Permalänk

kvinnor är horor, de komemr bara med elände.. när man tror man har hittat någon som betyder något,. och man verkligen tycker om henne så slutar det bara med att man blir kastad åt helvete, precis som gårdangens sopor..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gandalf_^
kvinnor är horor, de komemr bara med elände.. när man tror man har hittat någon som betyder något,. och man verkligen tycker om henne så slutar det bara med att man blir kastad åt helvete, precis som gårdangens sopor..

Att kalla dom horor är bara omoget, men restan av det du skrev håller jag med om!

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Lite mindre bitterhet och lite mindre generaliseringar tack. Kränkningar av denna sort är inte tillåtet på forumet!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Har jag upplevt många gånger, och då menar jag inte horor

Tror fan dom kollar för mycket på kärleksfilmer och inte kan skilja på verklighet och film.
Nått sånt måste det fan vara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tattis
Har jag upplevt många gånger, och då menar jag inte horor

Tror fan dom kollar för mycket på kärleksfilmer och inte kan skilja på verklighet och film.
Nått sånt måste det fan vara

Verkligen!!! och typ dumma serier !! brudar är skit!

Visa signatur

Brudar är skit!

Permalänk
Medlem

Visst finns det killar som gör samma sak men det roligaste är att nästa alla (läs NÄSTAN = INTE alla) tjejer drar nästintill alla killar över samma kant.

"Alla" killar är såkallade 'players' som bara ute efter 'sex' o.s.v sånt blir man så less på.

Saken är att tjejer är likadana ( = leker med killars känslor ) bara att vi killar säger inte det till allt och alla

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

att säga tjejer är skit är fan bara fånigt, visst dom medför rätt mycket problem och jag känner inte att i ett förhållande väger fördelarna över nackdelarna.
men nog fan är jag ruggit glad att dom finns, sluta gnälla och ta tag i eran sitvation istället.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Visst finns det killar som gör samma sak men det roligaste är att nästa alla (läs NÄSTAN = INTE alla) tjejer drar nästintill alla killar över samma kant.

"Alla" killar är såkallade 'players' som bara ute efter 'sex' o.s.v sånt blir man så less på.

Saken är att tjejer är likadana ( = leker med killars känslor ) bara att vi killar säger inte det till allt och alla

Tyvärr är killar lite värre på den fronten tycker jag. Inget bra faktiskt. Detta grundar jag då på personliga erfarenheter av mina tjejkompisar

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

Jag håller faktist med dig att tjejer leker mer med killars känslor. sen att killar gärna vill sätta gränser och kanske impa eller nått är väl en sak..

Men men som 19åring får jag säga att det är lika dött som vanligt Dör nog fan oskulld asså

EDIT: Va fan, 19 sidor lång tråd har jag lyckats göra .. lite småskrämmande

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag håller faktist med dig att tjejer leker mer med killars känslor. sen att killar gärna vill sätta gränser och kanske impa eller nått är väl en sak..

Men men som 19åring får jag säga att det är lika dött som vanligt Dör nog fan oskulld asså

Ne, de tror jag inte. Lossnar nog skall du se

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Citat:

EDIT: Va fan, 19 sidor lång tråd har jag lyckats göra .. lite småskrämmande

klart du inte gör, har jag lyckats så kommer du fan göra det med. jag var förövrigt 19 när jag blev av med min ;P

Permalänk
Medlem

Fullmoon, du är inte ensam Fyller 19 i mars och ännu oskuld. Vissa tycker jag är konstig och vissa tycker jag är smart att jag har kvar min oskuld vid den åldern.
Men åter till topic, själv så gillar jag en tjej som är 3 år yngre än mig och jag vet att hon gillar mig. Vi har snackat och träffats och vi har kännt varandra i typ 5 år. Men vi har inte snackat så mycket eller träffats under 3 år men vi tog upp kontakten för några månader sen igen.
Det stor MEN kommer nu, vi hade ett snack om detta skulle fungera om ett förhållande och hon talade om för mig att hon ännu inte var mogen för ett förhållande med den åldersskillnaden och det förstår jag. Accepterar hennes beslut och hon sa att vi får vänta lite.

Nu kommer vissa säga att leta efter en annan eller hon utnyttjar dig. Men men... Har överlevt så länge som oskuld och utan flickvänn så jag överlever nog något/några år till om det verkligen behövs.

Tack och god natt på er!

Visa signatur

AMD 64 X2 6000+ 3.11 GHz | 2048 MB RAM | ASUS 4650 512 Mb | 250+250 Gb HDD | Creative Soundblaster X-fi Platinum | G15 | G5 | Dell 2407WFP |
"Ju dyrare desto bättre, ju billigare desto bättre"

Permalänk
Medlem

Tänk även på att det finns dom som tycker det är tuffare att vara det vid den åldern än att inte vara det. Jag förlora min i somras (21 år) och jag kan säga att jag ångrar mig... Fel tjej och helt fel tillfälle...

Det är bara dessa 'tuffa' fjortisar som tycker men är en tönt o.s.v

Som en tjej jag hade på g.... Hon påstog att hon dissade mig även när hon vet att det var tvärtom. Och hon sa att jag var en tönt bara för jag var oskuld o.s.v. Sånt ska man bara skratta åt bara för hon inte fick mig och fick ta den? Tragiskt men kul

Ha inte för bråttom med det nu bara absolut INGET att skämmas över!

Texten kanske är halvknepig men hoppas ni förstår vad jag skrev TRÖTT

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

visst är det kul med tjej ibland(är förlovad)...MEN fyhelvete vad jobbiga dom kan vara ibland...men faan att hon inte är här nu så man kan ligga och gos somna in lite härligt.

och tro mig, inget slår en härlig runk, får man ju bestämma själv exact hur man vill ha det :)...men det finns 2 världar där oxå, beror ju på humöret ofta.

inget att oroa sig för. tjejer kommer ni få. grejjen är den att tjejer avstår gärna från oss töntar/nördar när dom är yngre eftersom det inte är tufft att ha en snäll, töntig kille. sen vill många tjejer ha en tuff stekar typ för att förändra han till en snäll tönt. dom gillar tydligen sånt där. sen så bryr sig unga tjejer mkt om vad polarna tycker, gillar inte tjej polarna killen är det ofta kört.

hmm får nog locka hit tjejen imorgon, behöver städas lite här tror jag :).

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Vad gäller ragga på internet tycker jag att alla bör se detta klipp
http://youtube.com/watch?v=xHw5T4_JmmM

Jag har träffat en del tjejer jag stämt träff med på nätet.
IRL är i regel alltid helt annorlunda jämfört med vad man föreställt sig innan.
Ett bra tips är att få tag på så mkt bilder som möjligt.. då kan man sedan utgå från den fulaste bilden och tänka sig ett snäpp fulare så brukar man inte bli alltför besviken.

Jag har plöjt igenom en stor del av tråden, men är inte säker på om det har tagits upp; Tjejer älskar att prata om sig själva, jag försöker alltid att vara den som ställer frågorna, inte den som svarar på dom. Att hålla på och skryta om sig själv som den flashback-guiden tipsade om tror jag inte på.

Visa signatur

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates, Apache in house.

Permalänk

Kul att det är några som sitter o skriver en dle tänkvärda ord :

Nu kanske det låter lite som att man vill hoppa på första bästa liksom, men så är inte fallet.
Egentligen (eller heter det Igentligen?) så vill jag bara ha någon vid min sida för det första. känns ju rätt surt när alla andra alltid går och hejar på tjejer i skolan sitter och snackar skit med de osv. sen om de är mer lyckade eller misslyckade är en annan sak.
Sen verkar det som ju högre upp i ålder man kommer så finns det mestadels bara rötägg kvar och sen har de flesta gått från 47 st före en själv så det känns ju rätt konstigt liksom.

Visst man ska ju inte ta fel tjej vid fel tilfälle utan i såfall gör det när man bägge två isåfall brinner för det och inte endast göra det för att just göra det liksom. (Luddig mening )

Som Decube säger så fösöker man ju få tjejer att snacka om de själva lite och ställa följe frågor vad de gör om dagarn osv. om de är med i någon kör eller så ska frågar man ju vidare lite på ämnet och så. Inte det tradigt.. Läget vad gör du osvh vad ar hänt i helgen då? utan man försöker ju vara lite "udda" som sagt och fråga frågor de kanske inte får så ofta och självallet inget kränkgade.. då är man överkörd på 2 sec

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Att det var fel tjej var för jag trodde hon hade känslor för mig som jag hade för henne. Så jag uppfattade det hela iaf men så var inte fallet :/

Men vafan livet går vidare för det man ska inte gråta över spilld mjölk det finns fler liter (ja den var DÅLIG men ändå )

Visa signatur

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Hahah tjejer är lite småkonstiga ibland Kan även vi killar vara men det är juh en annan femma ;D

Senaste tjejen jag snackade med var det väll på g med men hon visste inte vad hennes pappa skulle säga o bla bla (det skiljer 6 år mellan oss...Vissa ser det som massa andra som inget )... Men ska jag vara ärlig tror jag bara det är bullshit Om man verkligen vill något försöker man iaf

Sen vart det bara mer och mer tjafs om egentligen ingenting men aja så sa jag att jag inte orkar bry mig längre (jag fick bara ta skit av henne om hon var sur den dagen fick jag höra allt o det vara BARA hon som fick må dåligt osv ) iaf så skrev hon sms så svarade jag på allt hon skrev "jag bryr mig fortfarande inte" oså frågade hon varför jag svarade på dom för (när det var hon som sa åt mig o skita i henne ) Sen slutade det med att hon bad sin polare ringa o be mig låta henne va (det roligaste är att hennes polare ringde med dolt nr^^ )

Ja nu vart väll texten "lite" luddig men trött hoppas ni förstår lite iaf

Läste de kanske lite snabbt men förstod verkligen INGET

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Det finns faktiskt några fördelar med att inte ha tjej när man börjar mogna lite.

Många killar med förhållande är vana vid att kompromissa mycket för att få förhållandet att fungera, problemet är att de tillämpar även detta på arbetslivet/vanliga livet.

Nu kanske det bara är av egen erfarenhet jag skriver men många med förhållanden nöjer sig väldigt fort med alla möjliga saker bara de får komma hem till sitt fruntimmer i slutet av dagen.

De enda de tänker på (känns det som) är att de är lyckliga med sitt fruntimmer och vad de ska göra med gumman på helgerna.

Jag å andra sidan med mycket fritid (singel) ställer betydligt högre krav på alla möjliga saker och nöjer mig aldrig med det jag uppnår, utan siktar alltid högst. Likväl har man mycket mer tid att tänka på alla möjliga saker när man inte har nått fruntimmer som rör runt i ens huvud på dagarna.

Nu kanske ni tror att dessa personer är nykära, men de har haft förhållanden i flera år.

Sen ska jag bara tillägga att det är undebart att ha ett ömsesidigt förhållande när man går runt o tänker på gumman hela dagarna, men det är enkelt att tappa fokus på sitt egna liv och mål när man är kärleksberusad hela dagarna

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Är det inte så?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Är det inte så?

Inte alla.. Ja det är många i dagens samhälle som håller på så det kan man inte blunda för. Men när man själv försöker så blir man ändå till slut själv dragen över den kanten.

Visst kan förstå om tjejer har svårt att lita på killar om dom blivit utnyttjade flera gånger kan juh inte påstå att jag själv litar på tjejer till 100% längre när det gäller saker om kärlek

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Om alla är players är det normen, alltså är ingen players.

Förutom jag som är en super player

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

De flesta verkar sträva efter att ha en livskamrat. Är det ett måste bara för att andra har det?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Inte för min del iaf, det handlar nog mer om att man mår bra av att ha någon att dela sitt liv med. Att känna att man tycker om någon och att den personen tycker om dig tillbaks är ju rätt härligt.

Permalänk
Medlem

Jag tror ändå att "härligt" liksom..."förstoras" upp när andra säger att det är härligt med kärlek emellan, de flesta blir svartsjuka/avundsjuka bara för att kompisarna sitter och pussas, håller hand, kramas och säger gulliga saker medans man kanske sitter och får tröstnjuta med en Cola bredvid istället... Men Så jäkla härlig är det egentligen inte, iaf för mig...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Leeloo: Nej inte är det väl ett dirext mål men ändå lite liksom.
Visst man blir nog inte avis om några sitter o hånglar eller så utan mer isf att fan det där kunde varit jag eller det där kommer alldrig vara jag.

Jag tycker inte man ska skaffa någon bara för att skaffa en liksom utn isf ska det ju vara känslor iblandat som sagt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Man ser oftast bara när par håller handen och kramas. Man ser inte när de grälar hemma och kastar saker omkring sig.

Visa signatur

Ryzen 9 5950x | ROG X470-F Gaming | 64 GB 3200 MHz CL16 DDR4 | xfx RX 6800 16GB | 4TB TLC NVMe, 2TB MLC SATA | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC Q27G4X, AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

-=FULLMOON=-:
Hoppas innerligt att du ska bli av med bödan. Finns ju tusentals villiga flickor där ute... Du måste bara ta k*ken i handen, grabba pungland och dra ett par järn så är saken biff.

Känslor är bra, men var inte för hård mot dig själv om det inte blir noe förhållande. Man skall inte gräva ner sig bara för att det inte funkar...

Men först måste du se till att få till det och hitta noe att dela allt med. Gå ut på krogen, gå på fester, mingla runt. Försök att locka till dig intresset och visa vem du är. Det kommer inte av sig självt utan man för jobba för det.

Alla tjejer vill inte ha pukon som bara visar muskler och sprider pengar, endel vill ha killar som kan tänka med hjärnan, sa iaf min polare. Ummmf aaaa åååå...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xerent
Man ser oftast bara när par håller handen och kramas. Man ser inte när de grälar hemma och kastar saker omkring sig.

Visst, men iaf kärlek börjar alltid med bråk:rolleyes:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
-=FULLMOON=-:
Hoppas innerligt att du ska bli av med bödan. Finns ju tusentals villiga flickor där ute... Du måste bara ta k*ken i handen, grabba pungland och dra ett par järn så är saken biff.

Känslor är bra, men var inte för hård mot dig själv om det inte blir noe förhållande. Man skall inte gräva ner sig bara för att det inte funkar...

Men först måste du se till att få till det och hitta noe att dela allt med. Gå ut på krogen, gå på fester, mingla runt. Försök att locka till dig intresset och visa vem du är. Det kommer inte av sig självt utan man för jobba för det.

Alla tjejer vill inte ha pukon som bara visar muskler och sprider pengar, endel vill ha killar som kan tänka med hjärnan, sa iaf min polare. Ummmf aaaa åååå...

Är trött på att raska tupp...
Problemet är väl till stor vikt att jag inte känner så mycket folk, vet vilka de är på namn men knappst vän eller bekanta med de. Inga man går ut på krogen med eller siter o pratar med i skolan.. (Jag är en sådan som många inte vill veta av (Se min tråd Vad ska man göra av sitt liv? ) http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Problemet med pubben är att där finns knappast några tjejer i min åldersgrupp då jag har fyllt 19 för knappt en månad sedan så finns det ju inte mycket att leta efter och folket som ränner på stan utanför är ju bottenskrap. dvs fjortisar mm.

Tjejer vet fan inte alls vad de vill ha helt enkelt
Ska vi slå vad om att det bli ännu en ensam sommar ? få hoppas jag hittar ett jobb istället för att sitta hemma o traska...
Jag är inte ute efter att ligga med första bästa utan att bara ha nådon ...

Mvh:Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Visst, men iaf kärlek börjar alltid med bråk:rolleyes:

Är trött på att raska tupp...
Problemet är väl till stor vikt att jag inte känner så mycket folk, vet vilka de är på namn men knappst vän eller bekanta med de. Inga man går ut på krogen med eller siter o pratar med i skolan.. (Jag är en sådan som många inte vill veta av (Se min tråd Vad ska man göra av sitt liv? )

Problemet med pubben är att där finns knappast några tjejer i min åldersgrupp då jag har fyllt 19 för knappt en månad sedan så finns det ju inte mycket att leta efter och folket som ränner på stan utanför är ju bottenskrap. dvs fjortisar mm.

Tjejer vet fan inte alls vad de vill ha helt enkelt
Ska vi slå vad om att det bli ännu en ensam sommar ? få hoppas jag hittar ett jobb istället för att sitta hemma o traska...

Mvh:Martin

Hej där igen eller...
Du får helt enkelt utnyttiga dom få kontakter du har, försök att komma ut på fester, sök efter flammor på nätet, är ju hur lätt som helst, till slut hittar du någon att bli vän med. ni bestämmer en dejt och sen så hänger allt på dig min vän. Har läst din andra tråd med. Förstår dig, men det är bara du som kan hjälpa dig själv.

Kanske dax att vi drar ihop ett par SweC:are och försöker få ut dig på krogen. Nu är det trots allt ett bra tag sedan tråden skapades.
Kanske kan börja med ngn ölkväll? Om nu man inte bor allt för långt bort?
Du befinner dig väl inte allt för långt ifrån GBG, VBG eller Borås???

Offtopic:
Föresten hur blev det med den där ridskolan (Strömsholm?)...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."