Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Behöver man guld för att uppdragera drivisar och liknade till endast 360et? Eller går silver bra till det?

Det går bra med silver

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Avstängd

Ninety-Nine Nights will hit store shelves in the United States in August 2006
http://www.news4gamers.com/xbox360/News-1093.aspx

Hoppas det kommer hit fort efter det, eller att det är regionsfritt.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om Prey då? Det släpps ganska snart, 10 Juli rättare sagt. Det borde väll iaf duga som tidsfördriv :).

Lite bilder:

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W

Permalänk
Medlem

Vad är det man behöver för att koppla ett 360 till en dator skärm och få ljud och liknade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Ninety-Nine Nights will hit store shelves in the United States in August 2006
http://www.news4gamers.com/xbox360/News-1093.aspx

Hoppas det kommer hit fort efter det, eller att det är regionsfritt.

Utgivare Microsoft, så svar nej.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Tror att en Rumble Roses demo är på gång. Kolla marketplace.
Tror ju inte att spelet är toppen men demos är ju skoj.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Utgivare Microsoft, så svar nej.

Kan ju komma hit fort för det, sedan om det inte är regionsfritt är ju en annan sak men du kan ju inte svara nej till 2 olika frågor då vet man ju inte vad du svarar på. Det ska komma i EU under Q3 också så det är ju fort iaf

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Tror att en Rumble Roses demo är på gång. Kolla marketplace.
Tror ju inte att spelet är toppen men demos är ju skoj.

Har varit uppe sen inatt.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Medlem

Ska nog fan slå till och köpa ett 360 premium och PGR3. Premium kostar 3500kr idag på webhallen.com.

Men om man köper premium och ett play and charge kit. Då behöver man väll inte köpa nått annat?

Permalänk
Medlem

Nepp.

En fråga... (är lite slö idag) vad är skillnaden mellan Live Silver och Gold? Man får väl bara Silver från början?

Visa signatur

CPU AMD Ryzen 7 7800X3D + Dark Rock Pro 4 GPU Sapphire RX 7900 XT Pulse
RAM Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 MB ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
SSD Kingston KC3000 2TB SPU Creative AE-5 Plus PSU Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

Jag har ingen aning om vad jag har för upplösning på min TV, men antar att det är 640x480 med aspect rat. 4:3 och 0.31 Megapixels.

Alltså borde grafiken bli skarpare om jag kopplar in boxen till datorskärmen som har 1280x1024 med aspect rat. 5:4 och 1.31 Megapixels?

http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Supported_resolutions

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
Nepp.

En fråga... (är lite slö idag) vad är skillnaden mellan Live Silver och Gold? Man får väl bara Silver från början?

Guld måste man ha för att spela online, man får en gratis månad av guld också

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

Har beställt nu:

Xbox 360 premium
PGR 3
Play and charge kit

Allt + frakt gick på 4472 kr. Är det ett bra pris?

Permalänk
Medlem

hej, har precis köpt en premuim, Men har ett problem, Får inget ljud.

har försökt göra som boken säger men det är svårfattat. jag har kopplat in för HD. röd,grön,blå, sedan återstår det röd,vit,gul, så som det står så ska den gula inte in nånstanns, då återstår det röd,vit, vart ska dom sitta?

Permalänk
Medlem

Röd och vit ska sitta i din tv om den har ingångar annars ska de sitta i en förstärkare.
Röd och vit ger dig inte 5.1 ljud, för det behöver du en optisk kabel och förstärkare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Kan ju komma hit fort för det, sedan om det inte är regionsfritt är ju en annan sak men du kan ju inte svara nej till 2 olika frågor då vet man ju inte vad du svarar på. Det ska komma i EU under Q3 också så det är ju fort iaf

Microsoft har aldrig släppt ett enda regionsfritt spel, tror värkligen inte på att de ändrar på det heller.

Citat:

Har beställt nu:

Xbox 360 premium
PGR 3
Play and charge kit

Allt + frakt gick på 4472 kr. Är det ett bra pris?

Tja betalade 3100 kr för mitt Xbox 360 premium, DOA4 samt Play and charge kit

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Microsoft har aldrig släppt ett enda regionsfritt spel, tror värkligen inte på att de ändrar på det heller.

Tja betalade 3100 kr för mitt Xbox 360 premium, DOA4 samt Play and charge kit

Christ! Var fick du tag i detta?

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

satte in ett spel, så står det, this game does not support pal 50- please change to pal 60 in settings,

Hittar inte det, hittar bara nåt som heter 480p 720p 1080i

Permalänk
Avstängd
Citat:

Som sagt spelet kan ju komma hit fort för det.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

haha läste en grej, Om den runda grejen på handkontrollen blinkar betyder det att konsolen har överhettats och det går ej att spela? stämmer det? min handkontroll har börjar blinka o jag undrar varför?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BossMan
haha läste en grej, Om den runda grejen på handkontrollen blinkar betyder det att konsolen har överhettats och det går ej att spela? stämmer det? min handkontroll har börjar blinka o jag undrar varför?

Blinkar alla grönt? så är batterierna kassa och måste laddas blinkar det rött så är det inget bra.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

vafan, jag köpte ju den för nån timma sedan, hur kan betteriet dö så snabbt? har inte ens spelat på den, har fösökt klura ut hur jag ska göra för att ändra till pal 60.

Borde ha köpt en med sladd istället,

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BossMan
vafan, jag köpte ju den för nån timma sedan, hur kan betteriet dö så snabbt? har inte ens spelat på den, har fösökt klura ut hur jag ska göra för att ändra till pal 60.

Borde ha köpt en med sladd istället,

Du måste antagligen ladda den innan precis som med mobiler osv innan man använder den, eller så får du köra med "laddaren" i när du spelar.

Till PAl 60 ändrar du i display menyn som fnns längst bort till höger i dashboarden.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

aa tack funkar nu.
jag kör med 720p är det de bästa man kan göra eller?

Fortfarande problem med att få ljud:( får inget ljud när ja spelar.

Permalänk
Medlem

Men sen när jag har fått mitt 360 permium. Är det bara att koppla i nätverks kablen och dra igång sin 1 månaders guld för att kunna ladda ner uppdrageringar till själva basenheten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raQblad
Christ! Var fick du tag i detta?

En polare ^^ som inte ville ha konsollen typ Vist han kanske kunde fått mer för den men tja han erbjöd sig 2600 kr för konsollen ^^ restrerande var vad jag köpte till.
Samt den var helt oanvänd och inte enns uppakad ^^

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Men sen när jag har fått mitt 360 permium. Är det bara att koppla i nätverks kablen och dra igång sin 1 månaders guld för att kunna ladda ner uppdrageringar till själva basenheten?

Ja typ bara så fast jag tror det räcker med silver för att ladda ner sånt eftersom alla ska kunna ta del av det. Men det är ju ändå trevligt med 1 månads guld för att se om man gillar att lira online

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

varför fryser min 360 efter ett tag? ska man gå lämna tillbaka den och byta eller vad är det så är fel? tycker inte sånt ska hända eftersom den är helt nytt

Permalänk
Medlem

Vilka spel? Min fryser sig efter ca 30 min spelande när jag spelar gamla Xbox spel, dock alla Xbox 360 titlar flyter fint, alldrig fryst sig där i huvud taget.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

rättare sagt ska man dit och lämna tillbaka den för att byta. den har redan hunnit fasta 2 gånger när man gått o köpt den idag,. arg man blir.

Jag vet inte om det är spelet eller själva 360n som fastnar.