Skrivet: Tis Nov 30, 2004 8:06 pm Ämne: 3 snabba...
--------------------------------------------------------------------------------
... eller kanske inte.
1. Då min ekonomi är aningen begränsad, så har jag itne haft råd att köpa ett anti-virusprogram, så jag har kört med gratisversionen av AVG. Varje gång säger den att jag itne har något virus, senaste definitionerna. Men när jag skulle ksicka en .doc-fil med hotmail, så klagade den på att den ar fylld med virus, som jag inte kunde ta bort. Något gratis-anvitvirusprogram som FUNKAR?
2. Vissa mappar och filer på mina hårddiskar går inte att komma åt, allt som kommer upp är en elak skylt där det står " X:\X is not accesible. Acces is denied". Jag har kommit åt alla innan, men efter att jag flyttat runt och sorterat i datorn, funkar helt plötsligt inte det inte. Det går inte heller att öppna de i winamp, media player eller något annat. Är det någon elaking till virus, eller va fan ska göras?
3. Har precis fått en TV i mitt rum, så jag tänkte prova tv-out. Jag hade ett par sladdar att välja mellan, men till slut så kopplade jag i en gren-kontakt i mitt X800PRO där det fanns två st gula honor, och ytterligare två svarta kontakter, som liknar de man kopplar in med PS/2. Jag kopplade in en förlängare till den ena gula kontakten, och in till TV-uttaget där det står video. Jag håller på och försöker trixa lite i display under advanced i settings/properties, men inget händer.
Så, ett kungarike till de som kan hjälpa mig med några av dessa frågor