Gamla Buggy TILLBAKA tack.

Permalänk

Gamla Buggy TILLBAKA tack.

Är det nån mer än jag som vill ha tillbaka den gamla versionen? Kollar man på DDR minnen så finns det ju bara Kingston.
Länkar funkar inte heller. Nej vi som gillade Buggy som den var behöver ingen snygg design utan en sida som fungerar.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Håller med. Siten var mycket bättre och lättöverskådligare innan.
Nu är den rörig och påminner alldeles för mycket om pricerunner.

Permalänk
Medlem

Kan bara instämma.

Gamla var mycket bättre ge oss ev båda om någon nu gillar nya.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Håller bara med fullkomligt jag med, vill ha tillbaka gamla buggy!

Permalänk
Medlem

Japp, gamla var minst 100x bättre än nya.

har i stort slutat använda buggy sen gamla försvann

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Me5! Ge oss gamla lättanvändbara buggy och inte en rörig fulare-version!!

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk

Kan man inte skapa en namninsamling och skicka in till personalen/webadmin/whatever på buggy?
Förövrigt håller jag med er till tusen!

Permalänk

dessutom så har ju buggy börjat kräva dyra pengar av butiker som vill synas där. kolla t.ex. på www.databyggarna.se och läs på deras sida.

Permalänk

Är det bara jag som gillade den nya

Permalänk
Medlem

Jag gick över till prisjakt istället, buggy är död i mina ögon. Buggy har ofta också haft "fel" produkter upplagda.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag använder inte heller Buggy längre, synd för den var den sidan jag använde mest tidigare. Nu är det bara Pricerunner och Prisjakt kvar.

Den nya designen har gjort sidan helt oanvändbar. Riktigt tråkigt att de gör på det sättet. Den nya designen är inte bättre på något sätt. Det var heller inget direkt fel på den gamla designen tycker jag, förutom att den kanske inte var speciellt vacker. Men hellre funktionell än snygg imho.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Buggy är värdelös som den är nu då man inte kan sätta ihop paket som man kunde göra tidigare som var en mycket bra funktion på den sidan för att hjälpa dom som ville ha ett billigt paket.

Håller med Vicotnik att form får inte gå före funktion vilket imho har hänt i detta fallet.

Permalänk
Medlem

Förra var ju riktigt lättöverskådlig. Nu är det bara krångligt.

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom alla verkar vara på samma spår så blir jag bara en i mängden som håller med att buggy borde byta tillbaka.

Permalänk
Medlem

Vill ha det gamla buggy tillbaks

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Visserligen finns fler produkter med om man kollar på den automatiska prisjämförelsen, men enligt mig är den nya sidan ändå mycket sämre än den gamla, man kan ju inte ens klicka på produkten för att hänvisas till sidan den säljs på där.

Visa signatur

Opteron 146 2000 MHz @ 2400 MHz, ASRock 939Dual, 4*512 MiB Corsair Value PC3200 @ 200 MHz, Leadtek GeForce 6800LE @ 395/725 MHz 16,1/6, 1*Samsung F1 1TB, 2*Samsung P120 250 GB, M-Audio Audiophile 2496

Permalänk
Medlem

Är visst ytterligare en version av buggy på gång. Förhoppningsvis mycket bättre än nuvarande. http://v3.buggy.nu

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akke
Är visst ytterligare en version av buggy på gång. Förhoppningsvis mycket bättre än nuvarande. http://v3.buggy.nu

Den där ser ju klart mer lovande ut än den nuvarande

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

vill ha gammla buggy

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Medlem

Här med, har bara försökt använda den nya buggy en gång, men tycker inte om den alls. Hoppas värkligen på att den gamla kommer tebaka :/ väldigt synd att den försvan.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Nya buggy är ju värdelös, rörig och dessutom så har du ju inte direktlänkar till alla produkterna utan det är sånt som ska komma... vilket årtusende då?

Fixa gamla buggy! ni får dock behålla buggy.nu som adress

Permalänk
Medlem

Håller med fullständigt. Har slutat använda buggy efter uppgraderingen.

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Håller också med. Buggy är nått jag drar mig för att använda nu efter "uppfräshningen".

Gamla fungerade alldeles utmärkt.

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Medlem

Gammla buggy var mycket bättre det enda bra med den nya är väl adressen som är mycket enklare än den förra men nu har dom ju förstört sidan ju,, det ska vara enkelt att kolla på dom olika sakerna nu har dom gjort massa flikar o skit. Jag säger inte att sidan är dålig som den är nu men den gammla var mycket bättre!

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av catchmeifucan
dessutom så har ju buggy börjat kräva dyra pengar av butiker som vill synas där. kolla t.ex. på www.databyggarna.se och läs på deras sida.

Sånt här får man en liten tår i ögat av.
Ett tips: varför inte ha båda versionerna tillgängliga så alla blir nöjda? men då kommer den nya versionen stå helt oanvänd (trist att lägga ut pengar på nått som inte används :S )

Visa signatur

Stationär Compucase 400W .:. AMD64 3700+ San Diego .:. Gainward 7900GT .:. MSI K8N NEO4 .:. WD 250bg SATA 16mb .:. 1024 PC3200 .:. 20" TFT (hp 2035) .:.
Bärbar Acer TravelMate .:. 2,8ghz .:. 256 ram .:. 40gb .:. ATI Mobolity Radeon 9000 IGP .:.
Jobbedator IBM T60 .:. 2,16ghz dual 2 core .:. 2gb ram .:. 100gb .:.

Permalänk
Medlem

Mm.. den gamla var bäst. Varför ändra för ändrandets skull? Nä, svälj stoltheten och tag tillbaka den gamla sjysta Buggy som inte var som alla andra utan bättre.

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Medlem

Nya Buggy

Tyvärr så har jag slutat använda Buggy pga att den nya sidan är så fattig och saknar dom fina funktinerna den hade innan.
Hoppas att han tar tillbaka den gammla för den va super bra.

Permalänk
Medlem

vill också ha tillbaka gamla buggy, tycker man bara får upp skit när man söker på en dator del, www.pricerunner.se funkar ju t om bättre nu. Nä vi borde göra något åt detta. vilka är det som designat sidan?

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Hedersmedlem

Kan inget annat än hålla med, den nya är ingen hit!

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Kontakta Byggy skaparen

Det vi kan gör är att tala om för dom vad som är fel. Jag har personligen skickat mail till dom.
Gör det ni oxå så dom vet att dom har förstört nåt som va bra.

http://www.buggy.nu/index.php?a=contact

och är själva skaparen

http://www.buggy.nu/index.php?a=about