Köpare vill anklaga mig, hur är lagen.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
För tusan Az1337! Först säger du att tråden ska låsas och sen forsätter du och sen vill du stänga tråden efter att du har sagt ditt.
Vilken soppa affären blev. 15 sidors galenskap bara för att säljare/köpare misslyckades helt i sin kommunikation.

Saken är utagerad.

Prollen funkar, säljaren gjorde ett fån av sig själv och båda betedde sig omoget i deras köp/sälj-relation.

Den här tråden spårade ut för länge sedan (eller tja många posts sedan, den växer ju fort som f-n)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleid
UPPDATERING.

(värst vad det kommenteras... nörd-såpopera)

Första testerna...

ca 1h normal användning. Inga krascher och inga bildförvrängningar. Bådar gott men för tidigt att säga. CPU kör i normal hastighet som default.

Imorrn ominstallerar jag operativsystemen men är även då bortrest mesta av dagen.

Så nästa uppdatering kommer som tidigast 21-22 imorrn kväll.

Nååååååb! du borde skämmas som inte insett redan första gången det påpekades att ditt moderkort inte hade stöd för denna CPU.. kanske skall du lyssna lite bättre på andra personers erfarenheter istället för att hävda din egen. man blir aldrig fulllärd!

sen att jämföra en kompatibiliteten mellan 720BE och 955 är ju som att försöka trycka in en GTX 295 bios i ett GTS250... eller ska man säga äpplen o päron kanske?

hoppas du skickat ett långt PM där du ber TS om förlåtelse för all uppståndelse och de misstankar du fått riktade mot honom.

Gott i alla fall att du nu fått det att fungera. lycka till! hoppas inte du tar illa vid dig.

(PS: be till gudarna att den roligaste tråden genom tiderna inte låses! och att den blir och förevigt får vara en sticky! )

Mvh/Tommie

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk

Ni är ju helt galna, snacka om att tråden spårat ur.

Helt enkelt fel feromoner på CPU:n!

Visa signatur

MVH
/Pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tommie_l
Nååååååb! du borde skämmas som inte insett redan första gången det påpekades att ditt moderkort inte hade stöd för denna CPU.. kanske skall du lyssna lite bättre på andra personers erfarenheter istället för att hävda din egen. man blir aldrig fulllärd!

sen att jämföra en kompatibiliteten mellan 720BE och 955 är ju som att försöka trycka in en GTX 295 bios i ett GTS250... eller ska man säga äpplen o päron kanske?

hoppas du skickat ett långt PM där du ber TS om förlåtelse för all uppståndelse och de misstankar du fått riktade mot honom.

Gott i alla fall att du nu fått det att fungera. lycka till! hoppas inte du tar illa vid dig.

(PS: be till gudarna att den roligaste tråden genom tiderna inte låses! och att den blir och förevigt får vara en sticky! )

Mvh/Tommie

Nej, han har har förverkat den rätten när han har hittat på så mycket. Och då har jag inte ens läst igenom ens halva tråden. Vidare så hade det inte blivit någon uppståndelse alls om han valt att hålla det helt privat. Vilket vi hade kunnat lösa något tillsammans något som jag borde ha löst själv.

Noob? Japp, som jag skrev så var det ett riktigt newb misstag. Jag ska inte rada upp exakt varför för det som har skett har redan skett.

Jag har inga som helst problem att säga att jag hade fel. Och ni får håna och skratta men jag tycker inte den bör byggas på ensidig väldigt subjektiv info från en individ. Och jag vore jävligt glad om jag hade en kristalkula där jag vet hur jag ska undvika varje misstag. Därför så vill jag att ni ska vara lite försiktiga med att kasta stenar när informationen trots många sidor för läsarna är högst bristfällig. Dessutom så gör alla misstag, det är en del av livet.

Jag tycker flera av er ska tänka på detta, oavsett nu vilken sida (eller ingen alls) som ni höll på. Ingen av er vet det vi vet.

Jag tror bägge av oss vill slippa varandra och på någon nivå så skäms vi för det hela (personally = guilty as charged). Det sköttes inte bra.

Jag tänker dock respektera trådskaparens önskan om att få slut på det hela och det här blir det sista jag skriver.

Jag hoppas ni andra kan göra detsamma

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaleid
Nej, har har förverkat den rätten när han har hittat på så mycket. Och då har jag inte ens läst igenom ens halva tråden. Vidare så hade det inte blivit någon uppståndelse alls om han valt att hålla det helt privat. Vilket vi hade kunnat lösa något tillsammans något som jag borde ha löst själv.

Noob? Japp, som jag skrev så var det ett riktigt newb misstag. Jag ska inte rada upp exakt varför för det som har skett har redan skett.

Jag har inga som helst problem att säga att jag hade fel. Och ni får håna och skratta men jag tycker inte den bör byggas på ensidig väldigt subjektiv info från en individ. Och jag vore jävligt glad om jag hade en kristalkula där jag vet hur jag ska undvika varje misstag. Därför så vill jag att ni ska vara lite försiktiga med att kasta stenar när informationen trots många sidor för läsarna är högst bristfällig.

Jag tycker flera av er ska tänka på detta, oavsett nu vilken sida (eller ingen alls) som ni höll på. Ingen av er vet det vi vet.

Det bästa är att låsa tråden.. jag kommer inte kommentera utöver detta. Jag hoppas att flera tycker detsamma.

aahh.. kanske har du rätt i det

tror ingen kommer hänga upp sig på det här och håna dig. absolut inte. alla kan vi göra missar.

nu ska jag sova, så jag orkar lära mig taxametern imorgon..

natti

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aser
Saken är utagerad.

Prollen funkar, säljaren gjorde ett fån av sig själv och båda betedde sig omoget i deras köp/sälj-relation.

Den här tråden spårade ut för länge sedan (eller tja många posts sedan, den växer ju fort som f-n)

jag förstod att saken är utagerad och tråden startade väldigt konstigt i mitt tycke :). Men om du har följt tråden så ser du att trådskaparen gång på gång har sagt att det inte finns något mer att säga om saken och sen läggs något ytterligare till och sen är karusellen igång igen.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Ska se varför alla vill få den låst.. om några minuter.
Om jag inte ändrat denna text så har jag glömt bort det.

EDIT (2010-01-19): Jag glömde helt bort det. Öppnar tråden igen utan att ha läst igenom den.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace