Permalänk
Medlem

sugen på ett chassi så går det alltid å ordna..

Permalänk
Medlem

hmm.. kan jag beställa ett chassi som levereras till dig, osså kan du skicka de vidare när du moddat de? vore riktigt ball..

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

va har du användt för att göra dom "kul" håls liknande hålen ? slagit åt eller ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Roteca
va har du användt för att göra dom "kul" håls liknande hålen ? slagit åt eller ?

Det var frugan som fick stå och hålla i plåtarna när han själv stod med diverse olika gevär och sköt.

Gick tyvärr inte så bra eftersom han inte tänkte på att väggen till grannen bara är gjord i gips. Så när GoTaLL skulle dra av det stora hålet, fick Lars-Gunnars, 96, en 80mm projektil rätt ned i soppskålen. Lars-Gunnar klarade sig fint som tur var. Dock märkte han inget förrän när frugan kom in och skulle fylla på mer soppa, eftersom gubben är både blind, döv, känsel-lös.

(Får ursäkta min tråkiga humor såhär på kvällskvisten)

Permalänk

Vore fint om du körde med ett "rost-tema" på detta chassi... skulle passa till "utgångshålen"

Visa signatur

[14:14:50] [Yoniss] jag gillar papegojor, men inte kvinnor som ser ut som papegojor
Burkfan P4 2.4@2.8ghz/1024mb ram/690gb hdd/Liteon 812s dvdbrännare/2xtitan 80mm blueled fläktar 1xpapst 80mm fläkt

Permalänk

Håller med dj_sQuEEk skulle vara riktigt hett med rosttema på denna
Lite HL2 över den kanske i slutändan?

Permalänk

Tufft me dessa utgågnshål!

En fråga bara, hur hinner du med allt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ghost2001
Håller med dj_sQuEEk skulle vara riktigt hett med rosttema på denna
Lite HL2 över den kanske i slutändan?

neh, hl2 tycker inte jag, rostigt yta håller jag med om, men inte hl2-tema. Förresten, ska du ha plexi i hålen? på taket finns det ett lite större hål, sätt en knuten näve där, som om någon slog hål i "rostplåten", de vore något sen i san GoTaLL anda, så självklart lite blod på knogarna, samt kanske en o annan plåtbit ingjuten i nån knoge

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

Har följt all dina projekt nu o dom är riktigt häftiga o snyggt gjorda,det har slagit ihäl ett par timmar på mina nattskift.

Good job

/Peter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
neh, hl2 tycker inte jag, rostigt yta håller jag med om, men inte hl2-tema. Förresten, ska du ha plexi i hålen? på taket finns det ett lite större hål, sätt en knuten näve där, som om någon slog hål i "rostplåten", de vore något sen i san GoTaLL anda, så självklart lite blod på knogarna, samt kanske en o annan plåtbit ingjuten i nån knoge

det här med knuten näve håller ja lugnt med om men rostiga ytor tror ja förstör jaja jag kan nästan inget om sånt där det blir nog bra hur du än gör

Permalänk
Medlem

det var ju nån som snackade om att vända hålen inåt så det ser ut som kulhål och sedan sa du att det ser ut som utgångshål om dom är utåt....varför inte göra så det går inåt från ena hållet och ut genom det andra????

Som att den har blivit skjuten rakt igenom asså

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

kan man göra ...men inte jag ...

Permalänk
Medlem

När kommer uppdatering då?

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

kommer kommer

Permalänk
Medlem

har du inget jobb? Eller satsar du stenhårt på Moddning AB? =P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
kommer kommer

Hmmmm ja du GoTaLL nu får du snabba dig lite tror jag....

Babe börjar bli sugen på att se resten....

Visa signatur

Space is big
Space is dark
It’s hard to find a place to park

Permalänk
Medlem

pluggar... men tanken finns på firma.. men man får se de e mest på skoj "moddingen alltså :)"

oki updates.. tog ett tag innan kaffet tog verkan ju ;P

fläkt istoppad testad etc å satt i fronten..

galler...hm jo ett cd ställ funkar ju te de

så ...back to buiss
ett problem jag märkte nyss då jag skulle ladda upp lite fler bilder är att jag har inge utrymme kvar för fler :\

Permalänk

det är väl ett mindre problem då många här säkert kan erbjuda dej ett par mb på deras servrar

Permalänk
Avstängd

ställe å slänga in bilder på = http://www.domaindlx.com/Default.aspx

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

oki kan förklara vad jag gjort... har "böjt" plexi till övre delen av fronten .. satt i en alu skiva innanför plexit ...plexit är "skadat" och "kulhål" även följandekulhål i alun innaför" ser rätt nice ut.. nu ska det handlas spackel så det blir mer senare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
oki kan förklara vad jag gjort... har "böjt" plexi till övre delen av fronten .. satt i en alu skiva innanför plexit ...plexit är "skadat" och "kulhål" även följandekulhål i alun innaför" ser rätt nice ut.. nu ska det handlas spackel så det blir mer senare

Med vilket verktyg har du gjort hålen i metallen? Det ser väldigt rakt och fint ut!
Det är ganska svårt att få med en dremel, så jag antar att du gjort det med något annat verktyg?
Hålsåg? Vad för någon isåfall? Vet du nånstans där man kan få tag stora hålsågar?

Jaja, som sagt, vad har du använt för verktyg?
Hehe blev många frågor där

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

hål gjorda med .. dremmel ..fil. bågfil.. plåtsax.. borr.. biltemas hålsåg...

sen vill man ju ha nya röster i tävlingen då mitt bidrag inte "godkänndes" i tävlingen så jag var tvungen å lägga upp igen .. "efter 1 veckas röstning?" men men .. "rock hard" heter den

Permalänk
Medlem

det här blir noig bra till slut, precis som allt GoTaLL gör.. blir fan lite avis på hans idéer..

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

en plexi skiva som det va massa skräptext på ..

skall böjas i form med chsssit..

böjd men ska fixas lite till

skall fixa till sidan och har fixat dit en aluskiva innanför "hålet :)"

åsså en pistol å lite splitter så kan de nog gå vägen..fattas lite men en början

väntar på bror som skall komma med spackel sen ska det daskas på lite spackel så det tar lite form

Permalänk
Medlem

GoTall en fråga. Jobbar du? Alltså har du något yrke? ;P

Permalänk

Wow! Ser förbannat bra ut nu gotall!

Poppen : Han studerade sa han längre upp i tråden

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

ser juh nice ut hur börjde du plexit? =D

Permalänk

Skitsnyggt!

Visa signatur

MSI K8N Neo platinum | AMD64 3000+ | Leadtek 6800le 16/1.6 | 200GB maxtor hdd | kingston 512 ddr pc3200
http://offtopic.tfv.se
Varför?http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=42139...

Permalänk
Medlem

mm.. undrar jag med.. HUR böjde du plexit?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

skitsnyggt har precis slipat mitt chassi ska målas imorrn