Missa inte Amazon Prime Deal Days!

GTA : San Andreas tråd, använd gärna denna

Permalänk
Medlem

2 korta snabba så här på morgonkvisten då?!

- Hur rånar man folk? jag lyckas alltid skjuta ihjäl dem.
- Vart i helsike hittar man skåpbilarna man använder när man gör inbrott?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Någon som vet om någon fix eller save game som gör att man slipper spela alla missions? Dvs 100% save game.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fe|ix
Någon som vet om någon fix eller save game som gör att man slipper spela alla missions? Dvs 100% save game.

Det har nog inte kommit än men vänta några dagar sen söker du efter "GTA SAN ANDREAS + saves" på google.

Visa signatur

iLove iRiver

Permalänk
Avstängd

Grand Theft Auto San Andreas har släppts sedan förigår, det finns saves.
Finns säkert en nörd i U.S.A

Permalänk
Medlem

Ohh .. längtar tills jag kan sprätta upp mitt EX ... hoppas Webhallen levererar så man har det till helgen

Nu med min nya dator så ska jag kunna fläska på värsta grafiken utan att datorn ska svettas ens , 6800 GT och 3.6Ghz P4 borde rulla på fint!

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Skulle vara roligt att ha tillbaks en funktion från GTA: fjärta och rapa kring folk.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Harakiri
Ohh .. längtar tills jag kan sprätta upp mitt EX ... hoppas Webhallen levererar så man har det till helgen

Nu med min nya dator så ska jag kunna fläska på värsta grafiken utan att datorn ska svettas ens , 6800 GT och 3.6Ghz P4 borde rulla på fint!

Mitt ex är iaf skickat idag, om Posten inte strular till det så har jag mitt ex i handen imorgon. Sen är det ju en annan femma när man hinner spela men då har jag det iaf

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som är missnöjd med grafiken?
Kan man göra någor för att förbättra?

Spelar på 1152x864 32

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dirk Gently
Mitt ex är iaf skickat idag, om Posten inte strular till det så har jag mitt ex i handen imorgon. Sen är det ju en annan femma när man hinner spela men då har jag det iaf

Hurra mitt ex är också skickat! Släpps Battlefield 2 demon också denna helg så jag inte vad jag gör, GTA:SA, BF2 + Wow och så har jag annat jag måste pyssla med! Mycket spel blir det!

Permalänk
Medlem

Varför ska man äta i San Andreas för? Blir man tröttare om man inte äter? Jag har iaf inte märkt något av det förutom att man får mer kraft när man käkar. Och att min sex appel gick upp lite när jag drog i mig några pizzor men vad är det bra för?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Co Rolla
Varför ska man äta i San Andreas för? Blir man tröttare om man inte äter? Jag har iaf inte märkt något av det förutom att man får mer kraft när man käkar. Och att min sex appel gick upp lite när jag drog i mig några pizzor men vad är det bra för?

Äter du inte kommer du att eventuellt förlora all din energi. Dock är det ett sådan fruktansvärt liten del att det inte gör något, snarare smidigare ifall man vill ha mer energi. Det är väl även till för att man skall kunna bli fet.

Sex Appeal är bra när du raggar brudar, ju högre Sex Appeal, desto lättare är det att få dem i sängholmen och såldels få nycklar till deras bilar mm.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Mitt ljud försvinner lite då o då o biland hörs bara musiken och inte omgivningen osv.

Jag har haft detta problem i spelet Boiling Point också, fast ii alla andra spel är det bra. Kan det vara mitt inbyggda ljudkort tro?

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Mitt ex från webbhallen är också skickat. Går enligt dem med posten klockan tre idag. Att det inte har något koll-id så man kan hämta det i tomteboda =( Aja... Jag längtar! Vad kan man förvänta sig för krav (för hög grafik)? Pallar ett 6800gt med A64 3500+ spelet i 1600x1200 med allt på max tro? HL2 funkar ju rätt fint iaf... *hoppas*

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Se min spec..

Jag klarar Very High , mip eller bump mapping vad det nu heter, o sen 3 antialsiing + max distance.

Det e typ maxxat på spelet. Varför just 3 antialising? Kan man inte pressa på me 4xaa/8xaf tro?

Vad e fram limiter, ska den va på eller ere bättre o ha av?

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem

Jag har problem med mina driving skills, dom ökar aldrig, fasts jag kör mycket bil

Man ser att driving skills ändras upp till vänster, men det byggs liksom aldrig på, utan det är samma ökning man ser varje gång

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Mitt ex från webbhallen är också skickat. Går enligt dem med posten klockan tre idag. Att det inte har något koll-id så man kan hämta det i tomteboda =( Aja... Jag längtar! Vad kan man förvänta sig för krav (för hög grafik)? Pallar ett 6800gt med A64 3500+ spelet i 1600x1200 med allt på max tro? HL2 funkar ju rätt fint iaf... *hoppas*

Min dator, den du ser i sign. klarar det så det ska nog din också göra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Se min spec..

Jag klarar Very High , mip eller bump mapping vad det nu heter, o sen 3 antialsiing + max distance.

Det e typ maxxat på spelet. Varför just 3 antialising? Kan man inte pressa på me 4xaa/8xaf tro?

Vad e fram limiter, ska den va på eller ere bättre o ha av?

Vad innebär Antialsing och max distance?
Vad är frame limiter?

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DR
Vad innebär Antialsing och max distance?
Vad är frame limiter?

Står väl kanske i instruktionsboken du fick med när du köpte spelet?

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk

Vem har sagt att han ens har spelet?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Avstängd

spelet är svinkul. men jag hatar hiphop-stuket. första jag gjorde var att stänga av skitmusiken

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
spelet är svinkul. men jag hatar hiphop-stuket. första jag gjorde var att stänga av skitmusiken

Radio X? Eller vad sägs om den underbara countrystationen?
Jag tycker hiphopen är helt ok om får en phet bil att driva runt med, gärna en med hydralik.

Permalänk
Medlem
Citat:

Spelar på 1152x864 32

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson

Vem har sagt att han ens har spelet?

Antagligen har han spelet ja!

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/bah.JPG

Varför händer detta mig hela tiden? Hur ordnar jag detta?

Permalänk
Medlem

Skönt med ett spel med skön rap.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Mitt ljud försvinner lite då o då o biland hörs bara musiken och inte omgivningen osv.

Jag har haft detta problem i spelet Boiling Point också, fast ii alla andra spel är det bra. Kan det vara mitt inbyggda ljudkort tro?

Jag har samma problem och jag har ett Soundblaster Live kort som inte är inbyggt.

En fråga: Jag fick fram typ: Du kan nu ha ett 2 killars gäng. Hur skaffar man det?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Citat:

Spelar på 1152x864 32

1600x1200 32
max AA/AF

Då jag inte har kört spelet än så vet jag inte om det funkar med större upplösningar eller så

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk

När jag försöker starta San Andreas så kommer jag till Nvidias symbol....sen står det "gta_sa.exe har stött på ett problem och måste avslutas."....någon som kan hjälpa mig få igång spelet?

Visa signatur

Polyhistor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk

Har fixat allt.
Nu gäller det bara att ladda ner dom senaste drivisarna till kortet.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av polyhistor
När jag försöker starta San Andreas så kommer jag till Nvidias symbol....sen står det "gta_sa.exe har stött på ett problem och måste avslutas."....någon som kan hjälpa mig få igång spelet?

Vilken version av spelet har du? Du vet att spelet inte släpps förrän imorgon va? Du har läst reglerna va? ... and so on...

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Najk: Jag köpte spelet på EB i stan idag så nej btw nån som vet var man ska lägga sina egna låtar? i vice city fanns det ju en mapp som hette mp3 men det finns ingen sån nu =/

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.