Doom 3 OpenCoop problem

Permalänk
Medlem

Doom 3 OpenCoop problem

Jag och en polare har börjat lira OpenCoop till D3 och det funkade fint i början men nu när jag försöker starta spelet händer ingenting, klickar på ikonen och datorn blir megaseg men, som sagt, inget händer...

Spelet funkade klockrent första gången vi spelade.
Vanliga Doom 3 vill inte heller starta.
Processen startar men inget händer.
Spelet är icke bränt.
Har senaste versionen av både D3 och OpenCoop.
Har dom senaste drivrutinerna.
Har installerat om det.
Har t.o.m formaterat om.

Tips på vad jag kan göra?

Permalänk

Testat att köra modden utan patchen?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Testat att köra modden utan patchen?

Ska inte gå enligt F.A.Q'n på hemsidan

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Annars kan ni ju testa Last Man Standing... Den gör samma sak som Open Coop.

Hemsidan

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Annars kan ni ju testa Last Man Standing... Den gör samma sak som Open Coop.

Hemsidan

Tack för tipset, får testa det om jag inte får OC att funka igen, tycker det är konstigt eftersom det funkade första gången vi lirade :/

Edit: Installerade om skiten och försökte starta det utan patch och modd, funkade inte då heller O_o