World of Warcraft-tråden del 5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
*text*

ne men du sa att warriors inte ska kunna ta 'alla' i 1on1 .. och min följd fråga var om warriors kunde ta nån klass i 1on1.. är det dps klass vs dps warrior så är det warriorn som förlorar. En epic-warrior kan typ ens inte ta en 78 klass.. ska vara ärlig och säga att jag t.om förlorade mot en lvl70 pvpepic mage.. hade inte en chans, helt omöjlig att få tag på.
Hade warriors fått det där skuttet (glömt namn) som va meningen från början av wotlk så skulle warriors även ha en chans att fly vilket är omöjligt nu och alltid varit.
Inte meningen att ja skulle börja whine:a men du fick det att låta som att warriors kan ta de flesta i 1on1 med ditt "Inte meningen att warriors ska kunna ta alla 1on1. "

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
ne men du sa att warriors inte ska kunna ta 'alla' i 1on1 .. och min följd fråga var om warriors kunde ta nån klass i 1on1.. är det dps klass vs dps warrior så är det warriorn som förlorar. En epic-warrior kan typ ens inte ta en 78 klass.. ska vara ärlig och säga att jag t.om förlorade mot en lvl70 pvpepic mage.. hade inte en chans, helt omöjlig att få tag på.
Hade warriors fått det där skuttet (glömt namn) som va meningen från början av wotlk så skulle warriors även ha en chans att fly vilket är omöjligt nu och alltid varit.
Inte meningen att ja skulle börja whine:a men du fick det att låta som att warriors kan ta de flesta i 1on1 med ditt "Inte meningen att warriors ska kunna ta alla 1on1. "

När jag spelade warrior plockade jag lätt rogues och feraldruider 1vs1..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
När jag spelade warrior plockade jag lätt rogues och feraldruider 1vs1..

på 60 tiden då eller? då var warriors bättre.. har du spelet på 80?
en rogue nu stunlockar dig hela vägen tills du dö.. jag har full epic.. de dödar mig i en stunlock. Jag kan poppa trinket och komma ur cheap-shot.. men då kommer bara en vanish och en ny stun.
Feraldruid har jag inte kört så mycket mot.. men dom gånger jag har kört så gör de cp-skada med sin ambush och sedan får de nå bleed effekt på en och sen köttar de ner en fort som fan.

på 60 tiden kunde ju warr typ ta en ret-paladin.. heh nu kan en blue-geared ret-pala döda en epicwarrior utan att heala eller använda bubbla

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
på 60 tiden då eller? då var warriors bättre.. har du spelet på 80?
en rogue nu stunlockar dig hela vägen tills du dö.. jag har full epic.. de dödar mig i en stunlock. Jag kan poppa trinket och komma ur cheap-shot.. men då kommer bara en vanish och en ny stun.
Feraldruid har jag inte kört så mycket mot.. men dom gånger jag har kört så gör de cp-skada med sin ambush och sedan får de nå bleed effekt på en och sen köttar de ner en fort som fan.

Nej det var på 70...inte kört warr på 80 bara rogue och kan säga att ms warrs fullständigt våldtar en rogue med incapacitating shout och bleed effects samt 51p talenten i ms trädet där de blir ostunbara och drar en whirlwind / 0,5s.

Du skall lida genom 4s stun sen poppa trinket sen är det lite valfritt, men försöker roguen dra vish direkt så kontrar du med att shouta ut dem eller dra din 51p talent. ( för du är väl inte pve specc "fury" i pvp och gnäller över klass balans i pvp va? )

Inte meningen att starta något flame krig här men för mig verkar warriors blivit buffade mot vad de var på lvl 70 i pvp ( vilket flera klasser har ), du kanske har helt fel typ av gear epic betyder nödvändigtvis inte att det är bättre än en blue för ett visst syfte ( som pvp )

Och vad jag minns klagade du äver på er dps gentemot andras dps...vi har en fury warrior i vårt gille som toppar damage done med blandat epic pve och blues ( runt 3400 dps overall och brukar toppa på runt 5k dps i vissa bossfights ), inte illa pinkat för en hybridklass ( nej ni är ingen ren dps klass ni kan vara tanks eller dps )

Permalänk
Medlem

Många spelare dömmer en klass förmåga i PvP enbart efter sin egen prestation. Bara för att en Warrior blir ägd av Rogues och Feral druids behöver inte betyda att klassen i sig år dåligt balanserad. Sen verkar "full epic" vara nånting många spelare köra med efter att ha fått ett par HC epics.

Permalänk
Medlem

Det är sant att jag inte har pvpepics.. jag kör för tillfället naxx geared med några hateful och deadly saker. Jag gör riktigt bra skada när jag får stå o slå.. men i stun / slowed effekter dör jag som en fluga..
Jag är pvp-fury speccad.. dvs jag har less stun-duration osv ifrån arms-trädet.. vilket verkar vara den nya trenden om man tittar på pvp-spelares speccs.
Ang rogue, ja jag väntar de 4sec för att cheapshot ska gå ut.. sen kör de kidneyshot och då poppar jag trinket. Vilket jag kommer ur av.. men vid det tillfället så har jag lägre än 50% hp vilket motsvarar ungefär 12k hp på mig.. och det är inga problem för en rogue att plocka utan stun t.om.
Nu tänker ju jag mig en rogue som har alla cooldowns.
Jag spelar mycket arena och där har man ju en chansen att göra nytta.. men utan healer i duel så finns det inte mycket man kan göra
Men som sagt.. ville inte börja whine:a utan jag leds in i att fortsätta dividera

edit: oops måste tillägga.. ang rogues och druid så är de ju inte största problemet.. det är egentligen bara ett problem just nu.. när man ligger på över 400 resi så lär de bli lättare. Stora problem är ju alla som gör slowed effekt samt ret-pala.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
Det är sant att jag inte har pvpepics.. jag kör för tillfället naxx geared med några hateful och deadly saker. Jag gör riktigt bra skada när jag får stå o slå.. men i stun / slowed effekter dör jag som en fluga..
Jag är pvp-fury speccad.. dvs jag har less stun-duration osv ifrån arms-trädet.. vilket verkar vara den nya trenden om man tittar på pvp-spelares speccs.
Ang rogue, ja jag väntar de 4sec för att cheapshot ska gå ut.. sen kör de kidneyshot och då poppar jag trinket. Vilket jag kommer ur av.. men vid det tillfället så har jag lägre än 50% hp vilket motsvarar ungefär 12k hp på mig.. och det är inga problem för en rogue att plocka utan stun t.om.
Nu tänker ju jag mig en rogue som har alla cooldowns.
Jag spelar mycket arena och där har man ju en chansen att göra nytta.. men utan healer i duel så finns det inte mycket man kan göra
Men som sagt.. ville inte börja whine:a utan jag leds in i att fortsätta dividera

edit: oops måste tillägga.. ang rogues och druid så är de ju inte största problemet.. det är egentligen bara ett problem just nu.. när man ligger på över 400 resi så lär de bli lättare. Stora problem är ju alla som gör slowed effekt samt ret-pala.

Specca som du själv tycker och inte hur andra gör de.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

Jag blir dödad av de flesta klasserna som druid men det är för jag knappt har någon resilience och hp samt jag är ganska dålig som druid i pvp

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Specca som du själv tycker och inte hur andra gör de.

och det är det jag är.. lvlade som fury.. raidade som fury... respeccade till arms för att prova i raids men mest för hur mycket bättre det blev i pvp. Bursten blev lägre men känslan av att göra bladestorm ägde.. dock så ville jag hellre ha bursten från fury.. och speccen kändes även bättre i övrigt.
Sitter o läser lite på Arena Junkies forumet nu för att söka tips.
Citerar.. detta tyckte jag va ganska bra skrivet ang fury vs arms.

"Arms is in trouble. The basic dichotomy they were trying to setup was Utility (Arms) versus Damage (Fury), but with the nerf to Sudden Death, Arms utiltiy just isn't even close to measuring up to Fury's damage. Without really big Sudden Death Crits, Arm is hands-down a level 70 spec in a level 80 world.

I like fury more, both in playstyle and the effectiveness, but in a perfect world Arms should have things to offer over Fury. in 3.08, it won't."

edit:
ang warr vs mut rogue:
http://www.arenajunkies.com/showthread.php?t=56675
GG

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crow2
ne men du sa att warriors inte ska kunna ta 'alla' i 1on1 .. och min följd fråga var om warriors kunde ta nån klass i 1on1.. är det dps klass vs dps warrior så är det warriorn som förlorar. En epic-warrior kan typ ens inte ta en 78 klass.. ska vara ärlig och säga att jag t.om förlorade mot en lvl70 pvpepic mage.. hade inte en chans, helt omöjlig att få tag på.
Hade warriors fått det där skuttet (glömt namn) som va meningen från början av wotlk så skulle warriors även ha en chans att fly vilket är omöjligt nu och alltid varit.
Inte meningen att ja skulle börja whine:a men du fick det att låta som att warriors kan ta de flesta i 1on1 med ditt "Inte meningen att warriors ska kunna ta alla 1on1. "

Det låter ungefär som hunters haft det i Arena (alla nerfs, buffs och balanseringar beror oftast på arena nu för tiden) sen det kom. Nu har vi varit bra i några veckor för att Blizzard gav oss en spec som var op, blivit nerfat nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Det låter ungefär som hunters haft det i Arena (alla nerfs, buffs och balanseringar beror oftast på arena nu för tiden) sen det kom. Nu har vi varit bra i några veckor för att Blizzard gav oss en spec som var op, blivit nerfat nu.

Hörde prat i guilden igår att Survivalist eller va det heter som Hunter ska vara riktigt bra... med explodingshot eller något sådant

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bratman
Nej det var på 70...inte kört warr på 80 bara rogue och kan säga att ms warrs fullständigt våldtar en rogue med incapacitating shout och bleed effects samt 51p talenten i ms trädet där de blir ostunbara och drar en whirlwind / 0,5s.

Du skall lida genom 4s stun sen poppa trinket sen är det lite valfritt, men försöker roguen dra vish direkt så kontrar du med att shouta ut dem eller dra din 51p talent. ( för du är väl inte pve specc "fury" i pvp och gnäller över klass balans i pvp va? )

Inte meningen att starta något flame krig här men för mig verkar warriors blivit buffade mot vad de var på lvl 70 i pvp ( vilket flera klasser har ), du kanske har helt fel typ av gear epic betyder nödvändigtvis inte att det är bättre än en blue för ett visst syfte ( som pvp )

Och vad jag minns klagade du äver på er dps gentemot andras dps...vi har en fury warrior i vårt gille som toppar damage done med blandat epic pve och blues ( runt 3400 dps overall och brukar toppa på runt 5k dps i vissa bossfights ), inte illa pinkat för en hybridklass ( nej ni är ingen ren dps klass ni kan vara tanks eller dps )

4 sekunders stun? cheap shot + kidney shot = 10 sekunder, drar du pvp trinket / every man for himself på cheap eller kidney shot blir du direkt blindad (om roguen inte är helt bakom flötet) sen börjar det bara om igen och du är till 100% död.

Och vad tusan raidar ni om en fury warrior med 3400 dps toppar listan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killerolav
Och vad tusan raidar ni om en fury warrior med 3400 dps toppar listan?

Antagligen raidar dom med blågearade idioter i fel specs utan consumables.

Bratman 3.4k är snuskigt lågt och med 5k antar jag att du menar på loatheb/thaddius/malygos och även det är snuskigt lågt.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Specca som du själv tycker och inte hur andra gör de.

Sämsta tipset idag, det finns givna talentbuilds som är de bästa för specifika saker.

Precis som att det finns givna buildorders i strategispel som Starcraft och WC3, avviker man från dessa är man med största sannolikhet noob och då har man väl ändå inte rätt att whina om klass balance?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Sämsta tipset idag, det finns givna talentbuilds som är de bästa för specifika saker.

Precis som att det finns givna buildorders i strategispel som Starcraft och WC3, avviker man från dessa är man med största sannolikhet noob och då har man väl ändå inte rätt att whina om klass balance?

Nu är det väl ändå inte riktigt samma sak. Att bara gå in på armory och kolla dem bästa spelarna i Ensida eller vafan som helst och copy deras specc utan att ha deras gear är inte alltid det bästa, eller att ha deras partner i Arena, man får ju prioritera saker ibland. Du skriver ju själv "det finns givna talentsbuild som är de bästa för specifika saker" och dem flesta karaktärerna är ju ett specifikt fall som har olika stats.
Nu är jag ingen expert på Warriors men antar att den klassen inte skiljer sig jättemycket på denna punkt från andra klasser.

Nu är det ju inte säkert att han gjorde som jag skrev men känns som han gjorde/gör så med det sättet han formulerade sig på. Han kanske hittade en kille med precis samma gear och som var precis lika duktig.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Nu är det väl ändå inte riktigt samma sak. Att bara gå in på armory och kolla dem bästa spelarna i Ensida eller vafan som helst och copy deras specc utan att ha deras gear är inte alltid det bästa, eller att ha deras partner i Arena, man får ju prioritera saker ibland. Du skriver ju själv "det finns givna talentsbuild som är de bästa för specifika saker" och dem flesta karaktärerna är ju ett specifikt fall som har olika stats.
Nu är jag ingen expert på Warriors men antar att den klassen inte skiljer sig jättemycket på denna punkt från andra klasser.

Nu är det ju inte säkert att han gjorde som jag skrev men känns som han gjorde/gör så med det sättet han formulerade sig på. Han kanske hittade en kille med precis samma gear och som var precis lika duktig.

Aha kanske missuppfattade dig något. Men lirar man t.ex RMP combo så finns det ju beprövade speccs som man ska hålla sig till o inte börja lalla runt med egna.

Säkerligen kommer en majoritet på forumet inte hålla med mig nu men jag anser inte att man ska experimentera själv utan helt enkelt köra efter beprövade speccs som fungerar. Självklart måste man variera något beroende på allie, t.ex quick recovery kan man ju fimpa om man inte kör med healer.

Permalänk
Medlem

Hej gott folk, har dragit igång med WoW igen som druid denna gång, jag börjar nu närma mig 80 och undrar vilken build man kör som PvP-healer.

Jag har gjort en build (http://www.wowhead.com/?talent=0ZVhGsc0dbeRIhzVocEcd) som mest är feral (efter vad jag har sett vad en feral-druid kan göra i 80 ) men också restotalents som buffar feral. Vill ju fungera som både healer och skadegörare.

Oftopic:
Någon som sett några PvP filmer med druids i 80?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av impera
lagt ner med wow för alla framtid, känns skönt

Jag med... två gånger. Men nu spelar jag det igen. ...

EDIT:
Ursäkta att jag tittade in diskussionen och svarade på ett ganska gammalt inlägg. Jag kände mig bara tvungen.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Aha kanske missuppfattade dig något. Men lirar man t.ex RMP combo så finns det ju beprövade speccs som man ska hålla sig till o inte börja lalla runt med egna.

Säkerligen kommer en majoritet på forumet inte hålla med mig nu men jag anser inte att man ska experimentera själv utan helt enkelt köra efter beprövade speccs som fungerar. Självklart måste man variera något beroende på allie, t.ex quick recovery kan man ju fimpa om man inte kör med healer.

Jo, men det är så jäkla mycket skitsnack som folk skriver ibland, även på Elitistjerks.com som alla påstår ska vara den bästa. Känns alltid säkrare att testa det mesta själv.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Jo, men det är så jäkla mycket skitsnack som folk skriver ibland, även på Elitistjerks.com som alla påstår ska vara den bästa. Känns alltid säkrare att testa det mesta själv.

Med paladins iaf så finns det som retri och holy bara 1 specc att gå, typ 3 talents som kan skifta som spelar mindre roll. Men annars finns det bara en. (För PVE då)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Har en alliance med några tusen guld som jag spelade på förr. Nu spelar jag horde och har inte riktigt lika mycket guld. Är det "lagligt" att skapa en horde på min gamla server (på en polares account), lägga upp en dyr auction på contested ah och låta min alliance köpa den så jag får över guldet till horde sidan. Sedan efter det göra vanlig PCT till min horde server så min nya main kan ta del av guldet? Det som oroar mig lite är blizzards scanning av auctions. En sådan auction på flera tusen guld kanske drar till sig uppmärksamhet? Eller det är kanske tillåtet?

Edit: Kom på att det är 300g limit på lvl 10-30. Fungerar det med en Death Knight?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^

Nu är det ju inte säkert att han gjorde som jag skrev men känns som han gjorde/gör så med det sättet han formulerade sig på. Han kanske hittade en kille med precis samma gear och som var precis lika duktig.

nje.. har ganska bra hum om själv vad som är bästa speccen.. eller mest lämpade för mig ang det jag använder när jag spelar.. och att sedan jämföra med andras.. både läsa i arenajunkies forum samt kolla på världs-ettorna .. och då fundera ut varför de valt den just den speccen på det viset och inte det jag hade valt från början.. och efter att ha funderat ut deras val av vissa skills så kan man konstatera och överväga själv vilket som skulle kännas bäst.. oftast så har dom den bästa och mest uttänkta speccen.. en warrior fungerar inte som t.ex en mage som kör arcane då arance äter mycket mer mana än någon annan specc.
Håller med dig om vad du säger.. men warriors är oftast speccade för att få mindre stun-duration.. mer crit.. bättre överlevnad.. mer damage.. sällan man väljer bort något pga att man har gear så man klarar sig ändå.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Har en alliance med några tusen guld som jag spelade på förr. Nu spelar jag horde och har inte riktigt lika mycket guld. Är det "lagligt" att skapa en horde på min gamla server (på en polares account), lägga upp en dyr auction på contested ah och låta min alliance köpa den så jag får över guldet till horde sidan. Sedan efter det göra vanlig PCT till min horde server så min nya main kan ta del av guldet? Det som oroar mig lite är blizzards scanning av auctions. En sådan auction på flera tusen guld kanske drar till sig uppmärksamhet? Eller det är kanske tillåtet?

Edit: Kom på att det är 300g limit på lvl 10-30. Fungerar det med en Death Knight?

Ingen aning, har gjort det när det varit ungefär 300-400g men några tusen G drar ju till sig uppmärksamhet. Och att ta det i omgångar kommer nog också dra till sig uppmärksamhet. Bäst är väl om du ringer och frågar men tvivlar på att det är lagligt egentligen.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Ingen som har nått roligt å berätta om? ^^ Gjorde nyss den roligaste Strat rundan nånsin! Zombiefest va ju inte så svår egentligen, men vår healer tänkte inte på att när man bara "plockar" zombies så har man ju inget direkt aggro, så när han kasta en riptide på mej så fick ju han 80 zombies på sej Men vi lät han dö å tog oss vidare å nuka ner allihopa, eller ja, jag å en DK då eftersom 2 dps oxå va döda pga aggro (Paladin ftw). Men sen på Mal'Ganis så lyckades vår shamanhealer bli oneshotad redan innan vi började slåss, på nått udda sätt, hade såklart inga ankhs med sig. Men skam den som ger sig, skrek åt dom i venten å nuka sönder å otroligt nog så fick vi ner honom innan tanken(jag) dog Känns rätt sjukt men kanske är för man byggt en dodgeadin istället för en blockadin som alla andra gör..

Visa signatur

grrrr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkLink
Ingen som har nått roligt å berätta om? ^^

Det roligaste jag kan komma på är en naxx 10man pug jag var med i för några veckor sedan, det var typ bara tanken och healern som hade kört hela naxx tidigare och kunde tacsen vid den där bossen där man måste "dansa" för att inte dö. Självklart dog vi alla ganska snabbt utom just tanken och healern som själva dödade bossen från ungefär 80%.
Feral-druider är väl lite op nu och gör alldeles för mycket skada i bear form.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkLink
Ingen som har nått roligt å berätta om? ^^ Gjorde nyss den roligaste Strat rundan nånsin! Zombiefest va ju inte så svår egentligen, men vår healer tänkte inte på att när man bara "plockar" zombies så har man ju inget direkt aggro, så när han kasta en riptide på mej så fick ju han 80 zombies på sej Men vi lät han dö å tog oss vidare å nuka ner allihopa, eller ja, jag å en DK då eftersom 2 dps oxå va döda pga aggro (Paladin ftw). Men sen på Mal'Ganis så lyckades vår shamanhealer bli oneshotad redan innan vi började slåss, på nått udda sätt, hade såklart inga ankhs med sig. Men skam den som ger sig, skrek åt dom i venten å nuka sönder å otroligt nog så fick vi ner honom innan tanken(jag) dog Känns rätt sjukt men kanske är för man byggt en dodgeadin istället för en blockadin som alla andra gör..

Kan jag få se din armory?
Jag kör själv blockadin, men dodgeadin låter intressant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkLink
Ingen som har nått roligt å berätta om? ^^

Survival är förbannat mycket roligare än Beast Mastery.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Survival är förbannat mycket roligare än Beast Mastery.

Vad är inte roligare än BM?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

En delvis newbie fråga, honorpoints fås dessa enbart genom pvp? Är personligen inte alls intresserad av pvp så därför undrar jag. För fås det endast genom pvp så kan jag ju då helt ignorera det i "min" spelvärld.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av valiant
En delvis newbie fråga, honorpoints fås dessa enbart genom pvp? Är personligen inte alls intresserad av pvp så därför undrar jag. För fås det endast genom pvp så kan jag ju då helt ignorera det i "min" spelvärld.

Japp, honor får du när du dödar någon, dock ej i dueller.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield