"KREDITOR AB/NORD" på kontoutdrag - vad är det?

Permalänk
Medlem

"KREDITOR AB/NORD" på kontoutdrag - vad är det?

Såg nu precis att jag hade en transaktion till "KREDITOR AB/NORD" på 229kr, och jag har ingen aning om vad det är. Är det någon som har varit med om liknande? Har googlat, men inte hittat något..

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Kreditor sysslar med fakturahantering och del/av-betalningar, kanske kan vara någon avbetalning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Kreditor sysslar med fakturahantering och del/av-betalningar, kanske kan vara någon avbetalning?

Tack för svaret, men så var icke fallet.

Kärringen hade hundögon några sekunder efter jag utbrast detta. Det var hon som hade betalt en räkning på min dosa. Någon family-historia (barnkläder).

Tack för svar, tråd kan låsas och glömmas.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

:D:D Liten fuling där:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Haha jävlar

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

Ägd Anmäl henne!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Uppenbart fall av dålig uppfostran, fram med riset och lär henne en läxa

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*