Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Otten har ju dock bytt inriktning helt nu, jag har inte hunnit gå dit än men har hört att det ska vara bra. 22 års åldergräns på lördagar så dom allra yngsta slipper man ju.

Senaste gången jag var där var 6 år sedan när vi skulle fira studenten. Såg en av polarnas 14-årige lillebror där inne när det skulle vara 17+ och enbart studenter... har inte gått tillbaka sedan dess och då jag hört att vakter m.m. är de samma så har jag inga planer på det. Lite synd bara att återträffen för högstadiet är förlagd dit.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Ojojoj, vilka tider. Men hur många år sedan var det egentligen? Fem? Sex?

Dem lade ju ner i samband med att Domino byggde om, så 2-3 år sen de lämnade oss

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

En sak som är riktigt jädra trevligt med Norrköping är ju dess uteserveringar överallt och alla parker på sommarhalvåret..
Då är "norpan" förbaskat mysigt!

Visa signatur

Mobil > OnePlus 8T Surfplatta > Lenovo Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring |