Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁
Blockland Legomultiplayer - låt oss bygga något!
// NonajmE
Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁
Registrerad: 2002-11-26 
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...
AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series
Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips  vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.
Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips  vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.
- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"
"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"
"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"
Space, the final frontier
It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.