World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Någon nämnde innan att herbalism ger massor av pengar. .... hur ?
Man gräver bara blommor.

Finns blommor som du får mängder med pengar av;)

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
Ingen speciell anledning, bara så att du inte tror att du är speciell

Vad bra att just du försökte ta ner mig till jorden igen, "ifall att". Jag är långt ifrån den enda som springer i andras "hemstäder", men ville mest påpeka att det kan vara ett alternativ för de som vill spela vissa raser samtidigt som man vill slippa den trista miljön.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Vad bra att just du försökte ta ner mig till jorden igen, "ifall att". Jag är långt ifrån den enda som springer i andras "hemstäder", men ville mest påpeka att det kan vara ett alternativ för de som vill spela vissa raser samtidigt som man vill slippa den trista miljön.

Japp, där hade du tur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pellen
Blizzard borde ta och stänga av så att man inte kan skapa nya gubbar på överfulla realms

Njäe, Blizzard borde utöka servrarna så att ett par till kan joina, och sedan nybörjarna som inte har någon guild kan gå in på de "nya" servrarna som Blizzard satte upp för ett par dagar sedan.

Jag spelar på Daggerspine och har inte haft några problem alls, förutom runt 15.00 i söndags, och då var väntetiden cirka 5-6 minuter. Blizzard har skrivit att just Daggerspine (och ett par till) är drabbade av överbelastning men jag har inte märkt någonting? - förutom laggen när Alliance försöker köra en RAID.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infin1ty
aahh jag är inte ensam!!
Sitter på daggerspine och fryslaggar vartannan sekund.. dött 13gånger snart pga. det.

Vilka tider spelar du? Jag spelar varje helg och vardagar från runt 18.00 till cirka 02.00 och har inte märkt någonting alls, möjligen lite loot-lagg då och då i ett par sekunder.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro :: 1x AP6W

Permalänk

Ingen som spelar på Shattered Hands som Alliance? Är själv runt lvl 19-20 och skulle vilja ha någon att spela med.. (Låter som man inte har några kompisar som vill leka med en )

Men skulle vara kul och möta någon som inte är 12-14 år att parta med.

Rillington Human Warrior lvl 19. Spelar mest mellan kl 18-23
/Rille.

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

Synd du inte spelade på Ravencrest :/

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Synd du inte spelade på Ravencrest :/

Ja, alltid ska det vara något

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

hej, nångon som vet var man kan köpa WoW retail i sverige ? ser ut som om det är slutsåld i hela sverige.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XeXOs
hej, nångon som vet var man kan köpa WoW retail i sverige ? ser ut som om det är slutsåld i hela sverige.

Jag kollade med Webhallen denna vecka och tydligen får de in nästa sändning i mitten av Mars. Vet inte om vanliga retail finns kvar någonstans men skulle förvåna mig i så fall.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro :: 1x AP6W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Jag kollade med Webhallen denna vecka och tydligen får de in nästa sändning i mitten av Mars. Vet inte om vanliga retail finns kvar någonstans men skulle förvåna mig i så fall.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200
Hehu?

Lagerstatus: I lager/butiken: Nej
Nästa leverans: 2005-02-23

Jag har beställt och ber för att ovanstående info stämmer, mitt guest pass går ut om tre timmar.

Har för övrigt en odöd präst på Azjol-Nerub, när jag (förr eller senare) får tag i en riktig retail-version av spelet så kommer jag antagligen att skapa en taurenkrigare och människomagiker på samma server.

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Medlem

gå till elgiganten eller nått sånt, jag var där i fredags och dom hade ungefär 20 stycken, fast i jkpg dock, men ändå.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Jag såg WoW-ex på Coop här i Kalmar...SLÅ DET!

Visa signatur

WS: AMD 7800X3D | ASUS Rog Strix B650E-I | 32GB G.Skill Flare X5 6000 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RiLLE_HBG
Men skulle vara kul och möta någon som inte är 12-14 år att parta med.

Rillington Human Warrior lvl 19. Spelar mest mellan kl 18-23
/Rille.

alla mellan 12 och 14 är omogna?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
gå till elgiganten eller nått sånt, jag var där i fredags och dom hade ungefär 20 stycken, fast i jkpg dock, men ändå.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pellen
Jag såg WoW-ex på Coop här i Kalmar...SLÅ DET!

Nog för att man bor i Göteborg, men det kanske lönar sig att ta en runda till maxi eller nåt då.

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk
Medlem

Ja vil köpa ett WoW... de är slut överallt :(... nå som vet var jag kan köpa ett ex så pma ok?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren

Permalänk
Medlem

Jag spelar på daggerspine och har inte märkt av så mycket problem. /played 6d 2h ungefär och har fått fryslagg en gång typ.

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det kommer bli nåt wow-lan i jönköping eller så?

Permalänk
Medlem

Fan. Nu har mina kompisar bytt till Alliance och det är asjobbigt att börja om, var level 17. Iaf så har jag tänkt att välja någon ny klass. Förut var jag Rogue och det var roligt men jag har funderat på att vara Warlock. Är det roligt och hur bra är warlocks. Vad kan de ha för armor osv?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raistlin
http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200
Hehu?

Lagerstatus: I lager/butiken: Nej
Nästa leverans: 2005-02-23

Jag har beställt och ber för att ovanstående info stämmer, mitt guest pass går ut om tre timmar.

Har för övrigt en odöd präst på Azjol-Nerub, när jag (förr eller senare) får tag i en riktig retail-version av spelet så kommer jag antagligen att skapa en taurenkrigare och människomagiker på samma server.

ja bokade också.. och åt en kompis... webbhallen bruker va bra

Permalänk

Jag tyckte jag såg ett gäng wow-lådor på tradition i gallerian i stockholm i torsdags.. Men det är säkert slut nu.

Permalänk
Medlem

Vart kan man hitta massa wow filmer någonstans?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Vart kan man hitta massa wow filmer någonstans?

http://www.warcraftmovies.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, i princip så är det så

Visa signatur

Arguing on the internet is like competing in the special olympics...
even if you win, you're still a retard!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Njäe, Blizzard borde utöka servrarna så att ett par till kan joina, och sedan nybörjarna som inte har någon guild kan gå in på de "nya" servrarna som Blizzard satte upp för ett par dagar sedan.

Jag spelar på Daggerspine och har inte haft några problem alls, förutom runt 15.00 i söndags, och då var väntetiden cirka 5-6 minuter. Blizzard har skrivit att just Daggerspine (och ett par till) är drabbade av överbelastning men jag har inte märkt någonting? - förutom laggen när Alliance försöker köra en RAID.

Vilka tider spelar du? Jag spelar varje helg och vardagar från runt 18.00 till cirka 02.00 och har inte märkt någonting alls, möjligen lite loot-lagg då och då i ett par sekunder.

Daggerspine här också (HMB), själv så blir jag disconnectad lite då och då, väldigt tråkigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja verkligen, jag önskar att allt sånt skräp kunde hålla sig på samma server iallfall så vi andra slapp dem.

Visa signatur

/
Life is like a DDR-ram chip
you never know what your going to get

Permalänk
Medlem

En fråga:
Hur gör jag för att få mitt svärd glödande? En dum fråga kanske men jag har sett flera springa runt med glödande (rött) svärd. Är det någon mage som måste lägga magi på det? Vill ha ett sånt
Ursäkta om denna frågan låter lite dum
Är palladin på Ravencrest lvl 23

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Ja det är en "buff" som spelare med enchanter yrket kan sätta på ditt svärd.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
En fråga:
Hur gör jag för att få mitt svärd glödande? En dum fråga kanske men jag har sett flera springa runt med glödande (rött) svärd. Är det någon mage som måste lägga magi på det? Vill ha ett sånt
Ursäkta om denna frågan låter lite dum
Är palladin på Ravencrest lvl 23

Enchantment vid namn Minor Beastslaying är det de flesta har.
Billig och ger en lysande effekt.

Visa signatur

"Signatur"