Blockland Legomultiplayer - låt oss bygga något!

Permalänk

Detta var ju ett roligt spel:D Vill gärna joina ngn av era servrar.Är också lite svårt när man ska bygga;) Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid detta måste läsa vad kontrollerna är:)

Permalänk
Medlem

Lite bilder på min borg jag byggde imorse. trappa och flaggstång o hela köret

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem

hehe grymt borgen..har sett den "IRL"

har lägga upp en dedi server:

Sweclockers-Hs187
Password sweclockers

lina e 10/10 mbit BBB
2400+ med geforce2

vi ses grabbar!

EDIT: max 6 pers som kan va inne

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
hehe grymt borgen..har sett den "IRL"

har lägga upp en dedi server:

Sweclockers-Hs187
Password sweclockers

lina e 10/10 mbit BBB
2400+ med geforce2

vi ses grabbar!

EDIT: max 6 pers som kan va inne

Du borde kunna ha mer änn 6 personer...
Min server fungerade fint i går med 8 personer, och det är en 400 mhz'are, och 1 mbit upload (använder dock väldigt lite bandbredd)

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Hur mycket lina behövs? Gillar jag spelet kanske jag fixar de på en server med 8/1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZyberZone
Du borde kunna ha mer änn 6 personer...
Min server fungerade fint i går med 8 personer, och det är en 400 mhz'are, och 1 mbit upload (använder dock väldigt lite bandbredd)

Kan vara därför det rycker så mkt i din server:( Laggar som fan där.....

Permalänk
Medlem

Som vanligt även om de är en sweclockers server så kommer någon horunge och pajjar det man byggt genom att kuta rundor med hammaren o bara förstöra. hade precis byggt upp en grund till en stor borg så kommer en jävel och bara förstör hela. BLIR SÅ SJUKT ARG! gah ville bara skriva av mig

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk

finns det någon server uppe just nu???

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

hs187 hostar men den är full.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy
Som vanligt även om de är en sweclockers server så kommer någon horunge och pajjar det man byggt genom att kuta rundor med hammaren o bara förstöra. hade precis byggt upp en grund till en stor borg så kommer en jävel och bara förstör hela. BLIR SÅ SJUKT ARG! gah ville bara skriva av mig

Jo, jag var med, grunden står dock kvar fortfarande och han är kickad nu.

Permalänk

Men dra upp en till Sweclockers-server då!

Visa signatur

Antec Performance TX1050B || Antec SmartPower 2.0 500W 12V || Asus P5W DH Deluxe || Intel Core 2 Duo E6600 || Asus Extreme GeForce 7950GX2 1gb || Corsair Twin2X 6400 2x1024MB || WD Raptor 74GB 10K-RPM || Seagate Barracuda 320GB NCQ 16MB SATA2 || Creative SoundBlaster X-Fi XtremeMusic || LG 20,1" L204WT || Papst 3x 80x80. 1x 92x92, 1x 120x120, Temp. control, Low noise ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battousai
Men dra upp en till Sweclockers-server då!

Gå in på ZyberZones server:) Titta på borgen jag målade;) svart,gult och sen röd(Tyskland:P?):)

Permalänk

Servern laggade pga uploaden blev använd till bittorent.
Tyvärr lyckades jag stänga hela servern nu :/
Men är påväg upp igen!

Edit: Server is back Nu utan bittorrent som använder lina

Visa signatur

- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Vet nån i vilket program man kan göra om .rec filer till mpg eller avi?

Permalänk
Medlem

Här kommer några bilder från mitt, Mol3x och Rokker_Stu's lilla byggnad

Blev rätt snyggt, skulle stått Swec fast vi gjorde S för långt ner så C fick inte plats längst ner

Tack till Mol3x som kom på den fantastiska iden med svenska flaggan Och Rokker_Stu med sin server och annat smått o gott

Permalänk
Avstängd

Hmm, nu råkade jag stänga ner min server. Kom hem från lite äventyr och tänkte "vad sjuttan är det här? Den skall jag stänga ner genast". Hoppas inte allt för många vackra verk blev förstörda. :/

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Varit med ett tag.. :)

Permalänk
Medlem

Tack Handa som fixade fram bilderna.

Men ni borde ju kunna ha fler spelare på servrarna. Kommer inte in på någon.

Permalänk
Medlem

fick starta om pga de jävla idioter som förstört för de andra

fixat nu med 15 pers

och jag kick eller ban alla som förstört för andra

Sweclockers-Hs187
Password sweclockers

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Nu har vi tagit gruppbild

Permalänk
Medlem

weeeeeeeeee

Visa signatur

Varit med ett tag.. :)

Permalänk

Problemet jag har är att när det börjar bli lite stora bygg så åker CPU usage upp något enormt, något som troligtvis gör att servern blir lite seg....
Men så länge ingen klagar, står iallafall servern uppe

Visa signatur

Permalänk

det tog mej typ... 3-4timmar o bygga.

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem

Kvällens

Permalänk

fan va snyggt det va=)

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

De var riktigt skoj förutom när folk pajjade allt man byggt, och när mitt "snygga" hus blev förstört. Vet inte varför men de bara försvan

Permalänk
Medlem

Om ni lär mig hur man bygger kan jag sätta upp en server

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Medlem

den glastornet med färger, den e snyggaste som jag har gjort

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xerbee
De var riktigt skoj förutom när folk pajjade allt man byggt, och när mitt "snygga" hus blev förstört. Vet inte varför men de bara försvan

Det har hänt för mig också ett par gånger. Oerhört irriterande :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
Om ni lär mig hur man bygger kan jag sätta upp en server

Följ bara intruktionerna på Help-sidan längst ner. Det står inte så mycket, men det är inte heller speciellt svårt. Om du har router eller brandvägg så får du öppna några portar, står på sidan också.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem

Mah! Tar åt dig all äran va?
Hade inte jag varit där så hade det ju inte blivit rätt gavlar, och ta bara en sak som takornamenten...

Men fy fan vad det hackar när det är mycket byggnader. Helt ospelbart.