Permalänk
Medlem

Vilket märke

jag ville bara skapa en tråd!!!!

den här kommer säkert låsas, men:

Hiper eller Tagan?

har det kommit senare versioner av några nätagg som är bättre eller fortsätter fejden??

EDIT: yes, första tråden i nya forumdelen

Permalänk
Medlem

woohoo första svaret på första tråden i nya forumdelen

Permalänk
Medlem

Jag har ett Hiper, det fint men jag vet att även Tagan är bra.

Permalänk
Medlem

Mitt tagan är tyst som en mus! Det funkar bra, men jag ångrar att jag inte la ner de få hundralappar extra som ett easyconnect kostar

Visa signatur

Windows XP Pro SP2 x32 | Ubuntu x64 | Firefox | Adobe Photoshop CS2 | Eclipse | Starcraft Broodwar
(X)HTML | CSS | XML | PHP | Java | C++ | vim script |
Daniel Örn, Eagleorn | Google is my friend, and he will be Yours to if You ask him »

Permalänk
Medlem

men de båda företagen måste ju uppdatera sina produkter någon gång då och då. Är det nåt som har hänt

Permalänk
Medlem

Tagan är grymt stabila! Tysta är dom också

Angående föregående talare så ångrar jag inte en sekund att jag la några hundralappar mer på EasyConnect. Enligt mig mycket smidigare.

Slapp bäverboet i mitt chassi iaf. Enda nackdelen är dock att de sleevade kablarna är för styva (Ej att misstolkas som något sexistiskt)

Visa signatur

CITERA MIG FÖR SVAR! [maskin] Macbook - 2Ghz CoreDuo, 1280Mb, 60Gb[/maskin]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pho

Slapp bäverboet i mitt chassi iaf. Enda nackdelen är dock att de sleevade kablarna är för styva (Ej att misstolkas som något sexistiskt)

hade inte ens en lite förminelse till sexuellt innan du skrev det inom parantes!

hiper har en polare och det verkar vara bra! själv köpte jag ett antec, hörde att tagan hade kvalitets problem för ett par år sedan? kvarstår dom eller har dom rammlat på rätt köl igen?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Jag säger som Eagleorn, ångrar att man inte la dit dom där 300kr extra som ett easyconnect kostade.
Men annars så har jag aldrig varit så nöjd! Hemskt tyst (fmen lite varmare varmt pga det, men vilket tyst nätag är inte varmt? Man får se till så att man har bra chassi kylning så är det inga problem)
Mina spänningar ligger alltid stax över, aldrig nån underspänning!
Helt underbart!
Mycket stabilare än mitt förra Q-Tech nätagg som alltid låg strax under å orsakade endel crasher....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av orinoco
woohoo första svaret på första tråden i nya forumdelen

lite offtopic, men ledsen min vän.
mitt svar på krillepille2´s inlägg i (Hårdvara > Hemmabio, hemelektronik och ljud ) var första svaret på de nya forumen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
lite offtopic, men ledsen min vän.
mitt svar på krillepille2´s inlägg i (Hårdvara > Hemmabio, hemelektronik och ljud ) var första svaret på de nya forumen

Owned!

Visa signatur

-\n-