Mitt Vista Ultimate x64 hittar inga språkpaket

Permalänk

Mitt Vista Ultimate x64 hittar inga språkpaket

Hej!

Jag har nu letat igenom hela sweclockers och google men jag kan fortfarande inte hitta några språkpaket till mitt Vista Ultimate x64 som jag precis installerat.
Jag har följt alla guider som finns men det går inte.
Jag får inte fram det i Windows Update och hittar inget på Microsofts hemsida.

Lägger även en screenshot på hur mitt Windows Update ser ut.
På Vista Ultimate Extras så får jag bara att jag kan ladda hem ett hold´em spel och Windows Dreamscene.

Vore tacksam för hjälp då jag vill ha Vista på svenska och inte engelska.

Visa signatur

Macbook - Intel Core 2 Duo 2.4ghz

Permalänk

Till vänster i bilden du la upp på updaten står det (restore hidden updates) kolla om du av någon anledning har lyckats att dölja språkpacken.

När jag installerade vista Ultimate x64 och kör updaten kommer en hel radda med olika språk fram.

M.V.H Peter

Permalänk

lexusscorpion: Tack för svaret. Under hidden updates finns bara de uppdateringarna jag skrev om tidigare, poker och dreamscene.

Jag har gömt dom bara för att jag störde mig på att de fanns där och jag inte ville ha något av det.

Kan det ha något o göra med att jag har SP1 installerat? Finns språken med någonstans från början där? Jag har letat igenom regional and language inställningarna typ 1000ggr snart känns det som.

Visa signatur

Permalänk

Eftersom du har sp1:an installerad går det inte att få svenska. Sp1:an som finns att hämta nu är bara på engelska. Så om du vill ha vista på svenska måste du avinstallera sp1:an och sedan borde det finnas svensk språkpack på windows update att hämta. Sen får du vänta med sp1:an tills den kommer på svenska. Lycka till.

M.V.H Peter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lexusscorpion
Eftersom du har sp1:an installerad går det inte att få svenska. Sp1:an som finns att hämta nu är bara på engelska. Så om du vill ha vista på svenska måste du avinstallera sp1:an och sedan borde det finnas svensk språkpack på windows update att hämta. Sen får du vänta med sp1:an tills den kommer på svenska. Lycka till.

M.V.H Peter

Tack så jättemycket för de snabba svaren!
Jag får överleva med engelska

Visa signatur

Permalänk
Medlem

när e det svenska språkpaketet planerat att släppas? april såg jag

Visa signatur

E8400 - Intel DG45FC - 4gb DDR2 - 80gb Intel x-25 SSD - Samsung LE46A656 - Samsung 226BW