Permalänk

Problem med canon BJC-250 (skrivare)

Hejsan. Skulle idag skriva ut ett papper till mina föräldrar, så jag plockade fram skrivaren som har stått och sammlat damm i några år i garderoben? kopplade in den och installerade drivers (dessa--> http://drivers.soft32.com/driver/download-Canon_BJC_250-23311...)
Gick sedan in i kontrollpanelen och skulle skriva ut en testsida, men det händer absolut inget? har även provat att skriva ut en vanlig textsida. Men där är det samma problem. den säger att den har skrivit ut en sida, men den står bara och blinkar och inget händer. Nån som har något förslag på vad som kan vara fel? och vad jag kan göra för att fixa felet, skule blir uberglad då

mvh// Jimmie

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Avstängd

kan hända att du har problem med LTP:n i WinXP, tror att XP har minskad stöd för parallel och serie portar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Några år? Lycka till med att få den att fungera, färgerna lär ha torkat fast i munstycket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Några år? Lycka till med att få den att fungera, färgerna lär ha torkat fast i munstycket.

jepp

Visa signatur

”We Will Give’em Hell, And Beat’em All”
"Don't fuck with the Admins -They are drunk and got Guns and Shit"