Permalänk

PSP Fel?

Tja, downgradade för ett tag sen min 2.0 PSP till 1.5 firmwaren JAP. Det bra, men varje gång jag startar min PSP med UMD Demo discen i, så kommer det upp meddelandet: "To start, you must update the system". Dessutom går det inte att starta varken musikvideos, spelfilmer, eller spiderman demofilmen från discen. Det står bara The disc can not be played. Ville därför uppdatera till 2.0 igen, men när jag trycker på Update 2.0 på UMDdiscen och laddar installationen så blir det ingen text. Det är bara bakgrunden och alternativen X O. Vad är felet? Vill igentligen inte uppdatera, jag vill bara att den ska fungera felfritt på 1.5 firmware.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Återställ PSP:n till fabriksinställningarna så får du fram text. Och Musik/Film som är anpassat för 2.0+ går inte att se på 1.5.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Använd umd loader eller liknande för att köra igång dom

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|