Hej hej. Min mående är mycket dåligt!

Permalänk
Medlem

Hej hej. Min mående är mycket dåligt!

Hej på er alla. Kommer berätta lite om mig som person som mår mycket dåligt (psykiskt) ör ofta nere i båten och jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland.

Nu söker jag efter en Community något slag att man kan site och små prata och kunna spela med folken spelar de flesta data spel som går att spela.
Jag sitter hemma ofta då har jag tråget om inte jag får göra något.
2016 så gick jag i vägen så hårt att jag låg i sängen över ett halvår mådde så dåligt.
Vardagarna så är jag på RSMH där har man folk att kunna prata med tur de. men på helgerna så är man ensam och har inget att göra.

Hemsida till RSMH RSMH

Min önskan är att hitta spel vänner som man kan lita på att spela med.
Jag själv är 39 år. kommer från Sundsvall.
Ni får gärna Pma mig eller i tråden sicka en Discord länk man kan spela med folken eller bara sitta där ha roligt med.

Enda ge mig glädje är att kunna spela med folken eller bara sitta i en DC bara prta 🙂

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Hej!

Väldigt tråkigt att du mår dåligt! Det är nog väldigt många som mår dåligt idag och i vissa fall helt i onödan eftersom det finns hjälp att få. Själv spelar jag inte datorspel, men har du kollat om RSMH kanske har någon slags "anslagstavla" (fysisk eller digital) där du kan efterlysa det du är ute efter?

Eller så kanske du har någon kontaktperson på RSMH som kanske kan hjälpa dig med att kontakta datorspelare inom RSMH? Det är ju många som spelar datorspel idag, så du är nog knappast ensam om detta inom RSMH kan jag tänka mig.

För övrigt tycker jag att det är fantastiskt bra av dig att berätta och att du tar detta initiativ här på Sweclockers! 👍👍👍

Visa signatur

Chassi: ASUS ROG Strix Hyperion GR701 RGB, svart, Moderkort: ASUS ROG Maximus Z890 Hero, CPU: Intel Core Ultra 9 285K, RAM: Corsair 96GB (2x48GB) DDR5 6600MHz CL32 Dominator Titanium RGB, CPU-kylare: ASUS Ryujin III 360 A-RGB Extreme, M.2-disk för OS & program: Corsair Force MP700 Pro SE Gen 5 2TB, M.2-disk för dokument mm: Samsung 990 PRO 2TB, M.2-disk för foto & video: Corsair MP600 Pro XT 8TB, GPU: ASUS GeForce RTX 5080 16GB ROG Astral OC, PSU: ASUS ROG Thor III 1200W ATX 3.1, Bildskärm: Eizo ColorEdge CG2700X.

Permalänk
Hedersmedlem

Är du aktiv på Twitch? Mitt tips är annars att söka på Twitch.tv efter personer som spelar de spel du är intresserad av. Många svenska streamers har små communities med folk som spelar tillsammans, och det är lätt att komma in, bara skriv i chatten.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Jag är också en streamar men inet så många tittare som kollar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har du Facebook? Där finns en hel del communities för massa olika spel så som Fortnite med mera.

Permalänk
Medlem

Ett annat tips är att gå med i Geeks discord om du inte redan har gjort det; https://discord.gg/ceHQ8JP4

Jag har själv inte varit aktiv där, men man har läst här på forumet att många andra har hittat varandra där för gemenskap och spelande 🙂

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | LG OLED 42C4

Permalänk
Medlem

Tråkigt att höra att du inte mår bra.
Tänkte tipsa om att sikta på att få in motion och solljus.
Många gånger är 1 timme motion om dagen och vara ute i naturen effektivare än terapi och medicin.
Om du inte redan gör det, ge det en chans.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Ett annat tips är att gå med i Geeks discord om du inte redan har gjort det; https://discord.gg/ceHQ8JP4

Jag har själv inte varit aktiv där, men man har läst här på forumet att många andra har hittat varandra där för gemenskap och spelande 🙂

kan ej vara med där. blev bannad där.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaX:

Tråkigt att höra att du inte mår bra.
Tänkte tipsa om att sikta på att få in motion och solljus.
Många gånger är 1 timme motion om dagen och vara ute i naturen effektivare än terapi och medicin.
Om du inte redan gör det, ge det en chans.

De gör jag varje dag + vara ute i dagx ljus

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av VonCraft:

De gör jag varje dag + vara ute i dagx ljus

Bra där! 💪

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av VonCraft:

kan ej vara med där. blev bannad där.

För att?

Visa signatur