ostabil prestanda "Need for speed pro street"

Permalänk
Medlem

Man får vänta några månader med pro street helt enkelt. Det måste komma några patchar som förhoppningsvis fixar hack problemen. Annars blir man ju som lite less :/

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk

Testade ProStreet demot idag och de flöt på utan problem, märker inget av de ni beskriver. Inget hack, lagg och körkänslan är hur bra som helst, kör med logitech G25 ratt . Kör all grafik på fullt. Så för min del blir det till att inhandla ProStreet på torsdag då det släpps.

Har forceware 169.04 installerat och Vista Ultimate x64bit, övrig hårdvara står i min tag.

M.V.H Peter

Permalänk
Medlem

Varför har vissa problem med spelet och andra inge problem alls? Det verkar ju finnas dom som har problem fast dom har en kraftfull dator osv :S

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

orsak: EA (lär er nån gång ffs..)

lösning: blinka frenetiskt, alternerande med höger/vänster öga under före spelande under minst en timma. så kommer rycket att minskas betydligt.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

blinka med höger och vänster öga under en timme före spelandet, MÅSTE TESTA :D!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Det är något fel i optimeringen av demot, det är säkert löst i det riktiga spelet.

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Painby
Det är något fel i optimeringen av demot, det är säkert löst i det riktiga spelet.

Det är hela spelet och inte demot som nämns i tråden, och EA har inte fixat någonting från demot. Jag undviker inte spelet på grund av att det hackar utan för att demot var så fruktansvärt dåligt, dom sakerna som jag trodde hade en chans att bli bra blev inte alls bra.

Nej så ge mig ett NFS där jag får köra med en lamborghini på fina landsvägar med snuten hack i häl.

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

jag har en Q6600 med ett 8800gts men har endast 25-35fraps när det är flera bilar i närheten kör då i 1280*1024 allt på, Hadde hopats på att inte kommma under 40 fraps. Har inga hack eller andra konstigheter när jag spelar har 2gb internminne om nu det underlättar kör vista 32.

Angående kontrollen jag har en handkontroll med både analog och digita pluss knapp använder man den analoga (typ tangentbordet på eller av) så är det nästan omöjligt att styra bilen så man "måste" ha en ratt eller digital handkontroll för att ha möjlighet att uppskatta spelet.

Saknar poliserna med riktigt hårda kamper och atityder.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem

Har inte haft Lagg i spelet förrän jag kom till Ökenbanor ... nu har jag lagg varannan sekund på dom här ***la ökenbanorna!

Alla andra banor flyter hur bra som helst... Oo

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Ibland fungerar det att stänga av en kärna i processorn om det laggar med jämna mellanrum.

Permalänk
Medlem

Kollade på youtube där en kille hade gjort en liten film. Han har samma graffekort som jag dvs sapphire x1950PRO. Och det gick problemfritt för honom och han maxade inställningarna :S.
Blir så irriterad över att det ska hacka och dumma sig för mig :/

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Jag avinstallera powerdvd och wops funka skit bra efter det
(har samma problem med codmaster´s spel)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Kollade på youtube där en kille hade gjort en liten film. Han har samma graffekort som jag dvs sapphire x1950PRO. Och det gick problemfritt för honom och han maxade inställningarna :S.
Blir så irriterad över att det ska hacka och dumma sig för mig :/

har han samma cpu som du? Jag tror att spelet vill ha en _VÄLDIGT SNABB_ cpu.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Vad innebär _VÄLDIGT SNABB_ då?
Jag maxar med sytemet i sign. 2xAA 1280x1024 inget hack whatsoever.

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem

Har bara en 3500+ som är klockad till 2.6GHz. Tycker inte det bör vara det som är felet.
Aja shit the same. Tyckte inte alls om spelet. Provade på en polares dator och hujja säger jag bara :S

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::