte vart man skriver in ip nummer för att joina

Visa signatur

"Duct tape is like the force it has a light and dark side and it holds the universe together"

Permalänk
Permalänk
Medlem

Och här sitter jag utan pengar + skyldig brorsan 400spenn. Vad är det här för någon jevla värld!? några tips på hur jag kan få ihop stålar FORT?

Permalänk
Hedersmedlem

kan man verkligen skriva att man bor i usa för att slippa betala skatt. det är inte så att de stänger av cd keyn efter ett tag?

Permalänk
Medlem

ok var inget, grym fungerar

Visa signatur

"Duct tape is like the force it has a light and dark side and it holds the universe together"

Permalänk
Hedersmedlem

server på: phattrance2.no-ip.com

deidcerat 10mbit bbb

Permalänk
Medlem

Får hoppas dom fått upp några servrar typ kl 2150, efter 24

Permalänk
Medlem

Ok, jag har en fråga. Jag fick en HL2 kupong när jag köpte mitt ati kort. Gjorde ett konto på steam för ett antal veckor sedan och reggade min hl2 key via Browse games>Register a product that I already own...

Nu till det "kluriga". Jag vill minnas att jag kunde se att jag hade "HL2 bronze package" för några dagar sedan, men nu står det ej så längre. Ingår inte CS:S med min hl2 kupong? Vill ju inte köpe ett spel som jag indirekt redan har betalat för

Permalänk
Medlem

Servrar funkar nu..

Permalänk

Jag ar inte imponerad av screensen iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maiawraith
Jag ar inte imponerad av screensen iaf

Inte jag heller. Verkligen inte.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man tjänar pengar snabbt så jag får ihop till hl2?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Någon som vet hur man tjänar pengar snabbt så jag får ihop till hl2?

Sälja något du äger?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Haha! Läste om en snubbe på ett annat forum som reggade ett falskt CC# i Göran Personns namn , gick fin fint för honom att tanka ner Fast jag tror dom spårar honom men man vet ju aldrig.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Sälja något du äger?

Bra idé! jag säljer min kanin eller nåt! då får jag säkert råd med hl2, ialafall om jag säljer buren också

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Bra idé! jag säljer min kanin eller nåt! då får jag säkert råd med hl2, ialafall om jag säljer buren också

NÄEE!! inte en kanin! dom är ju så söta =D

Permalänk
Medlem

JAAAAAA kännslan är tillbaka BETAN var inte alls lika bra kännsla i. GOTT!!
THANKS VALVE

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

113 min kvar till updaten e klar jag kan knapt sitta still =D

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Medlem

WHAT THE HELL?

Har glocken fått auto fire? eller en hyls bugg?

Permalänk

Är inte heller imponerad. Tror inte jag kommer köpa spelet ändå... snyggare än gamla, men frågan är om känslan består. Dock är det nog emot mina principer att spela cs och tillhöra den communityn igen... eller nåt
Ska prova det först ivf.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Är inte heller imponerad. Tror inte jag kommer köpa spelet ändå... snyggare än gamla, men frågan är om känslan består. Dock är det nog emot mina principer att spela cs och tillhöra den communityn igen... eller nåt
Ska prova det först ivf.

Nej, men DoD du... Kanske kanske bli nått...

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag är redigt besviken på tre saker:

Aztec är FRUKTANSVÄRT krävande, låg i runt 10fps på "den nya" och runt
50-100 på bada_aztec3.

de_Dust2 likaså.

Och sist men inte minst att dom inte har kirrat "skuggbuggen" (när två fysiskt påverkbara objekt är ovanför varandra).

Annars var det en ren fröjd för ögat.

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur man kan få fram consollen?

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

först intrycket av CS:S är inte bra. en klar besvikelse.. de får jobba rätt hårt för att få till den rätta känslan...får se hur framtida uppdateringar fixar det...

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | 4070 super | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

Jaha, då var det roliga slut. I en timme kunde jag spela innan Steam stängde ner CS och upp kom en ruta att jag inte betalat.

Att regga fel land är alltså inte att rekommendera om man inte vill göra om det igen.

Permalänk

Nåh? Är det värt att köpa?

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur