Permalänk

Botox i käkmusklerna

-

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

Om du lidit i nio år borde du kunna vänta några dagar till tills du kontrollerat att det verkligen fungerar som du förväntar dig. För du verkar lite osäker?

Annars är jag för att det dyker upp lite trådar om folk som genomgår olika operationer, brukar dyka upp saker som är bra att veta!

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

-

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

Jag har inte provat, men det kanske man borde? Min käke låste sig i lördags, efter flera års knakande. Det går att öppna munnen halvt ungefär, precis på gränsen för att man får in en sked med mat.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Botox används om jag inte har helt fel för att blockera muskelnervbanor? Om det inte har fungerat tvivlar jag på att du ens skulle få det. Dock vet jag att det krävs endel behandlingar med botox för att få effekt.
Min far har nu haft medicinerat med botox i över 1.5 år utan någon nämnvärd effekt, dessutom går det ju 12 veckor mellan varje injektion i muskeln. Han har ofrivilliga rörelser i nackmusklerna...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Om du gnisslar tänder så är det rekommenderat att använda bettskena, men det kanske du redan gör?

Permalänk

-

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag har inte provat, men det kanske man borde? Min käke låste sig i lördags, efter flera års knakande. Det går att öppna munnen halvt ungefär, precis på gränsen för att man får in en sked med mat.

Tycker helt klart att du ska testa.
Går åt rätt håll för mig, så borde göra det för dig också

När det gäller hälsa så är det ju aldrig fel att prova

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan