Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
nackdelen med inte alkohål i kroppen är ju att man inta tar steget ju

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Permalänk
Citat:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope

Ni måste väl lära er att kunna ragga på det motsatta könet, även om allt inte är ett stort "black blur"?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Ni måste väl lära er att kunna ragga på det motsatta könet, även om allt inte är ett stort "black blur"?

det är nog som att lära sig flyga för vissa, typ mig.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Citat:

Det handlar enbart av en kombination av självkänslan, ego och mod... Alkohol är känt som bra drog för att stärka sitt ego och mod, men absolut inte sin självkänsla.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

tycker att man får mer mod av alkoholen, det är väll typ det enda.
sen blir jag väll lite väl "på" när jag druckit. men självförtroendet/självkänslan e oförändrad, den kan nog inte bli sämre, haha

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Brudar blir snyggare av alkohol också

"but, for every shot of jaeger, hey you loose a couple pounds"

Stephen Lynch - She gotta smile

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk

Har man dåligt mod så är det bara att ta till sig någon grodd. inte så att man är full men tillräkligt för att våga lite mer än vad man brukar göra.

Kan bara gå på 2 sätt. man blir utkastad eller at tman kommer tillbaka nästan helg och alla vill snacka med en..

hehe
Nej men så klart att tjejer är ett himlans mysterium.. det skulle jag fråga gud om jag träffade snubben.

EDIT:

Svenskarna är osorciala

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Haha!

Snygg bild!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, tänk om det fanns en manual. va mycket gladare man skulle vara

"Spelet" av Neil Strauss

Rekommenderas verkligen! Intressant läsning och en spännande story, men ta inte allting på för stort allvar bara. Finns även som ljudbok.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
"Spelet" av Neil Strauss

Rekommenderas verkligen! Intressant läsning och en spännande story, men ta inte allting på för stort allvar bara. Finns även som ljudbok.

Snälla, nämn inte ens sånt där framför mig :\ En av mina kompisar gick in för att lära sig en massa såna där "PUA"-grejer, och hans liv blev verkligen inte bättre på något sätt. Tvärt om så gick han ifrån att ha attraherat samtliga tjejer i kompiskretsen (fast ingen av oss dög för honom) till att, tja, inte attrahera nån, heh... och så blev han helt fast i det där och pratade knappt om något annat. Att prata med honom var nästan helt omöjligt för mig också, bara killarna som kunde hålla ett samtal med honom.

Så ta det lugnt med att läsa sånt där... :S Var bara er själva istället, då går allt bättre

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
"Spelet" av Neil Strauss

Jaa... hade man läst den som man hade läst science fiction så är den säkert bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Var bara er själva istället, då går allt bättre

Hah! För vissa av oss funkar det inte alls kan jag säga.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck

Bättre än att förstöra ens självbild, trycka ner sig själv i depression för att man inte ens duger sig om man rättar sig efter hur man "ska göra" och... ändå inte få någon, liksom. Plus att det verkar som om de flesta tappar förmågan att liksom, få nå djupa känslor också, tycker jag.. :\ Blir så att allt handlar om sex i slutändan :\

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck

Var inte den du är, var den du vill vara. Att säga var den du är, är som att säga till en blyg snubbe att fortsätta vara blyg, och är det verkligen så att "han" verkligen är blyg, eller är den oblyga personen den han egentligen är och blygheten bara något som förhindrar honom från att visa sitt riktiga jag?

"var den du är" är bara skit, självklart skall man inte spela en roll som ligger långt bortom ens egna värderingar och personlighet, men var precis som du vill vara. Vill du vara personen som vågar snacka med den okända tjejen på bussen så var den personen. Gör allt du vill göra, även om det inte är "du". För trots allt är det säkerligen inte många som kan säga exakt "vem är jag?" här

Ps. Vill du göra något, så är det ju du som vill göra något och således är det "du".

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem

Jag vet inte... att våga gå fram och prata med någon handlar nog väldigt mycket om självförtroende, och om jag får eller tappar självförtroende pga något som händer (och sånt går ju t o m upp och ner varje dag) så skulle inte jag kalla det för en del i din personlighet, liksom Det är en sinnesstämning och en del i ditt psykiska välmående, det är ingenting som definierar vem "du" är.

Det är min åsikt iaf :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag vet inte... att våga gå fram och prata med någon handlar nog väldigt mycket om självförtroende, och om jag får eller tappar självförtroende pga något som händer (och sånt går ju t o m upp och ner varje dag) så skulle inte jag kalla det för en del i din personlighet, liksom Det är en sinnesstämning och en del i ditt psykiska välmående, det är ingenting som definierar vem "du" är.

Det är min åsikt iaf :S

Någonsin hört talas om "action speak louder than words", "you are what you do" finns hur mkt som helst. Har du inte självförtroende nog att göra något så är du inget, man kan endast bedömma någon efter deras handlingar - "Remember, people will judge you by your actions, not your intentions. You may have a heart of gold - but so does a hard-boiled egg."

Du kan ju fråga dig själv, om det kommer in en snubbe och inte vågar se dig i ögonen eller ens sträcka på sig. Minns du honom som den blyga killen eller killen som kanske var jättesnäll och kanske tom trevlig?

Ps. Låter kanske otrevligt, men inte alls meningen: Såg tidigare att du ville ta bort hår och kanske skaffa en bröstförstoring, detta är ju något som kan knytas till "var ditt bästa själv" för att genom att förbättra dessa delar på dig själv känner du att du kan vara dig själv än mer?

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av o³w¹
Någonsin hört talas om "action speak louder than words", "you are what you do" finns hur mkt som helst. Har du inte självförtroende nog att göra något så är du inget, man kan endast bedömma någon efter deras handlingar - "Remember, people will judge you by your actions, not your intentions. You may have a heart of gold - but so does a hard-boiled egg."

Det där är filosofi och livssyn mer och är långt mer subjektivt än objektivt. Och vi delar inte direkt åsikt

Citat:

Du kan ju fråga dig själv, om det kommer in en snubbe och inte vågar se dig i ögonen eller ens sträcka på sig. Minns du honom som den blyga killen eller killen som kanske var jättesnäll och kanske tom trevlig?

Blyg, självklart. Men menar du att hans chanser skulle gå upp i rök för att jag tänker på honom som "blyg"? Tvärt om så kan jag ju bli intresserad av vad det är för en kille egentligen, som liksom håller sig nära mig men aldrig riktigt visar vad han vill. För inte pratar han med mig tillräckligt mycket för att han ska verka vilja vara en kompis, inte flörtar han med mig nog för att jag ska tycka han verkar intresserad, och hade han velat våldta mig hade jag råkat ut för det för länge sen.

Så vad vill han? Det där väcker intresse det med, ska du se, lite mystik och så :3 Så startade det första ordentliga förhållandet jag hade kan jag tillägga, att jag satt och försökte lista ut vad killen ville mig egentligen i en månad. Sen till slut tog han mod till sig och då hände det grejer, liksom. Verkade inte gå att pusha på en reaktion... så jag fick vänta till hans came around ^_^x; Och det tror jag nog de aaaallra flesta gör till sist, även snabbare än den här killen, haha.

Citat:

Ps. Låter kanske otrevligt, men inte alls meningen: Såg tidigare att du ville ta bort hår och kanske skaffa en bröstförstoring, detta är ju något som kan knytas till "var ditt bästa själv" för att genom att förbättra dessa delar på dig själv känner du att du kan vara dig själv än mer?

Handlar inte om att jag ska kunna vara "mig själv", det handlar om att folk ska kunna se förbi mitt yttre och tycka om mig som person utan att de ska fastna vid att mitt yttre inte är vackert nog. Som tjej blir man sedd som sexobjekt till en viss mån, vare sig man vill eller inte, och är man inte snygg nog så är det ingen som ens bryr sig om att ta en titt innanför skalet...

Permalänk
Citat:

Blyg, självklart. Men menar du att hans chanser skulle gå upp i rök för att jag tänker på honom som "blyg"? Tvärt om så kan jag ju bli intresserad av vad det är för en kille egentligen, som liksom håller sig nära mig men aldrig riktigt visar vad han vill. För inte pratar han med mig tillräckligt mycket för att han ska verka vilja vara en kompis, inte flörtar han med mig nog för att jag ska tycka han verkar intresserad, och hade han velat våldta mig hade jag råkat ut för det för länge sen.

Jag kan nog inte redigt hålla med dig på det påståendet. Även om du haft tur att så säga träffa någon rolig prick och ha lite skoj så tror jag att många ser häldre, vem fasen är den där tönten som går runt och glor o säger inte ett knyst? Nej fan jag tar denna fotbollskillen med muskler bra kåndis och har säkert mycket erfarenhet. även om han kanske är en "tölp" i mångas namn så tror jag häldre att folk faktist vill leta sig fram till de lite lustiga och underliga personerna. de brukar ha en egen nivå vad de uppfattar folk på och hur de känner för andra. inget slit och slänga och absolut inget ONS här inte..

Ha det !

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag kan nog inte redigt hålla med dig på det påståendet. Även om du haft tur att så säga träffa någon rolig prick och ha lite skoj så tror jag att många ser häldre, vem fasen är den där tönten som går runt och glor o säger inte ett knyst? Nej fan jag tar denna fotbollskillen med muskler bra kåndis och har säkert mycket erfarenhet. även om han kanske är en "tölp" i mångas namn så tror jag häldre att folk faktist vill leta sig fram till de lite lustiga och underliga personerna. de brukar ha en egen nivå vad de uppfattar folk på och hur de känner för andra. inget slit och slänga och absolut inget ONS här inte..

Ha det !

Beror väl på vem du pratar om, antar jag, heh. Tror nog verkligen inte att denna omtalade "tölp" någonsin skulle vara någon som skulle kunna få mig det minsta intresserad, och om jag känner så, så är jag inte ensam om att känna så. Rättare sagt så vet jag faktiskt att jag inte är ensam om att känna så, för jag vet mycket väl hur mina kompisar tänker också (okej, en av dem skulle gå hem med vilken tjej som helst, bara hon fick sig ett nyp för kvällen, men hon är iaf mer petig än så när det handlar om något djupare xD).

Du får inte ge upp och bara däcka ner dig där hemma. Bara fortsätt träffa folk, träffa folk... förr eller senare händer det väl. Och du, gör mig en tjänst... när du ser den där fula tjejen som ingen vill ha, försök ge henne ett leende... ^_^x

Permalänk
Medlem

näää.skippa denna. antligen har jag hittat på ellr så raderades posten

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

Nu fattar jag f** Ingenting

Nej men klart att jag skulle alldrig få för mig att gå hem med eller ens träffa någon "överklass" som tror att personen i fråga är någonting.
Sen visst alla har tycke och smak men inte sitter man och räcker ut tungan åt folk man inte gillar. vissa tittar man som sagt efter och andra lite mindre.

Saken är att tjejer är svåra och förstå de vill ha en tuff kille osv som gör allting. men sen sviker killarna då de vet att de alltid kan hitta någon minst lika puckad brud på 2 veckor igen och få sig lite napp om de känner för det.
förstår inte varför folk ska jaga sånt som ändå inte är bra och som de ändå inte kan få?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nu fattar jag f** Ingenting

Nej men klart att jag skulle alldrig få för mig att gå hem med eller ens träffa någon "överklass" som tror att personen i fråga är någonting.
Sen visst alla har tycke och smak men inte sitter man och räcker ut tungan åt folk man inte gillar. vissa tittar man som sagt efter och andra lite mindre.

Saken är att tjejer är svåra och förstå de vill ha en tuff kille osv som gör allting. men sen sviker killarna då de vet att de alltid kan hitta någon minst lika puckad brud på 2 veckor igen och få sig lite napp om de känner för det.
förstår inte varför folk ska jaga sånt som ändå inte är bra och som de ändå inte kan få?

rättelse, små tjejer gillar badboys tills dom ska stadga sig på riktigt. dom vill ha spänning. det är lite farligt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Precis som Ragganof säger, det brukar mer vara de yngre tjejerna som har dålig självbild och inte riktigt vet vad som är bra för dem ännu som går och blir sårade gång på gång av såna där killar. Eller så blir de inte sårade utan bara vill ha "en ordentlig karlakarl" att ha för stunden... vi växer ifrån det där Vissa snabbare än andra, bara.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragganof
näää.skippa denna. antligen har jag hittat på ellr så raderades posten

Huh..? Vad skulle du svara på? lol

Permalänk
Medlem

Tyvärr för den blyga lilla killen så finns även vi killar som tar för oss utan att vara rövhål (för det mesta) och killen med de röda kinderna får tyvärr vänta på sin tur och ta vad som finns kvar. Väldigt simplifierat, men det lutar ju åt det hållet. Så ni som är blyga och tror att ni skall vänta och er kärlek kommer er finna - tänk om, gör rätt! och ta tag i saker och ting själva.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mm.. det är väl inte något otroligt negativt att bara försöka få lite mod till sig. Bara man inte går till hemska källor för att försöka få det där modet... lite mod och självkänsla är nog inte bara bra för att kunna hitta en partner för den delen, det är nog mycket skönt att ha i allmänhet också ^_^x

Permalänk
Medlem
Citat:

Mm.. det är väl inte något otroligt negativt att bara försöka få lite mod till sig. Bara man inte går till hemska källor för att försöka få det där modet... lite mod och självkänsla är nog inte bara bra för att kunna hitta en partner för den delen, det är nog mycket skönt att ha i allmänhet också ^_^x

ja det har du rätt i, är man osäker så blir det inte bekvämt. är man å andra sidan en skämtsam person som har lätt att få med folk i konversationen med rätt frågor och glimten i ögat så blir det ofta lättare, själv är jag inte en sån person men känner några som är och dom får ofta den dom vill ha, just för att dom får personen att känna sig speciell och visar sig själva från en bra sida.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Ni har rätt, självklart så är det inte den jag är egentligen att sitta såhär och gömma mig för världen.

Men nej usch, vill verkligen inte skriva om sådana saker offentligt såhär. Även fast jag är relativt anonym.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Det definierar inte din personlighet, utan är bara en effekt av att du känner dig svag, eller hur? Att vara svag har inget med din personlighet att göra... :\ *kramar*

Permalänk
Medlem

Du är nog på rätt spår ja. Suck.

Tror jag skrev en massa tidigare i den här tråden i någon svag stund.

Visa signatur