har köpt ny mus! vilka här har erfarenhet av musen "Logitech® MediaPlay™"

Permalänk

har köpt ny mus! vilka här har erfarenhet av musen "Logitech® MediaPlay™"

denna --> Logitech® MediaPlay™ Cordless Mouse.
länk: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/SE/SV,CRID...

har bara haft den i 20minuter. skulle bara vilja kolla om det är någon annan som har denna mus, och kan beskriva dess nackdelar och fördelar. en liten sammanfattning av den typ.

tack så länge

Edit: hade en lite fråga med; den förra musen jag hade, hade en funktion på scrollknappen. när man tryckte ner den när man tex var på en webbsida så fick man "autoscroll" eller va jag ska kalla det för. man kunde bestämma hur man skulle scrolla med hjälp av att styra musen. på denna mus finns inte denna funktion. där finns istället en annan funktion som gör att man kan zooma och ha sig. men jag vill gjärna ha det som det var innan. är det någon som vet hur man kan få det så?

edit2: hittade hur man gjorde

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Jo det är en schysst mus... men jag hann bara använda den i en vecka innan jag bytte till MX1000. Och MX1000 är bra mycket bättre tycker jag, även om Mediaplayen är riktigt skön.
Härlig funktion att kunna byta låt och höja/sänka direkt på musen.

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

Jag har en, haft den i två månade kanske. Gillar den grymt mycket, perfekt form för handen. Att byta låt och sänka osv. är obetalbart på en mus!

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Har hämtat ut min idag! är helnöjd!
gåre få den blåa belysningen att lysa hela tiden? och hur ska jag göra för att ändra känsligheten på dubbelklickningar?