Inet - Inköpslistor på datorer

Permalänk
Medlem

Fail.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InluZion
Du sa att du var proffs men inte ett paket som i min menning egentligen är bra... sen har du vanligt DualChannel paket med minnen till en I7a som ska ha Tri CHannel...

men det är ju en bra initiativ..

Gör om gör rätt

glöm inte att han har tri channel minnena till AMD prollen >:D

Permalänk
Medlem

"AMD Ultimate" var ALLT utom prisvärt.

3-4 gånger så bra, och dessutom 1000kr billigare.

Permalänk
Medlem

Vem köper ett 850W nätagg för 1900:- När man kan få ett bättre för 1300:- ?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Reflektion över dina paket; 5750 är inte det bästa för 1,4k men det är iofs dx11, Accelero s1 passar inte på 4770 utan mods, har testat själv. Alpine är ingen vidare CPU kylare presterar väl ungefär som stockkylning. Angående SSD i RAID så tredubblas accestiden. Ultimatepaketet borde vara byggt kring i7 IMO. Mycket bra paket i övrigt, betydligt bättre än TS paket

Oj jag trodde att s1 funkade på 4770.
Alpine är för att den är tyst, Den var ju i tysta dator paketet.
Angående 2 ssd tänkte jag den ena kan man ha för system och andra för program. Men annars kan man skippa ena och ta i7 istället.
Det är ju inte 100% seriöst gjort. Var bara för att jämföra ts paket med mina

Men denna tråd är trolltråd i grunden och totalt urspårad.

Permalänk
Hedersmedlem

OK.

Trådskaparens initiativ är bra.

Det här blev tyvärr fel från början. Tips till trådskaparen är att kolla igenom paketen ordentligt och kanske försöka igen.

*tråd låst*

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace