World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Daggerspine här också (HMB), själv så blir jag disconnectad lite då och då, väldigt tråkigt

Sida, ras och klass?

Märker fortfarande ingenting, måste ha en bra ISP eller så

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro :: 1x AP6W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Enchantment vid namn Minor Beastslaying är det de flesta har.
Billig och ger en lysande effekt.

Vilka är det som kan det? Mage, magician?? Och vilka varor behövs? Kan Paladins lära sig det? (det tror jag inte iof) Om man frågar en annan spelare, kan dom fixa det på mitt svärd?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Nu har webbhallen bytt till Nästa leverans: Ej fastställt / Beställningsvara

!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Vilka är det som kan det? Mage, magician?? Och vilka varor behövs? Kan Paladins lära sig det? (det tror jag inte iof) Om man frågar en annan spelare, kan dom fixa det på mitt svärd?

alla som lär sej enchanting kan lära sej det, är en proffesion precis som mining;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

aha! Då kan även jag lära mig det alltså? (Paladin lvl 23)
Och var går man och lär sig det? I Stormwind?

EDIT:
Behöver man en rod? Och ett recept? Läste det på Thottbot
Frågan är alltså fortfarande om någon som kan detta kan lägga den förbättringen på mitt svärd, om jag skaffar alla råvarorna så att säga Kan någon med dessa färdigheterna lägga Enchantment Minor Beastslaing på någon annans spelares svärd?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Enchantment vid namn Minor Beastslaying är det de flesta har.
Billig och ger en lysande effekt.

Finns det något liknande för Taurens?

Permalänk
Medlem
Citat:

aha! Då kan även jag lära mig det alltså? (Paladin lvl 23)
Och var går man och lär sig det? I Stormwind?

EDIT:
Behöver man en rod? Och ett recept? Läste det på Thottbot
Frågan är alltså fortfarande om någon som kan detta kan lägga den förbättringen på mitt svärd, om jag skaffar alla råvarorna så att säga Kan någon med dessa färdigheterna lägga Enchantment Minor Beastslaing på någon annans spelares svärd?

Fråga i trade channel om någon kan sälja det till dig. Du kan få det av någon som har enchanting som yrke.

Permalänk
Medlem

Om jag fattat detta rätt så kan vem som helst köpa Copper rod + de andra "magiska" varorna. Vem som helst kan lära sig Enchanting och efter ha stigit till rätt nivå (30 tror jag det var) så kan man göra ett Minor Beastslayer enchantment på sitt svärd. Men jag har hängt upp mig på receptet... antingen får man det genom en drop eller så kan man köpa det?

Ja ja 3 timmar kvar sen får jag prova

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Om jag fattat detta rätt så kan vem som helst köpa Copper rod + de andra "magiska" varorna. Vem som helst kan lära sig Enchanting och efter ha stigit till rätt nivå (30 tror jag det var) så kan man göra ett Minor Beastslayer enchantment på sitt svärd. Men jag har hängt upp mig på receptet... antingen får man det genom en drop eller så kan man köpa det?

Ja ja 3 timmar kvar sen får jag prova

Ja asså vem som helst kan lära sig enchanting. Men det tar ju en proffesion slot. Du behöver enchanting för att kunna använda copper rod och magisk sand.

Permalänk
Medlem

Nu har alla mina IRL kompisar bytt till Alliance och jag är kvar själv som en Undead Rogue. Någon schysst hordeguild som håller till på Shattered Hand här på Sweclockers?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Ja asså vem som helst kan lära sig enchanting. Men det tar ju en proffesion slot. Du behöver enchanting för att kunna använda copper rod och magisk sand.

Tack för hjälpen.. nu bär det iväg hem för att testa

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vilken ras, klass och lvl är ni? Jag är för tillfället Undead Rogue Level 43 (gärna screenshots också )

Permalänk
Medlem

1 :nån som beställde från softwareexpress igår ?
2 : har ej order status ändrats eller?

Permalänk
Medlem

Lite desperat efter WoW nu, någon som vet någonstans där man kan köpa det, eller att ni har tillgång till å köpa det å kan inhandla å skicka ? Mot ersättning givetvis?

Permalänk
Medlem

jag vill också ha wow nu! :c

hittar det inte någonstans =/

Permalänk
Medlem

Händer det något om man är inloggad på samma acount fast på två olika chars ? Går det ? Kan Blizzard typ banna accountet om man gör det?

Edit : Om man har 2 chars på samma account , kan man skicka saker mellan dom ? Isåfall hur ??? Nödfall just nu

Permalänk
Medlem

Skicka med posten, båda måste vara på samma sida, horde till alliance fungerar inte.

Permalänk
Medlem

Båda är Alliance , men man kan väl bara skicka bred med posten ? Har bara sett det....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Båda är Alliance , men man kan väl bara skicka bred med posten ? Har bara sett det....

Bara inkludera pengar eller släppa den saken du vill skicka med i brevet du skriver. OBS brev med items tar 1h innan de levereras, cash och vanlig text är framme direkt!

Permalänk
Medlem

Spelar just nu som Rogue lvl25 och tycker spelet är skitbra, men jag känner mej lite osäker på "rogue-typen" när jag spelar i group så slutar det alltid med att jag står där framme med warriorn och hackar o slashar istället för att stealtha så mycket, sen tycker jag inte att rogue:n gör så speciell skada men det kanske blir bättre på högre level sen? eller ska man kanske byta till warrior? är det kul att spela som warrior?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
är det kul att spela som warrior?

Warrior är nog den tråkigaste klassen. I stort sett autopilot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
Spelar just nu som Rogue lvl25 och tycker spelet är skitbra, men jag känner mej lite osäker på "rogue-typen" när jag spelar i group så slutar det alltid med att jag står där framme med warriorn och hackar o slashar istället för att stealtha så mycket, sen tycker jag inte att rogue:n gör så speciell skada men det kanske blir bättre på högre level sen? eller ska man kanske byta till warrior? är det kul att spela som warrior?

Du ska inte stealtha mycket i grupp. Skulle väl vara om du ska använda sap. Annars tycker jag du ska spamma SS tills du har dina 5 cb och använda evi. När du säger att du inte gör mycket skada vad jämför du med då? Du borde ha hög dps jämfört med de flesta andra klasser.

Visa signatur

//Frazze

Permalänk
Medlem

Carl-Johan... Rogue är inte den typen man väljer för att spela i grupp direkt. Det typ mer "solo". Jag spelar som Night Elf Rogue lvl24@Stormreaver och det roligaste som finns är ju att campa utanför ett horde camp och plocka allt från lvl 26 o nerråt. OCH köp inte alla abilitys som ni kan få hos eran trainer, finns en del helt värdelösa som jag märkte, slösade 80s på det =/ Placera "Talent Points" rätt är också viktigt för det kostar 1g att ångra sig... vilket jag också märkte senare hehe

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem

Ja nu har jag ju inte så stor erfarenhet av vad andra har för dps, men jag tycker det känns dåligt att hela tiden bygga upp cb´s för att göra hög skada 1 gång, vilken typ av spelare ska man välja om man vill ha en hög jämn skada för varje slag?

Permalänk
Medlem

För er som vill köpa wow innan nästa leverans till butikerna kan ju kika in

http://www.tradera.com/search/imp.asp?search=world%20of%20war...

Inte billigt dock.

Visa signatur

Damn! Those alien bastards are gonna pay for ruining my ride.

Permalänk
Medlem

Jag har några frågor angående WoW.
1. Klarar en Dell X300 med Intel 855GM integrated UMA graphics av att spela spelet?
2. Vilken är den bästa duon i spelet, på alliance?
3. Om det inte finns någon bästa duo, vilka är helt klart bra från början till slut?

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

ser inte ett jota på den bilden xyph =P

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Den föreställer mig när jag står längst inne i Stormwind.

Permalänk

han är inne i stormwind och skriker

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek