Permalänk
Medlem

Antec P180 nawb mod..

hmm ja då införskaffa mig ett AP180 denna vecka och till min "förvåning" så var mitt nättagregrats sladd (Antec smartspower... smart..) men aja här är min lösning på problemet.. har dock bestält ett NeoPower HE så denna skitmod är bara temporär..

kanske har några tips på hur man kna "förbättre" det hela ^^

Visa signatur

www.An7hrax.se - www.Team-FcZ.net
Antec P180 | AMD64 3200+ (vience) | Gigabyte PP GF6600GT 256mb | corsair XMS 1024mb | GA-K8NXP-SLI | Maxtor S-ATA 200gb | 18653 3dmark.

Permalänk
Medlem

fint du lagt nätagget.. :S trodde de inte va så farligt.. får la komma hem till dig och fixa till dedär.

Visa signatur

<3

Permalänk
Medlem

fast det går itne att fixa prova diverse ställen utan succsess eftersom det mesta dels ligger på att ATX kontakten är för kort eller att El saldden inte kommer in / tar för mkt plats, men som sagt får ju snart ett Antec NP HE

Visa signatur

Antec P180 | AMD64 3200+ (vience) | Gigabyte PP GF6600GT 256mb | corsair XMS 1024mb | GA-K8NXP-SLI | Maxtor S-ATA 200gb | 18653 3dmark.

Permalänk
Medlem

Fattade inte vad felet var

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk

Kan du säga vad problemet är?

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m1nken
Fattade inte vad felet var

PSU'n ska sitta längst ner i chassit (den tomma kamaren längst ner, men nu sitter den i mitten av chassit typ.

och det största problemet är ju att ATX kablen till mdoekortet inte når ditt..

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Finns förlängningssladdar för 30-40kr.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Finns förlängningssladdar för 30-40kr.

gör det ? det låter riktigt härligt, heter dom bara ATX förlängningssladd eller ? kanske nån länk till nån sida som säljer det

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anteaeg
Sök fe fan!

Epenis grew with one cm, vill ju vara säker innan jag söker..

Visa signatur

Permalänk

jag köpte min på mycom

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hahahaha ser kul ut som fan/ inge illa menat

Visa signatur

Soundwave,Divine,Dl and D.M.T the master emcee's can be found on s23

"Computers are like air conditioners: They work great until you open windows"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av An7hrax
Epenis grew with one cm, vill ju vara säker innan jag söker..

öö va ska du vara säker på? De är väll bara att prova hittar du inget så är de ju bara att fråga.. Sökte på "atx förlängning " på datorbutiken nämen, oj rätt produkt på direkten.
Det han menade var nog att det inte är så svårt att lägga ihop 1+1 och sen prova att söka själv...

Permalänk
Medlem

Varför ska alla köpa allt på nätet alltid? Om det gäller en sketen sladd så duger väl den lokala datorhandlaren, eller?

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa
Varför ska alla köpa allt på nätet alltid? Om det gäller en sketen sladd så duger väl den lokala datorhandlaren, eller?

Svårt att visa en bild på en produkt från Bosses Data nere på hörnan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa

Precis som han ovanför mig säger. Om jag som bor i småland ska åka upp till stockholm, gå in på Bosses data (notera data ), ta kort på en atx-förlängare och sedan åka hem igen när jag kan länka till samma sak i en webshop.

Dessutom blir det ju lättare för honom, eftersom han då kan skriva ut den sidan och ta med den till Bosse och visa vad han vill ha

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk
Medlem

får väll köpa lite krympslang och slakta en nätdel här hemma.. sparar man lite kronor också ..

Visa signatur

<3

Permalänk

Mitt SmartPower-agg nådde inte heller fram. Fick skaffa två förlängningskablar - en för 24-pinnars och en för 4-pinnars som ansluts allra längst upp på ett A8N-SLI-Premium... Sammanlagd investering på typ 75 spänn...

Visa signatur