Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BossMan
lirar man online då kan det bli mycket roligare.

Helt klart roligare online, har iofs bara kört några matcher. Blir så arg när jag får spö

Permalänk
Medlem

Vet du om Man kan göra sin egen gubbe i spelet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Vet du om Man kan göra sin egen gubbe i spelet?

Nix, inget sådan. Inget karriär läge heller. Bara en del gubbar att låsa upp.

Permalänk
Avstängd

Moore Talks Xbox, PS3, Handheld and More:
http://games.kikizo.com/features/petermoore_videoiv_may06.asp

Lite av det han pratar om:

* Growth and eventual profitability of the Xbox business
* Live Anywhere and a billion consumers - people are laughing less now
* Moore's response to talk of the upcoming Xbox handheld
* Competitors growing the market, thoughts on PS3 and Wii
* Pricing strategy - Core Pack, price drops
* PlayStation 3 pricing and stragey to win games war
* Scoffing at the 1080p output capability of PS3
* Pricing for wireless wheel and new accessories
* A larger hard drive for Xbox 360
* Backwards compatibility, what's the latest?!
* Cross platform gaming, how serious is Microsoft

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Nix, inget sådan. Inget karriär läge heller. Bara en del gubbar att låsa upp.

fan trodde man kunde göra en egen spelare, synd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Moore Talks Xbox, PS3, Handheld and More:
http://games.kikizo.com/features/petermoore_videoiv_may06.asp

Lite av det han pratar om:

* Growth and eventual profitability of the Xbox business
* Live Anywhere and a billion consumers - people are laughing less now
* Moore's response to talk of the upcoming Xbox handheld
* Competitors growing the market, thoughts on PS3 and Wii
* Pricing strategy - Core Pack, price drops
* PlayStation 3 pricing and stragey to win games war
* Scoffing at the 1080p output capability of PS3
* Pricing for wireless wheel and new accessories
* A larger hard drive for Xbox 360
* Backwards compatibility, what's the latest?!
* Cross platform gaming, how serious is Microsoft

Synd att alla officiella uttalanden ska vara så luddiga. Fanns ju inget konkret i intervjun

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Citat:

"Nobody is concerned anymore about backwards compatibility. We under promised and over delivered on that.

Vilken värld lever han i?

Permalänk
Medlem

Ganska bra fråga, själv grymt besviken att knappt inga av mina xbox spel fungerade på xbox 360, bara 1 av dem, Och det knappt, Halo 2, krashar min xbox dock efter ca 30 min spelande.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Halo 1 och 2 fungerar fel fritt för mej men det är många andra gammla xbox spel som jag vill köra, tex Farenheight.
sen lovade dom inte att nästan alla gammla spel skulle fungera tillslut?

Permalänk
Avstängd

Det har inte blivit "till slut" ännu, och dom har aldrig lovat att alla spel skulle fungera.

JohanssoN_88 det stämmer som han sa. det är fler spel som fungerar än vad det var planerat i dagsläget.

Halo 2 är det enda jag har spelat av gammla xboxspel på min 360 och det flyter på bra men å andra sidan så har det aldrig varit något problem med min box överhuvud taget.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata

Permalänk
Medlem

4 nya mp banor till PDZ för 500 points

Permalänk
Medlem

har lite frågor angående play and chargekit, köpte min krysslåda begagnat och det ingick ett chargekit. Men jag börjar fundera på om de verkligen är laddningsbara batterier i handkontrollen? hur vet man det? för det verkar inte som om kontrollen laddas upp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
har lite frågor angående play and chargekit, köpte min krysslåda begagnat och det ingick ett chargekit. Men jag börjar fundera på om de verkligen är laddningsbara batterier i handkontrollen? hur vet man det? för det verkar inte som om kontrollen laddas upp?

Man kan inte ta ut batterierna ur ett riktigt play & chargekit, den är helt omsluten av plast.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Nop, play and charg kit är lite annorlunda, och om du öppnar din kontroller så ser du typ ett antal kontaker mitt på kontrollen det är vad de batterierna använder.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

vart är den smutsiga dashboard updaten?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Har det kommit ut någon engelsk version av N3 ännu? Irriterande att japanerna ska få spela det men inte resten av världen

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shad0w
Har det kommit ut någon engelsk version av N3 ännu? Irriterande att japanerna ska få spela det men inte resten av världen

Jep om du har ett JAP Xbox 360 så kan du spela den asiatiska verisionen, som ja är på engelska. tuvärrär den inte regions fri :/

Tror mycket på att varför det tar så lång tid för att få hit spelet beror på att de måste sensurera bort en del bitar, finns bland annat bitar där du mördar barn o.s.v.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brass
vart är den smutsiga dashboard updaten?

Undrar det samma, vad jag hörde så skulle den komma i slutet på maj. Men den dök aldrig upp.

Är det nån som har någe nytt datum?

Visa signatur

Jobb jobb mera jobb!😒

Permalänk
Medlem

det skulle komma i slutet av denna vecka och jag chansade på en vardag, ingen vet...

Har updaten kommit till er som registrerat er användare som jänkare ??

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Nop, play and charg kit är lite annorlunda, och om du öppnar din kontroller så ser du typ ett antal kontaker mitt på kontrollen det är vad de batterierna använder.

Killen som hade xboxet före mig måste varit en idiot isof, han har chargekittet men inte det laddningsbara batteriet

Permalänk
Medlem

Nån som vet när dead rising släpps till 360?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nån som vet när dead rising släpps till 360?

2006-09-28 enligt webhallen.

Permalänk

tror nån här att chrome hounds ska bli en "robot, mech" typ av spel

som tex.
gundam suit mechwarrior aktigt spel?

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Jag är ytterst ovetande om både xbox360 och resten av de konsoler som finns, så ursäkta den måhända löjliga frågan:

Om jag köper ett xbox360, går det att använda sig utav min datorskärm (Samsung SyncMaster 192v TFT) istället för TV'n?

Tanken bakom det hela var att jag inte upplever särskilt mycket känsla av att sitta några meter ifrån TV'n när jag spelar utan spelkänslan kommer först när man är nära skärmen. Alltså vore det underbart om man kunde koppla in konsolen till datorskärmen och spela.

Danke!

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Avstängd

Jadådet går bra att spela på datorskärm, hur du kopplar beror på din skärm vad den har för anslutningar.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raQblad
jag köper ett xbox360, går det att använda sig utav min datorskärm (Samsung SyncMaster 192v TFT) istället för TV'n?

Det är inga problem alls.

Det behövs bara köpa till en vga kabel, joytech eller microsoft.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Killen som hade xboxet före mig måste varit en idiot isof, han har chargekittet men inte det laddningsbara batteriet

man får med laddningsbara batteriet när man köper play&charge-kittet.

Permalänk

i vissa fall kanske man måste köpa en adapter för vga en sk. hane/hona som i mitt fall vilket betyder att jag ej har uttag för vga i skärmen eller bak på.

men heh våran 3-4 gamla samsung 28" Crt var nog så ja kan lira även 60hz spel på den

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
man får med laddningsbara batteriet när man köper play&charge-kittet.

Jo men han har vanliga batterier i dosan som inte laddas?

Har ett annat problem, när jag lirar Dead or alive får jag inte med all text som är i botten, vad beror det på? har en samsung 27" vanlig tv och har försökt hitta inställningar att andra på men hittar inget, någon som har ngt tips?