Permalänk
Medlem
Skrivet av classe:

-Jag bokade\beställde Skyrim 1nov.
-Fick bekräftelse mail på det samma dag.
-Fick sedan mail den 8:e om att det skulle inkomma den 15:e.
-Ringde den 15:e och undra om det var skickat, nej får jag till svar. De visste inte heller när det kommer in, men erbjöd sig meddela mig när de vet.
-Den 16:e har jag fortfarande inte hört något.
-Så 1 tappad kund kan de skriva upp nu om inget storartat händer.

Har man inte säkra ex anser jag inte man skall ta beställningar på dessa varor.
Vad jag fått erfara så är Dustin okunniga i sina egna leveranser, då de för mig inte kan svara på när de kan skicka en vara eller varför den är försenad.

Så kan jag få ett bra svar här? Var är mitt SKYRIM

Jag ringde dem och då sa de att det tidigast skickas imorgon. Det fanns ingen chans att få det innan helgen.

Permalänk

Fan va ovärt. Lika bra o köpa skiten direkt genom steam

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle tro att Dustin har häcken full just nu, JM har inte skrivit i tråden på en vecka, det borde betyda att de är mycket upptagna.

Permalänk

Fortfarande inget spel i min hand, ej heller någon vidare info från Dustin......... Och nu har det ändå gått 7 dagar från release och det finns i en väldans massa butiker överallt...

Edit: Hör jag inte av dem i morgon så ringer jag fan och häver mitt köp och köper det via steam eller i butik i stället...
Som nämndes tidigare så är det rent ut sagt för jäkla dåligt att Dustin inte ens försöker ge oss kunder information. Denna badwill har i vart fall kostat er mig som kund.

Visa signatur

Asus ROG Strix X470-F Gaming | AMD Ryzen 7 5700X | 32GB G.Skill TridentZ F4-320016D-16GTZR @ 3200Mhz 16-18-18-38 | RX 6900XT | Fractal Design R4 | AOC Q3279VWF 32" 1440p | Qpad MK-50 | Logitech G500 | Cooler master MasterLiquid Lite 240 | Cooler Master Silent Pro 1kW | Samsung 830 256GB | Samsung 850 EVO 500GB | WD Black SN770 2TB Gen 4 NVME |
Kingston KC3000 M.2 NVMe 1TB

Permalänk

?!?!?!

Nu är det sent i kvällen 18/11 och det står fortfarande på dustinhome.se att skyrim kommer att levereras 18/11 men inte är i lager. Dessutom har vi fortfarande inte fått nåt svar om varför det här är ett sånt problem för bara dustinhome. Jag registrerade mig här bara så att jag kunde lägg till min röst i kören av de som kommer aldrig mer att köpa den minst lilla saken från dessa skojare. Bojkott!

Permalänk
Skrivet av vaughndrix:

Nu är det sent i kvällen 18/11 och det står fortfarande på dustinhome.se att skyrim kommer att levereras 18/11 men inte är i lager. Dessutom har vi fortfarande inte fått nåt svar om varför det här är ett sånt problem för bara dustinhome. Jag registrerade mig här bara så att jag kunde lägg till min röst i kören av de som kommer aldrig mer att köpa den minst lilla saken från dessa skojare. Bojkott!

Ringde dem ånyo idag. De verkar inte särskilt förstående till att kunderna kanske vill ha sina grejer i tid, och om de inte får det, få veta varför och vad de gör åt det? Fick beskedet att de inte kommit in än, att de trodde att spelen skulle komma till dem på måndag nästa vecka, och troligen till oss kunder i mitten av veckan. Lyckades till slut få reda på att det tydligen är så att det någonstans i leverantörsledet inträffat en stöld, vilken skall vara orsaken till förseningen.
Det känns som om de borde köpt från någon annan butik och skickat till oss vid det här laget... Fan ta mig pinsamt!

På samma tid som Dustin tar på sig att leverera min produkt (inte ens säkra uppgifter, de som jag fått senast) så hade jag hunnit GÅ till Sthlm (50+mil), köpa spelet i en butik och gå hem igen...

Visa signatur

Asus ROG Strix X470-F Gaming | AMD Ryzen 7 5700X | 32GB G.Skill TridentZ F4-320016D-16GTZR @ 3200Mhz 16-18-18-38 | RX 6900XT | Fractal Design R4 | AOC Q3279VWF 32" 1440p | Qpad MK-50 | Logitech G500 | Cooler master MasterLiquid Lite 240 | Cooler Master Silent Pro 1kW | Samsung 830 256GB | Samsung 850 EVO 500GB | WD Black SN770 2TB Gen 4 NVME |
Kingston KC3000 M.2 NVMe 1TB

Permalänk

Abstinens

Så en stöld alltså? :/
Vad fan säger de inte det till sina kunder för.
Jag ska definitivt bojkotta Dustin framöver, såvida de inte kompenserar för sitt misstag.
Jag längtar som en tok efter Skyrim!

Permalänk
Skrivet av Artomyces:

Så en stöld alltså? :/
Vad fan säger de inte det till sina kunder för.
Jag ska definitivt bojkotta Dustin framöver, såvida de inte kompenserar för sitt misstag.
Jag längtar som en tok efter Skyrim!

Kan inte hålla med dig mer. En inforuta på produktsidan på deras hemsida vore inte fel heller, så att inte fler stackare förväntansfullt beställer...

Visa signatur

Asus ROG Strix X470-F Gaming | AMD Ryzen 7 5700X | 32GB G.Skill TridentZ F4-320016D-16GTZR @ 3200Mhz 16-18-18-38 | RX 6900XT | Fractal Design R4 | AOC Q3279VWF 32" 1440p | Qpad MK-50 | Logitech G500 | Cooler master MasterLiquid Lite 240 | Cooler Master Silent Pro 1kW | Samsung 830 256GB | Samsung 850 EVO 500GB | WD Black SN770 2TB Gen 4 NVME |
Kingston KC3000 M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Jag tycker ni gör en höna av en fjäder.

För det första så har jag inte läst någonstans att Dustin garanterar leverans på releasedagen. Eftersom spel ligger lite utanför deras huvudsakliga nisch, kan man också tänka sig att andra ÅF som får sina leveranser från samma ställe prioriteras. Att lägga tid och pengar på att förbättra leverantörskedjan på just denna punkt är sannolikt inte prioriterat (och bör kanske inte vara det). Man erbjuder kunden en möjlighet att köpa varan, samtidigt som man ger ett preliminärt leveransdatum som grundar sig på aktuell information.

Jag beställde också från Dustin, pga. det trevliga priset. När det visade sig att det inte skulle hinna hem till mig på releasedagen avbeställde jag helt sonika och beställde från ett annat ställe. En mindre angelägen kund hade valmöjligheten att vänta.

Att det dröjer nu verkar ju märkligt, särskilt också att man inte bemödat sig med att sprida någon information om saken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Jag tycker ni gör en höna av en fjäder.

För det första så har jag inte läst någonstans att Dustin garanterar leverans på releasedagen. Eftersom spel ligger lite utanför deras huvudsakliga nisch, kan man också tänka sig att andra ÅF som får sina leveranser från samma ställe prioriteras. Att lägga tid och pengar på att förbättra leverantörskedjan på just denna punkt är sannolikt inte prioriterat (och bör kanske inte vara det). Man erbjuder kunden en möjlighet att köpa varan, samtidigt som man ger ett preliminärt leveransdatum som grundar sig på aktuell information.

Jag beställde också från Dustin, pga. det trevliga priset. När det visade sig att det inte skulle hinna hem till mig på releasedagen avbeställde jag helt sonika och beställde från ett annat ställe. En mindre angelägen kund hade valmöjligheten att vänta.

Att det dröjer nu verkar ju märkligt, särskilt också att man inte bemödat sig med att sprida någon information om saken.

Misstänker att de gråimporterar spelan. Därav leveranstider och det låga priset.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Olegh:

Jag tycker ni gör en höna av en fjäder.

För det första så har jag inte läst någonstans att Dustin garanterar leverans på releasedagen. Eftersom spel ligger lite utanför deras huvudsakliga nisch, kan man också tänka sig att andra ÅF som får sina leveranser från samma ställe prioriteras. Att lägga tid och pengar på att förbättra leverantörskedjan på just denna punkt är sannolikt inte prioriterat (och bör kanske inte vara det). Man erbjuder kunden en möjlighet att köpa varan, samtidigt som man ger ett preliminärt leveransdatum som grundar sig på aktuell information.

Jag beställde också från Dustin, pga. det trevliga priset. När det visade sig att det inte skulle hinna hem till mig på releasedagen avbeställde jag helt sonika och beställde från ett annat ställe. En mindre angelägen kund hade valmöjligheten att vänta.

Att det dröjer nu verkar ju märkligt, särskilt också att man inte bemödat sig med att sprida någon information om saken.

Det är väl ingen butik någonsin som garanterar, frågan är vilka förväntningar man ger kunden när man tar upp förhandsbokningar månader i förväg. Normalt brukar de som förbokar förvänta sig att få produkten direkt vid premiären, om man som ÅF inte har det som målsättning tycker jag man ska avstå från att ta förhandsbokningar.

En mindre angelägen kund skulle nog inte förboka, och ja, klart man kan avbeställa, men det kräver ju att Dustin kommunicerar ordentligt med sina kunder. Om man inte vill lägga tid och pengar på att förbättra leverantörsskjedjan så kanske man ska vara lite försiktig med förbokningar på populära titlar, för det generar tonvis med Badwill för företaget som helhet.

Och ja, många gör hönor av fjädrar, och bojkottar butiker för misstag och vädrar öppet sina åsikter. Detta är ju något som drabbar Dustin, och något de kan undvika.

Tex kan man desarmera en hel del badwill genom att engagera sig i den här tråden på sweclockers, men även där tycks de ha tröttnat? Det är såklart upp till Dustin hur de väljer att arbeta och prioriera, och sedan är det upp till kunderna och avgöra om de är nöjda med resultatet eller vill byta butik.

Permalänk
Medlem

"lever" ens dustin?

Registrerad 2005-06-17 09:33
Senast aktiv 2011-09-07 16:45

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Burks:

"lever" ens dustin?

Registrerad 2005-06-17 09:33
Senast aktiv 2011-09-07 16:45

Dustin har tre olika konton hos oss: http://www.sweclockers.com/profil/dustin+home, http://www.sweclockers.com/profil/jmartoja och http://www.sweclockers.com/profil/mikaelc.

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med SAMSUNG 700Z5A, även den mindre 14" modellen är borta? Fanns listad så sent som förra veckan och jag hade tänkt beställa en inom kort.

Edit: Mejlade er förövrigt för ett tag (2-3 veckor) sedan och ställde en fråga om ni hade tänkt ta in Cooler Masters nya tangentbord med blå eller bruna brytare men fick aldrig något svar.

Permalänk
Medlem

Nu har i alla fall Dustin skickat ett nytt mail om Skyrim förseningarna

"Mail"

Tack för att du beställde Elder Scrolls 5 Skyrim från Dustin Home

Vi vill börja med att be så mycket om ursäkt för att leveransen har dragit ut på tiden. Vi jobbar hårt för att få tag på fler exemplar, men i dagsläget är det slut hos våra leverantörer eftersom efterfrågan har varit så stor.

Vi kommer att meddela dig så snart vi fått ett bekräftat datum från leverantör.

Än en gång, vi ber så mycket om ursäkt för att leveransen dröjer!

Med vänliga hälsningar,
Dustin Home

"Mail slut"

Ja då kanske det kommer innan Diablo 3 i alla fall. Inte orkar jag avbeställa i alla fall , jag är en för lat kund

Visa signatur

2600k, 560ti, ssd och 16gig minne

Permalänk
Skrivet av Mental:

Det är väl ingen butik någonsin som garanterar, frågan är vilka förväntningar man ger kunden när man tar upp förhandsbokningar månader i förväg. Normalt brukar de som förbokar förvänta sig att få produkten direkt vid premiären, om man som ÅF inte har det som målsättning tycker jag man ska avstå från att ta förhandsbokningar.

En mindre angelägen kund skulle nog inte förboka, och ja, klart man kan avbeställa, men det kräver ju att Dustin kommunicerar ordentligt med sina kunder. Om man inte vill lägga tid och pengar på att förbättra leverantörsskjedjan så kanske man ska vara lite försiktig med förbokningar på populära titlar, för det generar tonvis med Badwill för företaget som helhet.

Och ja, många gör hönor av fjädrar, och bojkottar butiker för misstag och vädrar öppet sina åsikter. Detta är ju något som drabbar Dustin, och något de kan undvika.

Tex kan man desarmera en hel del badwill genom att engagera sig i den här tråden på sweclockers, men även där tycks de ha tröttnat? Det är såklart upp till Dustin hur de väljer att arbeta och prioriera, och sedan är det upp till kunderna och avgöra om de är nöjda med resultatet eller vill byta butik.

Fina argument där Mental, håller med till fullo.

Skrivet av classe:

Nu har i alla fall Dustin skickat ett nytt mail om Skyrim förseningarna

"Mail"

Tack för att du beställde Elder Scrolls 5 Skyrim från Dustin Home

Vi vill börja med att be så mycket om ursäkt för att leveransen har dragit ut på tiden. Vi jobbar hårt för att få tag på fler exemplar, men i dagsläget är det slut hos våra leverantörer eftersom efterfrågan har varit så stor.

Vi kommer att meddela dig så snart vi fått ett bekräftat datum från leverantör.

Än en gång, vi ber så mycket om ursäkt för att leveransen dröjer!

Med vänliga hälsningar,
Dustin Home

"Mail slut"

Ja då kanske det kommer innan Diablo 3 i alla fall. Inte orkar jag avbeställa i alla fall , jag är en för lat kund

Ja, det var bra att de äntligen hörde av sig.
Det är jobbigt att vänta men det är bra att det är försenat för då kan man arbeta in ett litet försprång i pluggandet. Har en stark känsla av att jag inte kommer få så mycket gjort när jag fått hem Skyrim

Om det nu är så att lagren är slut hos Dustins leverantörer, hur lång tid kan det tänkas ta innan de får hem spelet till Dustin? Är det någon som har erfarenhet av detta? Rör det sig om en vecka eller en månad tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mental:

Jag skulle tro att Dustin har häcken full just nu, JM har inte skrivit i tråden på en vecka, det borde betyda att de är mycket upptagna.

Skulle mest tro att de struntar i det. De har de ju gjort med sina kunder ett tag nu när man försöker kontakta dom via deras webbplats.

Permalänk
Dustin AB

Hej!

@ Skyrim - som ni som väntar på spelet märkte gick det ut ett mail i dagarna med lite information om hur det ligger till. Den spelleveransen har tyvärr drabbats av alla eventuella misärer som en leverans kan råka ut för, allt från initiala förseningar till leveransstölder hos distributörer och till slut brist i hela Europa. Under tiden har allehanda ETA's ramlat in från olika håll så det har inte varit helt lätt att pinpointa någon konkret leveransinformation, men så är det tyvärr med större spelreleaser - går någonting snett med de initiala leveranserna så är det ett jättejobb att åtgärda det då det sällan släpps fler boxar i första batchen än vad det finns kunder.

Vi har jagat (och fortsätter att jaga) stenhårt efter de boxar vi kan få tag på från alla distributörer för att säkerhetsställa att de som ännu inte fått sitt spel ska få det. Likaså har vi förstärkt våra rutiner gentemot distributörer när det handlar om större spelreleaser för att verkligen vara 100% säkra på att vi gjort allt vad vi kan för att nya spel ska hitta in och ut i tid.

Vi förstår och beklagar verkligen de komplikationer som denna försening medfört.

Skrivet av muSashi:

Hej Dustin!
Kommer ni ta in SteelSeries Diablo III Mouse och Diablo III - Collector's Edition i sortimentet?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=930335
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=376197

Musen ska ligga uppe, D3 Collector's Edition lägger vi upp när vi har mer info om den specifika releasen på bordet.

Skrivet av m0rk:

Vad har hänt med SAMSUNG 700Z5A, även den mindre 14" modellen är borta? Fanns listad så sent som förra veckan och jag hade tänkt beställa en inom kort.

Edit: Mejlade er förövrigt för ett tag (2-3 veckor) sedan och ställde en fråga om ni hade tänkt ta in Cooler Masters nya tangentbord med blå eller bruna brytare men fick aldrig något svar.

Flera Samsung-datorer har påverkats av de pågående problemen i Thailand, därför har vissa modeller tillfälligt stoppats från försäljning för att inte generera onödigt stora restorderlistor som vi eventuellt inte kan leverera inom resonabel tid. De modeller som vi vet är på väg in är opåverkade.

Cooler-Master tangentborden ska komma upp när de finns på marknaden.

Mvh,
Jüri Martoja [jm@dustin.se]
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

På tal om Thailand, när skulle ni (Dustin) gissa att priserna på hårddiskar återgår till vettigare nivåer? Ingen verkar riktigt veta eller vågar ens gissa.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk

Man får be om ursäkt tills luften tar slut men glöm inte hela poängen; vi förhandsbokade så att butiker skulle kunne reda ut det här med leverantörskedjan i förhand.

Permalänk
Avstängd

Hej!

Jag funderar på att beställa en sån här skärm från er. http://www.dustinhome.se/asus-ve278q-27-wide-tft-led-black/pr...

Det jag undrar är om man kan skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka, om man inte skulle vara nöjd med hur den presterar?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Hedersmedlem

Dustin,

Begrunna resultatet i sweclockers omröstning om bästa datorbutik.

Ni tappar stadigt mark sedan 2009, och jag tror att om vi kollar längre bakåt var ni än mer omtyckta, många har haft er som golden standard. Är det ni som tappar fart eller är det andra butiker som ökar? Hur arbetar ni på att återta förtroendet?

Permalänk
Medlem

Vill man vinna den omröstningen är väl det säkraste kortet att skicka med godis i paketen. Hade ni lagt den (tävlingen) precis efter att dustin har delat ut sina julklappar hade den mest troligt sett annorlunda ut, givetvis beroende på hur många på Sweclockers som fick tag på paket. Tror inte den säger så mycket om faktisk skillnad i förtroende för de butiker som finns med i det diagrammet du hänvisar till.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem

När det gäller Dustinhome skulle en så enkel sak som att börja svara på mail inom 24h hjälpa enormt mycket. Nu är det 3-4 dagars väntetid vilket ju är pinsamt och så har det varit under en väldigt lång tid nu. Alltid ursäkter med att det är extra mycket ärenden eller liknande, men om det är så under månader i sträck så kanske man bör tänka om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mental:

Dustin,

Begrunna resultatet i sweclockers omröstning om bästa datorbutik.

http://i.imgur.com/iqRQy.png

Ni tappar stadigt mark sedan 2009, och jag tror att om vi kollar längre bakåt var ni än mer omtyckta, många har haft er som golden standard. Är det ni som tappar fart eller är det andra butiker som ökar? Hur arbetar ni på att återta förtroendet?

Det är nog så att den totala marknaden kontra sweclockers skiljer sig.

Dustins omsättning har ökat något medans Inets minskat.
Webhallen har ökat ganska kraftigt och genererar bra vinst.
CdOn ökar totalt. Komplett visar röda siffror.
Men visst, Dustin får mer kritik numera, förr läste man nästan aldrig något negativt om dem.

Inet är överlägset populärast på swec, men omsätter minst av de fem.

http://allabolag.se/5565918884
http://allabolag.se/5565588224
http://allabolag.se/5566661012
http://allabolag.se/5562378785
http://allabolag.se/5564061702
http://allabolag.se/5565810644

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av NoAim:

Vill man vinna den omröstningen är väl det säkraste kortet att skicka med godis i paketen. Hade ni lagt den (tävlingen) precis efter att dustin har delat ut sina julklappar hade den mest troligt sett annorlunda ut, givetvis beroende på hur många på Sweclockers som fick tag på paket. Tror inte den säger så mycket om faktisk skillnad i förtroende för de butiker som finns med i det diagrammet du hänvisar till.

Skrivet av SUMITOMO:

Det är nog så att den totala marknaden kontra sweclockers skiljer sig.

Dustins omsättning har ökat något medans Inets minskat.
Webhallen har ökat ganska kraftigt och genererar bra vinst.
CdOn ökar totalt. Komplett visar röda siffror.
Men visst, Dustin får mer kritik numera, förr läste man nästan aldrig något negativt om dem.

Inet är överlägset populärast på swec, men omsätter minst av de fem.

http://allabolag.se/5565918884
http://allabolag.se/5565588224
http://allabolag.se/5566661012
http://allabolag.se/5562378785
http://allabolag.se/5564061702
http://allabolag.se/5565810644

Tja, min uppfattning är att Dustinhome har tappat i aktning på forumet, klagomålen är fler och de rekomenderars inte i samma utsträckning. Det är en rent subjektiv känsla, som stöds av omröstningen. Tidigare ansåg nog det generellt som att dustin var lite dyrare men service och leveranssäkerhet vägde upp. Detta förtroende upplever jag har minskat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av altair4:

När det gäller Dustinhome skulle en så enkel sak som att börja svara på mail inom 24h hjälpa enormt mycket. Nu är det 3-4 dagars väntetid vilket ju är pinsamt och så har det varit under en väldigt lång tid nu. Alltid ursäkter med att det är extra mycket ärenden eller liknande, men om det är så under månader i sträck så kanske man bör tänka om.

Jag skickade ett mail till order för 2 veckor sen, aldrig fått nåt svar så jag skiter i dom, vill dom inte ha kunder så slipper dom.

Skrivet av altair4:

När det gäller Dustinhome skulle en så enkel sak som att börja svara på mail inom 24h hjälpa enormt mycket. Nu är det 3-4 dagars väntetid vilket ju är pinsamt och så har det varit under en väldigt lång tid nu. Alltid ursäkter med att det är extra mycket ärenden eller liknande, men om det är så under månader i sträck så kanske man bör tänka om.

Inet svarar inom 3 timmar oftast, mycket bra och vänlig service.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMartoja:

Ett av Sveriges största datorföretag*1, å en som företräder företaget gör i mina ögon såpass grova stavfel att jag finner det pinsamt å läsa.
Varför lider alla företag av detta problem, när vinsten närmar sitt tak så sänker vi kraven på försumbara tjänster, ex support.

SATSA, ge järnet å låt nån promille av vinst gå tillbaka till kunder, ALLA vinner på sådan lösning än å dumsnåla för att ha ut sin procentuella ökning av bonus.

*1: Särskrivet för att förtydliga ord "data företag", men ogillades

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Ett av Sveriges största dator företag, å en som företräder företaget gör i mina ögon såpass grova stavfel att jag finner det pinsamt å läsa.
Varför lider alla företag av detta problem, när vinsten närmar sitt tak så sänker vi kraven på försumbara tjänster, ex support.

SATSA, ge järnet å låt nån promille av vinst gå tillbaka till kunder, ALLA vinner på sådan lösning än å dumsnåla för att ha ut sin procentuella ökning av bonus.

Blir ju mer pinsamt när du själv inte kan stava till datorföretag. Jag tror nog du förstår vad han menar med det han skriver.

Visa signatur

| FD ARC - med FD Noise absorber kit | Corsair 850w TX | Asus P8P67 PRO | i5 2500k @5,006ghz | Corsair H100 | Corsair Vengeance 16gb 1600mhz | Asus Nvidia GTX580 DCII | Asus Xonar Essence STX + AKG Q701 | Corsair Force GT 120 gb | Kingston SSDNow v300 120GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMartoja:

Lång ursäkt / förklaring...

Alla jag känner spelar skyrim vid det här laget
Det har gått evigheter nu. Det börjar bli dags för någon form av kompensation?

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)