Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Hedersmedlem

Logitech G15 v. 2 att rekommendera?

Ska byta mitt gamla tangentbord och kikar runt på lite modeller. Har fastnat lite för Logitech G15. Är detta något att ha? Recensionerna har varit ganska positiva, men jag tänkte jag skulle höra från er användare här som har modellen.

Hur är det t.ex. att skriva på? Är det "överdrivet" plastigt? Kvalitetskänsla? Det kostar ju trots allt en del pengar

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Re: Logitech G15 v. 2 att rekommendera?

Jag har ett men det visade sig inte vara någon hit till andra operativsystem än XP och Vista. Allt displayen gjort för mig sen jag kopplade in det är att visa texten "G15" över hela, mer än så lyckas jag inte lura ur den. Men kvalitetskänslan är OK, ljusflödet fint och känslan i knapparna funkar helt klart okej.

Hoppas att Logitech har för avsikt att släppa drivrutiner även till andra Windows-versioner, annars blir det till att stirra sig blind på G15-texten i rutan. Hade i alla fall hoppats att kunna använda displayen till något vettigt, såsom systemövervakning eller informatör om den media som spelas. Kanske går det att lösa utan Logitechs egna drivrutiner? Tips mottages tacksamt...

Visa signatur

Prylnörd? Vem? Jag? Nääää!